Аз си мислех, че нов ще е около 3 000 и с добра отстъпка да го взема около 1600 лв. бях се надъхал, ама като го чух това, хем приятел ми го провери, който работи в Силвърстар. Разбрахме се с майстора за в бъдеще да намери той, защото все пак поддържат връзка с разни морги и ако изпадне читав него няма да го излъжат за разлика от мен. Един такъв се продава в олх 3.67 от английска кола на малко километри, но собственика му иска 350 лв., което за мен са много пари без шанс поне за проба. Ужасна е ситуацията с тези диференциали, сега всичко ми е обслужено с оригинални масла, карданът е с оригинален лагер, а не изпитвам удоволствие да си карам колата. Явно и да искаме да си караме 124-ките, разни дилъри и търговци ще ни откажат успешно. А с ремонт мисля, че и да има решение, ще е кратковременно и пак само ще хвърчат пари.
Диференциален въпрос
Започната от cooler, 06 юли 2009 - 11:08:43
123 мнения по тази тема
#106
Публикувано 16 август 2017 - 17:17
#107
Публикувано 16 август 2017 - 18:10
Преди като имах 124 купе бях намерил оферта за диф за около 3000лв чисто нов с ASD предавателно число 3.07 в eBay.
Сега гледам има оферти по 980 евро за рециклиране на стар диф.
Този пост е редактиран от rado_penev: 16 август 2017 - 18:12
#108
Публикувано 16 август 2017 - 20:10
Това в ebay ли за рециклирането? Тук някъде дали рециклират имате ли представа? Този диф, който взех е от седан, но доколкото съм разбрал няма разлика между седанов и този за купе ако автомобилите са еднакви като спецификации.
#109
Публикувано 17 август 2017 - 05:21
За седем години съм "рециклирал" около 10 дифа и нито един от тях не е започнал да вие отново.Така,че стига с тея глупости наливане на пари на вятъра и митове и легенди.Това,че не му се дават пари на някого не означава,че не си заслужава ремонта на виещ диф.
Само лагерите плюс семерингите на един диференциал са около 400 лв.-говоря за хубави квалитетни лагери.Почти винаги проблема е в тях,а не в пиньона и короната.Един единствен път съм намирал повредени такива на едно Чочоне.
#110
Публикувано 17 август 2017 - 11:04
Ами аз самият нямам опит с такива дейности и ако имаш представа къде може да се направи това и колко струва цялата тази дейност, ще бъда благодарен ако споделиш
#111
Публикувано 17 август 2017 - 11:40
И ако някой знае дали дифовете от кола комби и купе с еднакви спецификации - 2,0 136 к,с 5 степенна ръчна скоростна кутия и предавателно число са взаимозаменяеми? Намерих едно хубаво комби разглобено, но човекът ми каза, че според него от комби на купе нямало да стане - имало разлики.
#112
Публикувано 17 август 2017 - 14:32
Сподели ли ти разликите какви са - освен че купето кара с по-къс кардан. И отделно някои от комбитата при еднакъв двигател и скорости имат различно предавателно число на главното предаване от седан със същия мотор (виждал съм такава разлика при 300Е -> 300ТЕ ръчка)
#113
Публикувано 17 август 2017 - 14:49
Какви 1600лв за диференциал за кола дето струва 3000.... ако имаш 3000лв ела ще ти дам цялата си кола- нищо не вие
#114
Публикувано 17 август 2017 - 16:33
И ако някой знае дали дифовете от кола комби и купе с еднакви спецификации - 2,0 136 к,с 5 степенна ръчна скоростна кутия и предавателно число са взаимозаменяеми? Намерих едно хубаво комби разглобено, но човекът ми каза, че според него от комби на купе нямало да стане - имало разлики.
Различни са (и парт номерата и предавателните числа).
200 СЕ (124.040).pdf 108,66K 10 Брой сваляния 200 ТЕ (124.079).pdf 108,21K 9 Брой сваляния
Живей днес, защото вчера няма да се върне, а утре може и да не дойде.
#115
Публикувано 17 август 2017 - 18:53
Благодарско за отговорите, момчета Явно са различни и няма да стане от комби, аз и засега няма да предприемам нищо, защото се уморих от тези упражнения. Колега Chavalinov, зависи кой как си поддържа колата, моята си е идеална и освен това виене, което не мога да оправя, за всичко останало съм се погрижил да е добре, защото искам да си я карам и занапред и след такова затормозяване бих дал 1 500-1 600 лв. и да приключа въпроса завинаги. Bat_lambo, не ми каза точно какви са разликите, а само, че няма да стане, за което и двамата с pitar_r_r сте прави. Ако разберете нещо за диф с 3.67 читав втора ръка - ще ви бъда безкрайно признателен, за да сложим край на тази мъка.
