Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

mercedes W124 2.0 мотор 102problem


  • Please log in to reply
13 мнения по тази тема

#1 ludnicatamz

ludnicatamz

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 3 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Mezdra
  • Автомобил:
    Mercedes W124 200E год.1989

Публикувано 30 юни 2009 - 12:43

Хора помагаите този W124 се побарка :allhail: . Като го запалиш студен работи перфектно и варви на куршум ама като по загрее и краи фсе едно преминава в авариен режим започва да тресе като опиташ даго форсираш тои гасне кажете как даго лекувам шот при колко доктори го водих нико нищо неможе да каже. Благодариави предварително

Прикачени миниатюри

  • tom5.jpg Размер: 64,16K, Сваляния: 51tom5.jpg
  • tom3.jpg Размер: 528,85K, Сваляния: 59tom3.jpg
  • tomas_1.jpg Размер: 33,22K, Сваляния: 126tomas_1.jpg

  • 0

#2 Ivan Rashev

Ivan Rashev

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 181 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia

Публикувано 30 юни 2009 - 16:54

Газ, маз? Виждам, че си на близко и че колата ти е джижава, така че потегляй към София! Тук ще ти я оправят 100%. Отиваш при Петко питаш за Васко. Успех
  • 0
Понеже ВИНАГИ забравям да напиша к'в Мерцедес имам, го пиша тук :) МОЙ от 04-07 г.
***************************************************************************
190Е 2.0 '86 Италия, 5 скорости, Монтирана :( АГУ от 2001 - BRC АТ90Е 100kW -> Премахната :), която се ПРОДАВА!
Мога да Ви помогна с Потенциометър Bosch 3 437 224 035 за 80 лв.

#3 Lorinser

Lorinser

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5339 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    --Първият в БГ C124 CE500 M117-V8 Custom.
    --W126 260SE 1988

Публикувано 30 юни 2009 - 22:58

бреййй този с ел. седалки бре?? тежко изпълнение....

явно като изключи 5тата дюза и яко обеднява... само на диагностика
  • 0

#4 ludnicatamz

ludnicatamz

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 3 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Mezdra
  • Автомобил:
    Mercedes W124 200E год.1989

Публикувано 30 юни 2009 - 23:40

dali problema e ot potenciometara kak da sam siguren na 100% kaji kak da probvam ne6to za da znam

Прикачени миниатюри

  • tom5.jpg Размер: 691,81K, Сваляния: 7tom5.jpg

  • 0

#5 ludnicatamz

ludnicatamz

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 3 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Mezdra
  • Автомобил:
    Mercedes W124 200E год.1989

Публикувано 30 юни 2009 - 23:46

pi4 osven 4 i 6 cilindrovi ne karm i taka na gore a 5-taka kakto mu kazva6 ti neme kefi malka razlika ot 4-cilindrovia pak e muden a kolkoto do izpalnenieto e pora4kovo taka 4e dai ne6to s pove4e ekstri za tozi mode aaaaaaaaaaaaa. Se pak mersi za komentara niama6e ni6to ob6to s temata no ni6to mersi baaaiiiiiii. :flagMB new: :icon_welldone:

ТУК СТРОГО ЗАДЪЛЖИТЕЛНО СЕ ПИШЕ НА КИРИЛИЦА!

Ползвай търсачката и прочети устройстявото на К-jetronik и какво означава 5та дюза, НЕ 5-ТИ цилиндър

Прикачени миниатюри

  • tom5.jpg Размер: 691,81K, Сваляния: 13tom5.jpg
  • tomas_1.jpg Размер: 33,22K, Сваляния: 41tomas_1.jpg

Този пост е редактиран от Lorinser: 01 юли 2009 - 00:23

  • 0

#6 Dimitar m

Dimitar m

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 479 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Бургас
  • Автомобил:
    w201

Публикувано 01 юли 2009 - 10:28

Аз ще му поясня на колегата, петата дюза работи когато двигателя не е заграял и следователно в момента, в който тази дюза изключи сместа ти става прекалено бедна и за това почва да тресе и да не върви.Което ме навежда на мисълта, че някоя дюза не е както трябва или по-вероятно да взема въздух от някъде.А и един въпрос, как разбрахте,че има ел. седалки при условие,че всичко е покрито с разни визитки и ключове?
  • 0

#7 vladumur1

vladumur1

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 123 Мнения:
  • Пол:Мъж

Публикувано 01 юли 2009 - 10:43

Аз ще му поясня на колегата, петата дюза работи когато двигателя не е заграял и следователно в момента, в който тази дюза изключи сместа ти става прекалено бедна и за това почва да тресе и да не върви.Което ме навежда на мисълта, че някоя дюза не е както трябва или по-вероятно да взема въздух от някъде.А и един въпрос, как разбрахте,че има ел. седалки при условие,че всичко е покрито с разни визитки и ключове?

