Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

спирачна течност и твърд педал


  • Please log in to reply
4 мнения по тази тема

#1 mbthepower

mbthepower

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2833 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Pleven D'ge
  • Автомобил:
    w140 s300 дизелак

Публикувано 10 юли 2009 - 13:12

Здравейте , от скоро забелязаш че педала е доста твърд , предните накладки започнаха да свирят , но забелязах и че спирачната течност е почерняла а наскоро сипвах нова не бе минало и месец , каква е причината да почернее , да я сменя и да сложа друга даите предложения за марка спирачна течност , Поздрави.


в124 300д е колата.
  • 0
Публикувано изображение Публикувано изображение

W140 The best or nothing !
Тръгвай и карай така все едно шофираш Мерцедес и то S-Klasse . Тежко , бавно , полека и с финес , хората като видят муцуната и сами се сещат че трябва да ти дадът път и предимство.

#2 Майсторо

Майсторо

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 212 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Благоевград
  • Автомобил:
    W212 E 250 CDI 2011 ELEGANCE Е 290 TURBO DIESEL 1999 CLASIC
    NISSAN MIKRA 1.3 NCVT avtomatic
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 10 юли 2009 - 20:30

Колега по принцип спирачната течност почернява от гумичките на спирачната помпа и от всички маркучи във спирачната система , но ако си я сменял преди месец , според мене може и да си за спирачна помпа на която са тръгнали да се разяждат гумичките, но има и вариант да си объркал спирачната течност която си сложил . DOT 3 или DOT 4 си сложил ? На капачката на сказанчето мисля че пише каква трябва да бъде . Ако си объркал ще трябва да сменяш всичко по спирачната система . А твърдият педал може да е от не добър вакум на вакум помпата на мотора . Успех
  • 0
НПубликувано изображение НИКОГА НЕ КАЗВАЙ НИКОГА

#3 mbthepower

mbthepower

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2833 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Pleven D'ge
  • Автомобил:
    w140 s300 дизелак

Публикувано 12 юли 2009 - 09:25

ДОТ 3 е течноста , абе спира за сега не мога да се оплача , ама само педала е малко некомфортно, друго си е по мек педал.
  • 0
Публикувано изображение Публикувано изображение

W140 The best or nothing !
Тръгвай и карай така все едно шофираш Мерцедес и то S-Klasse . Тежко , бавно , полека и с финес , хората като видят муцуната и сами се сещат че трябва да ти дадът път и предимство.

#4 nonev

nonev

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 317 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    W 123 230E`83-продаден
    W 123 200`82-реставрира се
    W 210 320E`96
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 13 юли 2009 - 08:22

. А твърдият педал може да е от не добър вакум на вакум помпата на мотора . Успех


Също така и от сервоусилвателя. Пробвай го. Ако не знаеш как пиши.
  • 0
Кола от ремонт и жена от курорт трудно се вкарват в пътя

#5 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4513 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    ex S211 E320, 03
    C219 CLS500, 06

Публикувано 13 юли 2009 - 09:55

ДОТ 3 и ДОТ 4 са на еднаква база, така че нищо не трябва да сменя - друг е въпроса че на капачката на съдчето за спирачна течност пише ДОТ 4 :).

ДОТ 4 и ДОТ 5 са различни - ДОТ 5 е на силиконова основа.

ДОТ 3, ДОТ 4, ДОТ 5.1 - са все на спиртна основа + други съставки.

Точката им на кипене обаче е различна (заради другите съставки) - като най-ниска е на ДОТ 3. От там и ефективността при дълго спиране намалява най-бързо при ДОТ 3. Това е ако сравняваме различни по спецификация течности при еднакъв пробег. Иначе спирачна течност, която е много стара, има ниска ефективност заради многото абсорбирана влага от въздуха и ниска температура на кипене.

Твърдия педал е или заминала помпа, или проблем със сервото. Виж вакумния маркуч за сервото да не е откачен, разхлабен или скъсан. Отделно, виж да нямаш откачени вакуми по мотора.
  • 0




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни