mercedes W124 2.0 мотор 102problem
Started by ludnicatamz, 30 Jun 2009 - 12:43:23
13 replies to this topic
#1
Posted 30 June 2009 - 12:43
Хора помагаите този W124 се побарка . Като го запалиш студен работи перфектно и варви на куршум ама като по загрее и краи фсе едно преминава в авариен режим започва да тресе като опиташ даго форсираш тои гасне кажете как даго лекувам шот при колко доктори го водих нико нищо неможе да каже. Благодариави предварително
#2
Posted 30 June 2009 - 16:54
Газ, маз? Виждам, че си на близко и че колата ти е джижава, така че потегляй към София! Тук ще ти я оправят 100%. Отиваш при Петко питаш за Васко. Успех
Понеже ВИНАГИ забравям да напиша к'в Мерцедес имам, го пиша тук МОЙ от 04-07 г.
***************************************************************************
190Е 2.0 '86 Италия, 5 скорости, Монтирана АГУ от 2001 - BRC АТ90Е 100kW -> Премахната , която се ПРОДАВА!
Мога да Ви помогна с Потенциометър Bosch 3 437 224 035 за 80 лв.
***************************************************************************
190Е 2.0 '86 Италия, 5 скорости, Монтирана АГУ от 2001 - BRC АТ90Е 100kW -> Премахната , която се ПРОДАВА!
Мога да Ви помогна с Потенциометър Bosch 3 437 224 035 за 80 лв.
#3
Posted 30 June 2009 - 22:58
бреййй този с ел. седалки бре?? тежко изпълнение....
явно като изключи 5тата дюза и яко обеднява... само на диагностика
явно като изключи 5тата дюза и яко обеднява... само на диагностика
#5
Posted 30 June 2009 - 23:46
pi4 osven 4 i 6 cilindrovi ne karm i taka na gore a 5-taka kakto mu kazva6 ti neme kefi malka razlika ot 4-cilindrovia pak e muden a kolkoto do izpalnenieto e pora4kovo taka 4e dai ne6to s pove4e ekstri za tozi mode aaaaaaaaaaaaa. Se pak mersi za komentara niama6e ni6to ob6to s temata no ni6to mersi baaaiiiiiii.
ТУК СТРОГО ЗАДЪЛЖИТЕЛНО СЕ ПИШЕ НА КИРИЛИЦА!
Ползвай търсачката и прочети устройстявото на К-jetronik и какво означава 5та дюза, НЕ 5-ТИ цилиндър
ТУК СТРОГО ЗАДЪЛЖИТЕЛНО СЕ ПИШЕ НА КИРИЛИЦА!
Ползвай търсачката и прочети устройстявото на К-jetronik и какво означава 5та дюза, НЕ 5-ТИ цилиндър
Edited by Lorinser, 01 July 2009 - 00:23 .
#6
Posted 01 July 2009 - 10:28
Аз ще му поясня на колегата, петата дюза работи когато двигателя не е заграял и следователно в момента, в който тази дюза изключи сместа ти става прекалено бедна и за това почва да тресе и да не върви.Което ме навежда на мисълта, че някоя дюза не е както трябва или по-вероятно да взема въздух от някъде.А и един въпрос, как разбрахте,че има ел. седалки при условие,че всичко е покрито с разни визитки и ключове?
#7
Posted 01 July 2009 - 10:43
Мите,на мерцаните устроиствата за ел.регулиране са на вратата не на централната конзола.Виж от волана в ляво точно до дръжката.Е*си 89-та ,а к'ви екстри имаАз ще му поясня на колегата, петата дюза работи когато двигателя не е заграял и следователно в момента, в който тази дюза изключи сместа ти става прекалено бедна и за това почва да тресе и да не върви.Което ме навежда на мисълта, че някоя дюза не е както трябва или по-вероятно да взема въздух от някъде.А и един въпрос, как разбрахте,че има ел. седалки при условие,че всичко е покрито с разни визитки и ключове?
#8
Posted 01 July 2009 - 16:40
pi4 osven 4 i 6 cilindrovi ne karm i taka na gore a 5-taka kakto mu kazva6 ti neme kefi malka razlika ot 4-cilindrovia pak e muden a kolkoto do izpalnenieto e pora4kovo taka 4e dai ne6to s pove4e ekstri za tozi mode aaaaaaaaaaaaa. Se pak mersi za komentara niama6e ni6to ob6to s temata no ni6to mersi baaaiiiiiii.
ТУК СТРОГО ЗАДЪЛЖИТЕЛНО СЕ ПИШЕ НА КИРИЛИЦА!
Ползвай търсачката и прочети устройстявото на К-jetronik и какво означава 5та дюза, НЕ 5-ТИ цилиндър
БАце, Лоринзер искаше ти помогне, ти му се дървиш.
Кажи с карбуратор ли си или с инжекция, щото 102, 2 литра има и карбураторни и то са 2 различни вида карбуратори.
Като загрее и спре да върви - отзад мирише ли на богата смес, пуши ли черно?
#9
Posted 01 July 2009 - 16:43
Чак сега ти видях подписа - 200Е си написал, значи е инжекция.
Делкото ти има ли вакумен авансатор, или вакума отива към комутатора?
Делкото ти има ли вакумен авансатор, или вакума отива към комутатора?
#10
Posted 01 July 2009 - 20:25
Sub, прати му на лично или тука как се проверява потито и ако има къдърен майстор там да го измери, ако ли не да полита към Сф
Понеже ВИНАГИ забравям да напиша к'в Мерцедес имам, го пиша тук МОЙ от 04-07 г.
***************************************************************************
190Е 2.0 '86 Италия, 5 скорости, Монтирана АГУ от 2001 - BRC АТ90Е 100kW -> Премахната , която се ПРОДАВА!
Мога да Ви помогна с Потенциометър Bosch 3 437 224 035 за 80 лв.
***************************************************************************
190Е 2.0 '86 Италия, 5 скорости, Монтирана АГУ от 2001 - BRC АТ90Е 100kW -> Премахната , която се ПРОДАВА!
Мога да Ви помогна с Потенциометър Bosch 3 437 224 035 за 80 лв.
#11
Posted 01 July 2009 - 20:44
Мисля, че е редно колегат да продължи да кара 4 или 6 цилиндрови автомобили с по 4 или 6 дюзи, по тона му личи, че няма нужда от помощта ви...
Mercedes-Benz - Unlike any other!
#12
Posted 02 July 2009 - 17:13
Е добре , де аз какво да разбирам ,че моето купе е поръчково защото има ел.седалки.И моите бутони на брой 8 за предните две седалки са поставени точно в барчето, което е под подлакътника.Ако някой има малко инфо за тези неща.Тя темта без това е опорочена, колегата нещо май не се интересува от нея.Благодаря предварително.Мите,на мерцаните устроиствата за ел.регулиране са на вратата не на централната конзола.Виж от волана в ляво точно до дръжката.Е*си 89-та ,а к'ви екстри има
#13
Posted 22 July 2009 - 02:02
Възможностите може да са две , имах и аз този проблем. Единия е най - трудно за намиране нещо - дебитомерната плочка седяща на инжекцията. а другия е първата подкачваща помпа на резервара да качва с по ниско налягане гориво. Ако искаш мога да те пратя при едни пичове дето се справиха с проблема
#14
Posted 05 February 2010 - 17:09
и аз имам същия проблем със E 190 2.0 86г. двигател 102 прекъсва между 2000 и 3000 оборота като е студена а при подаване на пълна газ гасне когато загрее на 40градуса оборотите на празен ход почват да варират 800 , 500 и ако не се подаде газ двигателя гасне
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users