Спирачна помпаголям майстор съм,няма що!
Започната от vladumur1, 06 юли 2009 - 13:01:46
9 мнения по тази тема
#1
Публикувано 06 юли 2009 - 13:01
писах на МТЗ и прочетох неговото мнение,за което му благодаря,че и той гледам имал същия проблем.
решавам аз че сам ще си сменям накладките(В210-97г) ,понеже го правех на старата ми кола ФВ от 91год.,ама то тва е Мерцедес не каруца.Гъзих се пред блока 3 часа,1во много време ми отне изобщо да открия къде са болтовете че нали са в едни гумени изолатори та и с пластмасов накрайник,ако не бях погледнал скицата никога нямаше да ги намера.Как си му е реда-свалям,връщам цилиндъра,слагам новите,завивам и помпам на спирачката да ги стегне.Монтирах ги ,вътре на таблото спря да свети датчика за спирачките ,викам си "екстра всичко е как трябва".Пала колата и тръгвам ама педала вместо да го натискам 2см аз го натискам почти до средата като се чува все едно помпам на крачна помпа-някав въздух свисти отнякъде.
Сега се връщам от майстор който гледа колата и каза че спирачната помпа ми е заминала.нова +работа към 140лв.
И понеже съм майстор и спестих 20 лв за смяна на накладки сега ще дам 140 за помпа .Мерца си е Мерц ,не го човъркайте сами,стане ли му нещо карайте го при някои който е компетентен.Майсторчето ми каза че то на тая помпа май си и е дошло времето,ама и аз съм ускорил процеса с невежеството си.
Въпроса ми е мислите ли че диагнозата е вярна и ако някой е имал същия проблем нека сподели как се избави от него?(смених само накладки без дискове)
решавам аз че сам ще си сменям накладките(В210-97г) ,понеже го правех на старата ми кола ФВ от 91год.,ама то тва е Мерцедес не каруца.Гъзих се пред блока 3 часа,1во много време ми отне изобщо да открия къде са болтовете че нали са в едни гумени изолатори та и с пластмасов накрайник,ако не бях погледнал скицата никога нямаше да ги намера.Как си му е реда-свалям,връщам цилиндъра,слагам новите,завивам и помпам на спирачката да ги стегне.Монтирах ги ,вътре на таблото спря да свети датчика за спирачките ,викам си "екстра всичко е как трябва".Пала колата и тръгвам ама педала вместо да го натискам 2см аз го натискам почти до средата като се чува все едно помпам на крачна помпа-някав въздух свисти отнякъде.
Сега се връщам от майстор който гледа колата и каза че спирачната помпа ми е заминала.нова +работа към 140лв.
И понеже съм майстор и спестих 20 лв за смяна на накладки сега ще дам 140 за помпа .Мерца си е Мерц ,не го човъркайте сами,стане ли му нещо карайте го при някои който е компетентен.Майсторчето ми каза че то на тая помпа май си и е дошло времето,ама и аз съм ускорил процеса с невежеството си.
Въпроса ми е мислите ли че диагнозата е вярна и ако някой е имал същия проблем нека сподели как се избави от него?(смених само накладки без дискове)
#2
Публикувано 06 юли 2009 - 13:17
Казах ти вече...същите симптоми ги имах-педала се втърдяваше на 2то-3тото натискане,и усещах педала все едно ми стърже,карал съм леко,щото спирането не стааше с първото натискане...оправи се само-може би като се поизтриха накладките...майстора набързо ти е лепнал диагноза,но ти не бързай.
Проконтролирай деструктивността на стремежите си..да помислим заедно над крайността....и да отворим по бира....живеем заедно, умираме сами, нали?
#3
Публикувано 06 юли 2009 - 13:36
ами ще поизчакам 1-2 седмици макс. и ако не се втвърди отивам да я сменям кво да права .аз за това пуснах темата защото ми е интересно дали това е масово явление при Е-класа или просто аз ги съсипах.
