Привет!
Предстои ми смяна на гумичките на клапаните. Колата е W124 Е200 16V - 136 к.с. Интересува ме някой правил ли е подобна операция, трябва ли да знам нещо специфично и за какво да внимавам. Смяната ще я прави автомонтьор , но все пак аз искам да знам на какво да наблегна ако има някакви странности при този ремонт.
И още - трябва ли да се смъква главата или не и ако да , после налага ли се да се правят някакви обучавания?
Благодаря предварително на всеки отзовал се със съвет или препоръка!
Смяна на гумички за клапаните?
Започната от safeman, 15 юли 2009 - 23:09:36
2 мнения по тази тема
#1
Публикувано 15 юли 2009 - 23:09
#2
Публикувано 21 юли 2009 - 11:43
Може и да не се сваля главата,но майстора трябва да е час.Трябва да свали валовете и веригата и да върти коляновия вал така че да сменява по осем гумички(първо на 1-ви и 4-ти цилиндър и после на 2-ри и 3-ти).Ефекта е почти нулев ако са износени водачите на клапаните.Колата ще продължи да пуши и да харчи масло.
Аз лично съм правил това начинание(не на Мерцедес).По отношение на това дали трябва да се прави някъкво обучение на компа-ами ,ако не се откача акомулатора няма да има нужда.
п.п. За последното не съм много сигурен,но нека да каже и друг по знаещ.
Аз лично съм правил това начинание(не на Мерцедес).По отношение на това дали трябва да се прави някъкво обучение на компа-ами ,ако не се откача акомулатора няма да има нужда.
п.п. За последното не съм много сигурен,но нека да каже и друг по знаещ.
#3
Публикувано 21 юли 2009 - 11:59
Не вярвам някои маистор дет е в час с матеряла да не разкачи акумулатора - тва си е 100% условие за безопасна работа ( изкючая малки ремонти в които не се прави но в тоя случаи не е тъи).
Главата не се сваля --тва не е проблем.
Към колегата safeman - не знам какво ти е ситуацията ама гумичките на клапаните е последното място от дет мотора яде масло ако яде де .На колите с хидравлични притискачи на клапаните там така е направено че маслото е минимално - тва не са дартите двигатели дет са с кобилиции горе е кат казан с масло и ако гумичките са кофти да тече в цилиндъра.....
Ако всичко друго на колата е в ред то в наи лошия случаи му давам 200 аиде 300 грама на 10 000 км .
Ако е повече търси причината другаде.
Главата не се сваля --тва не е проблем.
Към колегата safeman - не знам какво ти е ситуацията ама гумичките на клапаните е последното място от дет мотора яде масло ако яде де .На колите с хидравлични притискачи на клапаните там така е направено че маслото е минимално - тва не са дартите двигатели дет са с кобилиции горе е кат казан с масло и ако гумичките са кофти да тече в цилиндъра.....
Ако всичко друго на колата е в ред то в наи лошия случаи му давам 200 аиде 300 грама на 10 000 км .
Ако е повече търси причината другаде.
W 124 - 300D
W 124 - 230E
W 124 - 230E
3 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 3 гости, 0 анонимни