#116
Публикувано 18 август 2017 - 09:40
Казвам ти го като човек минал по този път- преди 3 години и аз сменях диф. заради майстори след смяна на семеринг. Накрая си взех втора ръка смених маслото му и никви семеринги и подобни.Губи 100мл масло на 10 000км, които допълвам при обслужване-1л масло ще ми стигне за 100 000км (18лв.). Отделно колата и аз като теб смятах да си я карам дълго и винаги съм я потдържал и обгрижвал- преди година и половина дадох 1200лв за ремонт....Ама се наложи да я сменям т.к. тази седмица ми се роди дъщеричка Две коли са ми много. Идеята ми е, че едва ли ще я караш още 23 години че да търсиш нов. Намирай някой читав за 150лв. и си я карай . Като казвам читав гледай да е от собственик дето е карал колата и и знае дертовете и се надяваш да е честен. Да не е от някоя морга дето даже не са я мръднали 2м на самоход, ако ме разбираш какво имам предвид. Моя е от седан, на комбито предавките ги правят по-къси и дифа е различен по памет. Извинявай не съм чел подрбоно темата,ако е отворен би трябвало лесно да намериш-ако е ASD вече е друго нещо. Отделно някъде мернах за добавка че споменавате- само с АСД мисля че се слага точно защото е шпер и заради призплъзвания вътре или нещо подобно. Обикновенния няма нужда от добавка- едно ново масло и това е. Най-кофти работата е ако трябва подмяна на абс датчика- много са крехки и се чупят (при мен също се счупи при свалянето от единия и слагането на другия). Моя съвет е направо с датчика да го взимаш.
#117
Публикувано 18 август 2017 - 10:42
Да това имах в предвид и аз - на комбитата обикновено са им по-"къси" диференциалите. Иначе механично са съвместими. Аз лично съм сменял 5 диференциала на различни стари мерцедеси и никога не съм удрял на виещ - явно всичко си е до късмет. Веднъж уцелих на един с малко луфт, но се ядваше. Измивам си ги - проверявам каретата дали имат грес и нужда от смяна на маншони. Боядисвам си ги. Почиствам отдушника. Сменям уплътнението на ABS датчика. Сменям предната семерина, като внимавам да не пренатегна гайката на трилъчката и да смачкам прекалено много разпорната втулка вътре (че после трябва да се отваря диференциала) ... Монтирам - наливам новото масло и смело напред
#118
Публикувано 18 август 2017 - 10:51
"Сменям предната семерина, като внимавам да не пренатегна гайката на трилъчката и да смачкам прекалено много разпорната втулка вътре (че после трябва да се отваря диференциала) ... " Точно ей това не направиха както трябва ,а за него бях влезнал и почна да вие. Не знам има ли оправия като се отвори и какво трябва да му се подмени,ама още стои някъде в мазето тоя.
#119
Публикувано 18 август 2017 - 21:40
Chavalinov, честито за детенцето да ви е живо и здраво аз миналата година имах това огромно щастие, което пожелавам на всеки да сме живи и здрави !
По отношение на автомобила - ще ми се всичко да е точно, за да мога след време поне да му взема някой лев, защото всичко останало ми е в класическо много добро състояние, дето се вика колицата си е част от мене Иначе точно същото ме сполетя в началото и мен, от тъпите семеринги тръгна всичко и ме е много яд, просто трябваше да си доливам масло, ама пусто желание от моя страна, съчетано с недостатъчна компетентност от страна на майстора, който накрая каза "Е, че то ние какво сме направили толкова, сменихме едни семеринги и му сипахме масло 80W90". Явно нямам късмет с диференциалите просто, bat_lambo ти откъде си брат ако не представлява проблем и ако можеш да намериш един диференциал за изтормозената ми душица, поне някой точен пичага като тебе, на който може да се има доверие, че като гледам само "перфектни" уцелвам и сега ми иде да се застрелям - утре тръгваме към морето и ще си свирим доволно по пътя.
Тази добавка прословута си е за шперове, на обикновения диференциал се слага само ново масло, много ми се искаше да сложа и добавката, но разумът надделя
#120
Публикувано 09 октомври 2017 - 22:26
Здравейте отново !
Пиша, за да ви споделя, че приключих въпроса с виещия ми диференциал и то успешно - сега няма виене и шумове, изпитвам отново удоволствие и удовлетворение да си карам 124-ката Искам да изкажа специални благодарности на колегата от форума Юлиян, благодарение на когото всичко това е факт. Един изключително свестен и коректен човек, който перфектно си разбира от работата! Бате Юли, още веднъж - благодаря ти от сърце и да си жив и здрав Благодаря сърдечно и на bat_lambo - за отзивчивостта ти и за това, че винаги се включваше с много полезни съвети и ми даде една чудесна генерална насока за нещата. Разбира се и на всички останали, включили се със съвети и информация - всички вие много ми помогнахте
Относно техническата част и който кара предпочитаната и обичана от мен 124ка купе - колеги, ще си позволя да изкажа мнението си най-директно - не си давайте парите за разни диференциали втора употреба, казвам го с ръка на сърце и вече от опит - със смяната на лагерите изчезват всички проблеми!
2 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 2 гости, 0 анонимни