Мите,на мерцаните устроиствата за ел.регулиране са на вратата не на централната конзола.Виж от волана в ляво точно до дръжката.Е*си 89-та ,а к'ви екстри има :flagMB new:
  • 0

#8 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4596 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    ex S211 E320, 03
    C219 CLS500, 06

Публикувано 01 юли 2009 - 16:40

pi4 osven 4 i 6 cilindrovi ne karm i taka na gore a 5-taka kakto mu kazva6 ti neme kefi malka razlika ot 4-cilindrovia pak e muden a kolkoto do izpalnenieto e pora4kovo taka 4e dai ne6to s pove4e ekstri za tozi mode aaaaaaaaaaaaa. Se pak mersi za komentara niama6e ni6to ob6to s temata no ni6to mersi baaaiiiiiii. :flagMB new: :icon_welldone:

ТУК СТРОГО ЗАДЪЛЖИТЕЛНО СЕ ПИШЕ НА КИРИЛИЦА!

Ползвай търсачката и прочети устройстявото на К-jetronik и какво означава 5та дюза, НЕ 5-ТИ цилиндър


БАце, Лоринзер искаше ти помогне, ти му се дървиш.

Кажи с карбуратор ли си или с инжекция, щото 102, 2 литра има и карбураторни и то са 2 различни вида карбуратори.

Като загрее и спре да върви - отзад мирише ли на богата смес, пуши ли черно?
  • 0

#9 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4596 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    ex S211 E320, 03
    C219 CLS500, 06

Публикувано 01 юли 2009 - 16:43

Чак сега ти видях подписа - 200Е си написал, значи е инжекция.

Делкото ти има ли вакумен авансатор, или вакума отива към комутатора?
  • 0

#10 Ivan Rashev

Ivan Rashev

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 181 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia

Публикувано 01 юли 2009 - 20:25

Sub, прати му на лично или тука как се проверява потито и ако има къдърен майстор там да го измери, ако ли не да полита към Сф :)
  • 0
Понеже ВИНАГИ забравям да напиша к'в Мерцедес имам, го пиша тук :) МОЙ от 04-07 г.
***************************************************************************
190Е 2.0 '86 Италия, 5 скорости, Монтирана :( АГУ от 2001 - BRC АТ90Е 100kW -> Премахната :), която се ПРОДАВА!
Мога да Ви помогна с Потенциометър Bosch 3 437 224 035 за 80 лв.

#11 mradulov

mradulov

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 3721 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:Автомобили
  • Автомобил:
    S203 220CDI Автоматик 2005г.

Публикувано 01 юли 2009 - 20:44

Мисля, че е редно колегат да продължи да кара 4 или 6 цилиндрови автомобили с по 4 или 6 дюзи, по тона му личи, че няма нужда от помощта ви...
  • 0
Mercedes-Benz - Unlike any other!

#12 Dimitar m

Dimitar m

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 479 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Бургас
  • Автомобил:
    w201

Публикувано 02 юли 2009 - 17:13

Мите,на мерцаните устроиствата за ел.регулиране са на вратата не на централната конзола.Виж от волана в ляво точно до дръжката.Е*си 89-та ,а к'ви екстри има :flagMB new:

Е добре , де аз какво да разбирам ,че моето купе е поръчково защото има ел.седалки.И моите бутони на брой 8 за предните две седалки са поставени точно в барчето, което е под подлакътника.Ако някой има малко инфо за тези неща.Тя темта без това е опорочена, колегата нещо май не се интересува от нея.Благодаря предварително.
  • 0

#13 Mercedes200T

Mercedes200T

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 11 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    w124 200TE

Публикувано 22 юли 2009 - 02:02

Възможностите може да са две , имах и аз този проблем. Единия е най - трудно за намиране нещо - дебитомерната плочка седяща на инжекцията. а другия е първата подкачваща помпа на резервара да качва с по ниско налягане гориво. Ако искаш мога да те пратя при едни пичове дето се справиха с проблема ;)
  • 0

#14 daffy7

daffy7

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 1 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:софия
  • Автомобил:
    E 190 2.0 90kw

Публикувано 05 февруари 2010 - 17:09

и аз имам същия проблем със E 190 2.0 86г. двигател 102 прекъсва между 2000 и 3000 оборота като е студена а при подаване на пълна газ гасне когато загрее на 40градуса оборотите на празен ход почват да варират 800 , 500 и ако не се подаде газ двигателя гасне
  • 0




2 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 2 гости, 0 анонимни