Jump to content

  •  

Photo
* * * * * 2 votes

Диференциален въпрос


  • Please log in to reply
123 replies to this topic

#91 rado_penev

rado_penev

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 325 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ML 350, 2003
    CL203 C220 CDI, 2001
    CLK 200 Kompressor Cabriolet, 2000

Posted 04 August 2017 - 14:23

Лагер съвсем спокойно можеше да вземеш отделно - 6005 с гумиран и от двете страни мисля, че беше модела. Стария се избива и се набива новия.

Добавката за шперове вече не се продава в официалните представителства а е в маслото за диф.


  • 0

#92 Steev

Steev

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 135 Posts:
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz E200CE 1994

Posted 04 August 2017 - 14:44

Така е, в момента маслото, което се предлага в Балканстар или понастоящем Силвърстар за диференциали е 75W85, което съдържа въпросната добавка, предлагана в миналото, но като цяло това масло е по-рядко и не ми го препоръчаха за старичката ми 124-ка  :)  Извадиха ми един списък и за моята си го пише, че е 85W90, а там просто вече не го предлагат. Намира се иначе тази добавка, била като ампулка и струва към 40 лв., но като ида при Данчо ще го питам има ли смисъл и после ще споделя  :beer  Не им разбирам политиката, вместо да направят частите за нашите коли по-евтини, че и да се купуват все пак, те разцепват всичко - за пример уплътнението, което върви от предното огледало до самия край на задния прозорец - 540 лв. Странна работа...


  • 0

#93 Praetorian

Praetorian

    Salat Küchenchef

  • Потребители на форума
  • 1,682 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Europe
  • Интереси:Немски премиуми задължително с резервна гума.
  • Автомобил:
    W212, R56

Posted 04 August 2017 - 15:32

Не им разбирам политиката, вместо да направят частите за нашите коли по-евтини, че и да се купуват все пак, те разцепват всичко - за пример уплътнението, което върви от предното огледало до самия край на задния прозорец - 540 лв. Странна работа...

 

Що да не я разбираш политиката им - чакали са те между 21 и 33 години да го купиш това уплътнение. :)


  • 1

#94 Steev

Steev

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 135 Posts:
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz E200CE 1994

Posted 04 August 2017 - 17:18

Е, ще почакат още :)  А според вас тази добавка, която по принцип е за шпеер диференциали, би ли допринесла за работата на обикновен диф като моя или може да допринесе за по-голям шум и няма смисъл да я слагам? Ще ми се да я сложа и нея и каквото сабя покаже...


  • 0

#95 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5,183 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

User's Awards

43
2
2

Posted 04 August 2017 - 17:58

Да не те обезсърчавам,ама...
Пък и ако не пробваш ще те гложди!
Така че пробвай за да се увериш сам.
  • 0

#96 Steev

Steev

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 135 Posts:
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz E200CE 1994

Posted 04 August 2017 - 18:01

Да де, мисълта ми е ако пробвам да не предобря положението и сам да прецакам нещо, макар че уж добавките не вредят по принцип.


  • 0

#97 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5,183 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

User's Awards

43
2
2

Posted 04 August 2017 - 18:10

Да де, мисълта ми е ако пробвам да не предобря положението и сам да прецакам нещо, макар че уж добавките не вредят по принцип.


Аз не мога да кажа със сигурност.Казвали са ми,че добавката върши работа както за диф със шпер,така и за такъв без,но не съм пробвал и сравнявал.
  • 0

#98 Steev

Steev

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 135 Posts:
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz E200CE 1994

Posted 09 August 2017 - 15:01

Привет отново  :) !

 

  Утре отивам за смяна на висящия лагер, кръстейки се този досаден шум да изчезне или поне да намалее значително. Прочетох, че като се разглоби кардана, после при сглобяването му едно, че се спазват много внимателно заводските обозначения и второ - че било добре като се съединяват двете му части, шлиците да се намажат с т.нар. "графитна смазка/грес". Не съм много запознат с тази грес, чувал съм, че за лагери се ползва литиева, а графитната така да се каже "запълва хлабини", но няма как да съм категоричен, след като не съм я употребявал. Някой от вас да е ползвал такава грес и/или да е слагал на шлиците ? И по принцип добре ли е да се слага грес някъде там по карета, шлици и т.н. 

