Къде се намира дебитомера?C250Turbo Diesel 99"
Започната от Faca, 05 юли 2009 - 23:36:36
9 мнения по тази тема
#2
Публикувано 06 юли 2009 - 01:18
би трябвало дае точно преди кутията на въздушния филтър точно там където си търсил :? хванат трябва дае с скоби от двете страни то няма как да не е там нали там се хваща маркуча за въздуха тои нали играе ролята на преходник :? ?
#4
Публикувано 21 юли 2009 - 23:25
Ето снимка:
http://www.mbclub.bg...=...ost&id=5613
такова чудо няма
батка тая руска ролетка дето сие сложил сие точната иконка виж на теб скобата ти стой а дебитомера го няма много странно колата добре ли върви :? по принцип без дебитомер трябва като е палиш да не ти вдига над 900 оборота и дори когато е топла колата пак трябва да не вдига 1000 при палене ако ти работи нормално мотора т.е при палене ти вдига над 1000 независимо топла или студена значи всичко е наред но по принцип там е дебитомера точно където си снимал аз съм ПОТРЕСЕН
другото което е как си с разхода така като нямаш дебитомер може и 20 да ти гори :? :?
#5
Публикувано 22 юли 2009 - 22:07
батка тая руска ролетка дето сие сложил сие точната иконка виж на теб скобата ти стой а дебитомера го няма много странно колата добре ли върви :? по принцип без дебитомер трябва като е палиш да не ти вдига над 900 оборота и дори когато е топла колата пак трябва да не вдига 1000 при палене ако ти работи нормално мотора т.е при палене ти вдига над 1000 независимо топла или студена значи всичко е наред но по принцип там е дебитомера точно където си снимал аз съм ПОТРЕСЕН
другото което е как си с разхода така като нямаш дебитомер може и 20 да ти гори :? :?
Четох доста в интернет, и според това което прочетох се оказа , че след последния фейслифт нямат дебитомер колите като моята.
Колегата emo има същата година и модел като моя и при него е същата ситуация.
Впрочем проблема с турбото вече е решен , смених 2те меки връзки на напречната тръба над двигателя, която тръгва от колекторите.
Иначе на въпроса ти , колата върви като луда
#6
Публикувано 26 юли 2009 - 01:10
Четох доста в интернет, и според това което прочетох се оказа , че след последния фейслифт нямат дебитомер колите като моята.
Колегата emo има същата година и модел като моя и при него е същата ситуация.
Впрочем проблема с турбото вече е решен , смених 2те меки връзки на напречната тръба над двигателя, която тръгва от колекторите.
Иначе на въпроса ти , колата върви като луда
ем щом е така значи сори че съм те заблудил че трябва да има, много сажалявам щом всичко е наред значи всички сме доволни нали така
#7
Публикувано 26 юли 2009 - 17:01
Как след последния фейслифт? W202 имат фейслифт след юни 1997 (ако не смятаме за фейслифт смяната на интериора вътре в колата). Аз за друг фейслифт не съм чувал. Ако имаш повече инфо сподели, че ми стана интересно. Между другото моето 250 ТД има дебитомер, ако искаш мога да снимам и да кача снимка къде стои точно.
#8
Публикувано 27 юли 2009 - 12:50
Как след последния фейслифт? W202 имат фейслифт след юни 1997 (ако не смятаме за фейслифт смяната на интериора вътре в колата). Аз за друг фейслифт не съм чувал. Ако имаш повече инфо сподели, че ми стана интересно. Между другото моето 250 ТД има дебитомер, ако искаш мога да снимам и да кача снимка къде стои точно.
Я сподели кое ниво оборудване е твоята кола-елеганс и т.н?
Аз досега съм виждал само една с дебитомер и беше Спорт или Есприт.
#9
Публикувано 28 юли 2009 - 02:40
Всички имат дебитомери ....само че при едните се казва МАФ сензор....на моята е точно такъв...
FACA и твоята е така..попрочети повече и ще видиш.
FACA и твоята е така..попрочети повече и ще видиш.
#10
Публикувано 28 юли 2009 - 09:18
Всички имат дебитомери ....само че при едните се казва МАФ сензор....на моята е точно такъв...
FACA и твоята е така..попрочети повече и ще видиш.
Еми то добре има , но явно не е там където е на W202ките преди 97 ... затова питах...
Питането беше щото имах доста време проблеми с турбото, колата влизаше в авариен режим ... и като тръгнах по системата , смених къде що имаше тръби и скоби ... оказа се че проблема е идвал от първата мека връзска след колектора към напречната тръба над двигателя ... смених връзките с оригинални -75? за тия 2те гумички, ама съм доволен
2 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 2 гости, 0 анонимни