Jump to content

  •  

Photo
- - - - -

Къде се намира дебитомера?C250Turbo Diesel 99"


  • Please log in to reply
9 replies to this topic

#1 Faca

Faca

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 883 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Wien/Österreich
  • Автомобил:
    S210 E320CDI 2000г.
    W140 S300TD 98г. Продаден!
    Vespa PK50S 3.83г.
    Honda Africa 92г.
Garage View Garage

Posted 05 July 2009 - 23:36

Здравейте колеги,

къде е дебитомера на моята машина? W202 C250TD 99-2000г (демек последния фейслифт).

Гледах в аутодата уж трябва да е между кутията на въздушния филтър и турбото ... ама йок...

Поздрави
  • 0
Публикувано изображениеПубликувано изображениеПубликувано изображение

#2 bagirista

bagirista

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 21 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Бургас
  • Автомобил:
    C-180 97g

Posted 06 July 2009 - 01:18

би трябвало дае точно преди кутията на въздушния филтър точно там където си търсил :? хванат трябва дае с скоби от двете страни то няма как да не е там нали там се хваща маркуча за въздуха тои нали играе ролята на преходник :? ?
  • 0

#3 Faca

Faca

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 883 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Wien/Österreich
  • Автомобил:
    S210 E320CDI 2000г.
    W140 S300TD 98г. Продаден!
    Vespa PK50S 3.83г.
    Honda Africa 92г.
Garage View Garage

Posted 08 July 2009 - 00:03

Ето снимка:

http://www.mbclub.bg...=...ost&id=5613

такова чудо няма :kill_myself:
  • 0
Публикувано изображениеПубликувано изображениеПубликувано изображение

#4 bagirista

bagirista

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 21 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Бургас
  • Автомобил:
    C-180 97g

Posted 21 July 2009 - 23:25

Ето снимка:

http://www.mbclub.bg...=...ost&id=5613

такова чудо няма :kill_myself


батка тая руска ролетка дето сие сложил сие точната иконка виж на теб скобата ти стой а дебитомера го няма много странно колата добре ли върви :? по принцип без дебитомер трябва като е палиш да не ти вдига над 900 оборота и дори когато е топла колата пак трябва да не вдига 1000 при палене ако ти работи нормално мотора т.е при палене ти вдига над 1000 независимо топла или студена значи всичко е наред но по принцип там е дебитомера точно където си снимал аз съм ПОТРЕСЕН :o
другото което е как си с разхода така като нямаш дебитомер може и 20 да ти гори :? :?
  • 0

#5 Faca

Faca

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 883 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Wien/Österreich
  • Автомобил:
    S210 E320CDI 2000г.
    W140 S300TD 98г. Продаден!
    Vespa PK50S 3.83г.
    Honda Africa 92г.
Garage View Garage

Posted 22 July 2009 - 22:07

батка тая руска ролетка дето сие сложил сие точната иконка виж на теб скобата ти стой а дебитомера го няма много странно колата добре ли върви :? по принцип без дебитомер трябва като е палиш да не ти вдига над 900 оборота и дори когато е топла колата пак трябва да не вдига 1000 при палене ако ти работи нормално мотора т.е при палене ти вдига над 1000 независимо топла или студена значи всичко е наред но по принцип там е дебитомера точно където си снимал аз съм ПОТРЕСЕН :o
другото което е как си с разхода така като нямаш дебитомер може и 20 да ти гори :? :?



Четох доста в интернет, и според това което прочетох се оказа , че след последния фейслифт нямат дебитомер колите като моята.

Колегата emo има същата година и модел като моя и при него е същата ситуация.

Впрочем проблема с турбото вече е решен , смених 2те меки връзки на напречната тръба над двигателя, която тръгва от колекторите.

Иначе на въпроса ти , колата върви като луда :)
  • 0
Публикувано изображениеПубликувано изображениеПубликувано изображение

#6 bagirista

bagirista

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 21 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Бургас
  • Автомобил:
    C-180 97g

Posted 26 July 2009 - 01:10

Четох доста в интернет, и според това което прочетох се оказа , че след последния фейслифт нямат дебитомер колите като моята.

Колегата emo има същата година и модел като моя и при него е същата ситуация.

Впрочем проблема с турбото вече е решен , смених 2те меки връзки на напречната тръба над двигателя, която тръгва от колекторите.

Иначе на въпроса ти , колата върви като луда :)


ем щом е така значи сори че съм те заблудил че трябва да има, много сажалявам :) щом всичко е наред значи всички сме доволни нали така :)
  • 0

#7 vointex

vointex

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 21 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора
  • Автомобил:
    W202 250 TD 98г.

Posted 26 July 2009 - 17:01

Как след последния фейслифт? W202 имат фейслифт след юни 1997 (ако не смятаме за фейслифт смяната на интериора вътре в колата). Аз за друг фейслифт не съм чувал. Ако имаш повече инфо сподели, че ми стана интересно. Между другото моето 250 ТД има дебитомер, ако искаш мога да снимам и да кача снимка къде стои точно. :cool:
  • 0
Публикувано изображение

#8 Emo

Emo

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 150 Posts:
  • Град:Кюстендил
  • Автомобил:
    W202 250 Turbodiesel '99
    W201 2.0 Diesel '87

Posted 27 July 2009 - 12:50

Как след последния фейслифт? W202 имат фейслифт след юни 1997 (ако не смятаме за фейслифт смяната на интериора вътре в колата). Аз за друг фейслифт не съм чувал. Ако имаш повече инфо сподели, че ми стана интересно. Между другото моето 250 ТД има дебитомер, ако искаш мога да снимам и да кача снимка къде стои точно. :cool:


Я сподели кое ниво оборудване е твоята кола-елеганс и т.н?
Аз досега съм виждал само една с дебитомер и беше Спорт или Есприт.
  • 0

#9 dido77

dido77

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 87 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София/Брюксел

Posted 28 July 2009 - 02:40

Всички имат дебитомери ....само че при едните се казва МАФ сензор....на моята е точно такъв...

FACA и твоята е така..попрочети повече и ще видиш.
  • 0

#10 Faca

Faca

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 883 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Wien/Österreich
  • Автомобил:
    S210 E320CDI 2000г.
    W140 S300TD 98г. Продаден!
    Vespa PK50S 3.83г.
    Honda Africa 92г.
Garage View Garage

Posted 28 July 2009 - 09:18

Всички имат дебитомери ....само че при едните се казва МАФ сензор....на моята е точно такъв...

FACA и твоята е така..попрочети повече и ще видиш.


Еми то добре има , но явно не е там където е на W202ките преди 97 ... затова питах...

Питането беше щото имах доста време проблеми с турбото, колата влизаше в авариен режим ... и като тръгнах по системата , смених къде що имаше тръби и скоби ... оказа се че проблема е идвал от първата мека връзска след колектора към напречната тръба над двигателя ... смених връзките с оригинални -75? :kill_myself: за тия 2те гумички, ама съм доволен :)
  • 0
Публикувано изображениеПубликувано изображениеПубликувано изображение




1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users