#4
Публикувано 06 юли 2009 - 13:48
Колега, аз преди сменях на 124-ката накладки и понеже не искаше да се прибере цилиндърчето за да сложа новите накладки, развих капачката на разширителя за сп.течност, но като направих всичко забравих да сложа капачката и като тръгнах се видях в приключение със спирането След като сложих пак капачката, колата спираше, но не на 100%, така, че ако са ти изхабени дисковете може и от тях да не иска да спира хубаво,докато не прилегнат хубаво накладките по диска.Малко възможно е, но все пак е вариант да е това.
#5
Публикувано 07 юли 2009 - 15:30
на мен пък не ми стана ясно каво си и пре§бал толкова ти на тая помпа при смяната на накладките
едното според мен няма нищо общо с другото, освен че са части на една система
едното според мен няма нищо общо с другото, освен че са части на една система
#6
Публикувано 08 юли 2009 - 10:09
[quote name='KPAHK' date='7th July 2009 - 16:30' post='174040']
на мен пък не ми стана ясно каво си и пре§бал толкова ти на тая помпа при смяната на накладките
едното според мен няма нищо общо с другото, освен че са части на една система
[/quot
мисля че аз съм я пре*бал като връщах цилиндрите назад за да сложа накладките,а ми е интересно как ще се сложат безпроблемно като няма как да не се върнат цилиндрите .демек ясно -аз ги скапах ,а ако я бях закарал в сервиз онянали пак сущото щеше да направи,може пък на помпата да си и е дошло времето,тя си е на над 200 хил все пак
на мен пък не ми стана ясно каво си и пре§бал толкова ти на тая помпа при смяната на накладките
едното според мен няма нищо общо с другото, освен че са части на една система
[/quot
мисля че аз съм я пре*бал като връщах цилиндрите назад за да сложа накладките,а ми е интересно как ще се сложат безпроблемно като няма как да не се върнат цилиндрите .демек ясно -аз ги скапах ,а ако я бях закарал в сервиз онянали пак сущото щеше да направи,може пък на помпата да си и е дошло времето,тя си е на над 200 хил все пак
#7
Публикувано 08 юли 2009 - 11:34
мисля че аз съм я пре*бал като връщах цилиндрите назад за да сложа накладките,а ми е интересно как ще се сложат безпроблемно като няма как да не се върнат цилиндрите .демек ясно -аз ги скапах ,а ако я бях закарал в сервиз онянали пак сущото щеше да направи,може пък на помпата да си и е дошло времето,тя си е на над 200 хил все пак
Колега - от смяна на накладки -спирачна помпа се не разваля. Не ми се обяснява повече .
W 124 - 300D
W 124 - 230E
W 124 - 230E
#8
Публикувано 08 юли 2009 - 12:02
Колега - от смяна на накладки -спирачна помпа се не разваля. Не ми се обяснява повече .
значи при връщането на силиндрите като се върне течноста не може да се обърнат гумичките или искаш да кажеш че си и е дошло времето?аз ако знаех какво е нямаше да пиша
#9
Публикувано 09 юли 2009 - 09:21
значи при връщането на силиндрите като се върне течноста не може да се обърнат гумичките или искаш да кажеш че си и е дошло времето?аз ако знаех какво е нямаше да пиша
Колега- за да се обърнат гумичките кат буташ цилиндърчето 1 см .... бах мааму тва да не е хдравлика на стрелата на 100 тонен кран..... отделно помпата така е направена че да же и да си забравил да отвориш капачката (ефекта е че ако си налял много чорба трудно се връщат цилиндърчетата щото течноста трудно прелива ) пак не мои се обарнат.
Евентуално се случва да се обарнат ако помпата е празна -например при обезвъздушаване и то само гогато някои рита кат кон педала.
W 124 - 300D
W 124 - 230E
W 124 - 230E
#10
Публикувано 09 юли 2009 - 10:21
Продължаваме да умуваме,капачката не я отворих,и?
На ФВ-то никога не съм я отварял и нямаше проблеми,за това и сега не го направих,но явно има разлика.
На ФВ-то никога не съм я отварял и нямаше проблеми,за това и сега не го направих,но явно има разлика.
2 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 2 гости, 0 анонимни