Здравейте , от скоро забелязаш че педала е доста твърд , предните накладки започнаха да свирят , но забелязах и че спирачната течност е почерняла а наскоро сипвах нова не бе минало и месец , каква е причината да почернее , да я сменя и да сложа друга даите предложения за марка спирачна течност , Поздрави.
в124 300д е колата.
спирачна течност и твърд педал
Започната от mbthepower, 10 юли 2009 - 13:12:42
4 мнения по тази тема
#1
Публикувано 10 юли 2009 - 13:12
W140 The best or nothing !
Тръгвай и карай така все едно шофираш Мерцедес и то S-Klasse . Тежко , бавно , полека и с финес , хората като видят муцуната и сами се сещат че трябва да ти дадът път и предимство.
#2
Публикувано 10 юли 2009 - 20:30
Колега по принцип спирачната течност почернява от гумичките на спирачната помпа и от всички маркучи във спирачната система , но ако си я сменял преди месец , според мене може и да си за спирачна помпа на която са тръгнали да се разяждат гумичките, но има и вариант да си объркал спирачната течност която си сложил . DOT 3 или DOT 4 си сложил ? На капачката на сказанчето мисля че пише каква трябва да бъде . Ако си объркал ще трябва да сменяш всичко по спирачната система . А твърдият педал може да е от не добър вакум на вакум помпата на мотора . Успех
#3
Публикувано 12 юли 2009 - 09:25
ДОТ 3 е течноста , абе спира за сега не мога да се оплача , ама само педала е малко некомфортно, друго си е по мек педал.
W140 The best or nothing !
Тръгвай и карай така все едно шофираш Мерцедес и то S-Klasse . Тежко , бавно , полека и с финес , хората като видят муцуната и сами се сещат че трябва да ти дадът път и предимство.
#4
Публикувано 13 юли 2009 - 08:22
. А твърдият педал може да е от не добър вакум на вакум помпата на мотора . Успех
Също така и от сервоусилвателя. Пробвай го. Ако не знаеш как пиши.
Кола от ремонт и жена от курорт трудно се вкарват в пътя
#5
Публикувано 13 юли 2009 - 09:55
ДОТ 3 и ДОТ 4 са на еднаква база, така че нищо не трябва да сменя - друг е въпроса че на капачката на съдчето за спирачна течност пише ДОТ 4 .
ДОТ 4 и ДОТ 5 са различни - ДОТ 5 е на силиконова основа.
ДОТ 3, ДОТ 4, ДОТ 5.1 - са все на спиртна основа + други съставки.
Точката им на кипене обаче е различна (заради другите съставки) - като най-ниска е на ДОТ 3. От там и ефективността при дълго спиране намалява най-бързо при ДОТ 3. Това е ако сравняваме различни по спецификация течности при еднакъв пробег. Иначе спирачна течност, която е много стара, има ниска ефективност заради многото абсорбирана влага от въздуха и ниска температура на кипене.
Твърдия педал е или заминала помпа, или проблем със сервото. Виж вакумния маркуч за сервото да не е откачен, разхлабен или скъсан. Отделно, виж да нямаш откачени вакуми по мотора.
ДОТ 4 и ДОТ 5 са различни - ДОТ 5 е на силиконова основа.
ДОТ 3, ДОТ 4, ДОТ 5.1 - са все на спиртна основа + други съставки.
Точката им на кипене обаче е различна (заради другите съставки) - като най-ниска е на ДОТ 3. От там и ефективността при дълго спиране намалява най-бързо при ДОТ 3. Това е ако сравняваме различни по спецификация течности при еднакъв пробег. Иначе спирачна течност, която е много стара, има ниска ефективност заради многото абсорбирана влага от въздуха и ниска температура на кипене.
Твърдия педал е или заминала помпа, или проблем със сервото. Виж вакумния маркуч за сервото да не е откачен, разхлабен или скъсан. Отделно, виж да нямаш откачени вакуми по мотора.
0 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 0 гости, 0 анонимни