Поздрави и хубав завършек на деня на всички  :) 


  • 0

#99 Steev

Steev

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 135 Posts:
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz E200CE 1994

Posted 10 August 2017 - 19:51

     Добра вечер, драги съфорумци :beer 

     Ето, че процедурата със смяната на висящия лагер се отложи за началото на другата седмица, а причината е меко казано "дебилна", но някак характерна за нашите географски ширини - при поръчани лагер и гумен маншон (не знам дали точно така се нарича) за него, от Германия пристигнал само лагера, защото гумената част била спряна от производство. Нещо, което би следвало да споделят още в началото другарите от "Ивайджет", но били "разбрали впоследствие". Обадих се и в Силвърстар, откъдето също казаха, че било спряно от производство (поне го съобщиха веднага) и обясниха, че цитирам "МАЙ е направено и двете да са на едно, но ще направим запитване до Германия да разберем!". Следобед се обадих да питам има ли развитие - "Оооо то отговор се получава след 2-3 дни на такова запитване, не сме само ние, моля ви се!" Ето за това както бях писал по-горе не им разбирам политиката и всъщност не ме и интересува, но да си представител на най-известната марка в света и да не можеш да кажеш за един лагер с гума как стоят нещата е смешно, да не кажа жалко, още повече, че двете струват близо 300 лв.

      Сега се двоумя дали да ползвам лагера, който пристигна от Ивайджет и да търся някаква алтернативна гума тип SWAG или да чакам отговора на великото запитване. Обадих се в една фирма от Пловдив, която произвежда такива изделия - DBK Dimitrov, но не съм купувал нищо от тях. Алтернативните ми прави впечатление, че са прекалено евтини и разликата с оригиналното е огромна, от там ми се породиха и съмнения относно качеството. 


  • 0

#100 rado_penev

rado_penev

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 325 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ML 350, 2003
    CL203 C220 CDI, 2001
    CLK 200 Kompressor Cabriolet, 2000

Posted 11 August 2017 - 08:42

Наскоро сложих техни тампони за амортисьори на МЛ-а и засега се държат, но съм минал само 1000км.
Ти нали имаше наскоро сменян висящ лагер с гумата - смени само лагера и ползвай старата гума. Тя би трябвало да е като нова ако на година.
  • 0

#101 Steev

Steev

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 135 Posts:
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz E200CE 1994

Posted 14 August 2017 - 18:50

Ами в крайна сметка системата стана оригинален лагер + алтернативна гума - оригиналната е спряна от производство за мое съжаление и никъде не можах да намеря такава, пък да видим какво ще стане  :)Ще се радвам ако някой сподели своя опит по отношение на т.нар. графитна грес и дали е подходящо самите шлици да ги намажем с такава, че и бездруго купих някаква подобна марка "Starline".  


  • 0

#102 IIVVOO

IIVVOO

    Член на МБКБ

  • Модератори
  • 2,379 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София

User's Awards

27
10
8
4

Posted 14 August 2017 - 22:53

Гpaфитнaта гpec ( литиeвo-ĸaлциeвa гpec c мoлибдeнoв диcyлфид ) е зa oбщo мaзaнe.

Използва се пpи тeжĸи ycлoвия нa paбoтa - лaгepи, зъбни пpeдaвĸи и ĸapeтa.

Тя пpитeжaвa пpoтивoизнocни и пpoтивoзaдиpни cвoйcтвa.

 

Обаче :

" Молибденовия дисулфид се ползва като смазка, особено при високи температури, при които маслата се разлагат. В момента употребата на молибденова смазка MoS2 (молибденов дисулфид) се ограничава до специфични приложения, защото продуктите на окисление на смазката са МоО2 (молибденов двуокис) и сяра, които са висококорозивни вещества при досег с вода или атмосферен въздух."

 


  • 0

#103 Steev

Steev

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 135 Posts:
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz E200CE 1994

Posted 14 August 2017 - 23:37

Ясно, благодаря за това разяснение  :beer 


  • 0

#104 Steev

Steev

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 135 Posts:
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz E200CE 1994

Posted 16 August 2017 - 15:26

Ето, че днес настъпи моментът и вече смяната на висящия лагер и гумата са извършена при Данчо, резултатът - шумовете си останаха абсолютно същите и няма промяна за моя жалост. Кофти работа, явно всичко е от диференциала, който нов струва скромните 12 хил. лв. (нов) и 10 хил. лв. (фабрично рециклиран) в Балканстар.


  • 0

#105 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5,183 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

User's Awards

43
2
2

Posted 16 August 2017 - 16:20

Тия не познават парите!Все си мислех за 3-5000лв.,ама 10-12000
Защо не потърсиш,има хора които се мъчат да ги ремонтират,някой път успешно,някой път неуспешно но поне е за по-скромни суми.Напасвали луфтовете с разни станиоли...
Другия вариант е да си купиш кола с невиещ диференциал и да си имаш много резервни части...Пак ще е по-евтино.
  • 0




2 user(s) are reading this topic

0 members, 2 guests, 0 anonymous users