Jump to content

  •  

Photo
- - - - -

Спирачна помпаголям майстор съм,няма що!


  • Please log in to reply
9 replies to this topic

#1 vladumur1

vladumur1

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 123 Posts:
  • Пол:Мъж

Posted 06 July 2009 - 13:01

писах на МТЗ и прочетох неговото мнение,за което му благодаря,че и той гледам имал същия проблем.
решавам аз че сам ще си сменям накладките(В210-97г) ,понеже го правех на старата ми кола ФВ от 91год.,ама то тва е Мерцедес не каруца.Гъзих се пред блока 3 часа,1во много време ми отне изобщо да открия къде са болтовете че нали са в едни гумени изолатори та и с пластмасов накрайник,ако не бях погледнал скицата никога нямаше да ги намера.Как си му е реда-свалям,връщам цилиндъра,слагам новите,завивам и помпам на спирачката да ги стегне.Монтирах ги ,вътре на таблото спря да свети датчика за спирачките ,викам си "екстра всичко е как трябва".Пала колата и тръгвам ама педала вместо да го натискам 2см аз го натискам почти до средата като се чува все едно помпам на крачна помпа-някав въздух свисти отнякъде.
Сега се връщам от майстор който гледа колата и каза че спирачната помпа ми е заминала.нова +работа към 140лв.
И понеже съм майстор и спестих 20 лв за смяна на накладки сега ще дам 140 за помпа :slap .Мерца си е Мерц ,не го човъркайте сами,стане ли му нещо карайте го при някои който е компетентен.Майсторчето ми каза че то на тая помпа май си и е дошло времето,ама и аз съм ускорил процеса с невежеството си.
Въпроса ми е мислите ли че диагнозата е вярна и ако някой е имал същия проблем нека сподели как се избави от него?(смених само накладки без дискове)
  • 0

#2 Мишо

Мишо

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2,421 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:СОФИЯ
  • Автомобил:
    W210-E200

Posted 06 July 2009 - 13:17

Казах ти вече...същите симптоми ги имах-педала се втърдяваше на 2то-3тото натискане,и усещах педала все едно ми стърже,карал съм леко,щото спирането не стааше с първото натискане...оправи се само-може би като се поизтриха накладките...майстора набързо ти е лепнал диагноза,но ти не бързай.
  • 0
Публикувано изображение
Проконтролирай деструктивността на стремежите си..да помислим заедно над крайността....и да отворим по бира....живеем заедно, умираме сами, нали?

#3 vladumur1

vladumur1

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 123 Posts:
  • Пол:Мъж

Posted 06 July 2009 - 13:36

ами ще поизчакам 1-2 седмици макс. и ако не се втвърди отивам да я сменям кво да права :dontknow: .аз за това пуснах темата защото ми е интересно дали това е масово явление при Е-класа или просто аз ги съсипах.
  • 0

#4 Dicksun

Dicksun

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 320 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Русе
  • Интереси:Drifting
  • Автомобил:
    everyday car 124 230E '87 136hp
    drift car 190E '90 3.2 220hp 315NM
    ex 190 2.0 105hp
Garage View Garage

Posted 06 July 2009 - 13:48

Колега, аз преди сменях на 124-ката накладки и понеже не искаше да се прибере цилиндърчето за да сложа новите накладки, развих капачката на разширителя за сп.течност, но като направих всичко забравих да сложа капачката и като тръгнах се видях в приключение със спирането :D След като сложих пак капачката, колата спираше, но не на 100%, така, че ако са ти изхабени дисковете може и от тях да не иска да спира хубаво,докато не прилегнат хубаво накладките по диска.Малко възможно е, но все пак е вариант да е това. :icon_coolgrin:
  • 0

signatureqps.jpg
 


#5 KPAHK

KPAHK

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 3,768 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:MLADOST CITY
  • Автомобил:
    MB E 200, 2016
    MB E 320 CDI, 2007
    Mazda3 BL, 2011
    Toyota Hilux DLX, 2007
    Punto MK1, 1998
Garage View Garage

Posted 07 July 2009 - 15:30

на мен пък не ми стана ясно каво си и пре§бал толкова ти на тая помпа при смяната на накладките :dontknow:
едното според мен няма нищо общо с другото, освен че са части на една система
  • 0

#6 vladumur1

vladumur1

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 123 Posts:
  • Пол:Мъж

Posted 08 July 2009 - 10:09

[quote name='KPAHK' date='7th July 2009 - 16:30' post='174040']
на мен пък не ми стана ясно каво си и пре§бал толкова ти на тая помпа при смяната на накладките :dontknow:
едното според мен няма нищо общо с другото, освен че са части на една система
[/quot


мисля че аз съм я пре*бал като връщах цилиндрите назад за да сложа накладките,а ми е интересно как ще се сложат безпроблемно като няма как да не се върнат цилиндрите :dontknow: .демек ясно -аз ги скапах ,а ако я бях закарал в сервиз онянали пак сущото щеше да направи,може пък на помпата да си и е дошло времето,тя си е на над 200 хил все пак
  • 0

#7 brpi

brpi

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1,243 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Karlsruhe,Germany
  • Автомобил:
    W124 300D 603
    W124 230E 102

Posted 08 July 2009 - 11:34

мисля че аз съм я пре*бал като връщах цилиндрите назад за да сложа накладките,а ми е интересно как ще се сложат безпроблемно като няма как да не се върнат цилиндрите :dontknow: .демек ясно -аз ги скапах ,а ако я бях закарал в сервиз онянали пак сущото щеше да направи,може пък на помпата да си и е дошло времето,тя си е на над 200 хил все пак


Колега - от смяна на накладки -спирачна помпа се не разваля. Не ми се обяснява повече .
  • 0
W 124 - 300D
W 124 - 230E

#8 vladumur1

vladumur1

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 123 Posts:
  • Пол:Мъж

Posted 08 July 2009 - 12:02

Колега - от смяна на накладки -спирачна помпа се не разваля. Не ми се обяснява повече .



значи при връщането на силиндрите като се върне течноста не може да се обърнат гумичките или искаш да кажеш че си и е дошло времето?аз ако знаех какво е нямаше да пиша :angry2:
  • 0

#9 brpi

brpi

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1,243 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Karlsruhe,Germany
  • Автомобил:
    W124 300D 603
    W124 230E 102

Posted 09 July 2009 - 09:21

значи при връщането на силиндрите като се върне течноста не може да се обърнат гумичките или искаш да кажеш че си и е дошло времето?аз ако знаех какво е нямаше да пиша :angry2:


Колега- за да се обърнат гумичките кат буташ цилиндърчето 1 см .... бах мааму тва да не е хдравлика на стрелата на 100 тонен кран..... отделно помпата така е направена че да же и да си забравил да отвориш капачката (ефекта е че ако си налял много чорба трудно се връщат цилиндърчетата щото течноста трудно прелива ) пак не мои се обарнат.

Евентуално се случва да се обарнат ако помпата е празна -например при обезвъздушаване и то само гогато някои рита кат кон педала.
  • 0
W 124 - 300D
W 124 - 230E

#10 vladumur1

vladumur1

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 123 Posts:
  • Пол:Мъж

Posted 09 July 2009 - 10:21

Продължаваме да умуваме,капачката не я отворих,и?
На ФВ-то никога не съм я отварял и нямаше проблеми,за това и сега не го направих,но явно има разлика.
  • 0




1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users