Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

W203 пролем с алармата


  • Please log in to reply
8 мнения по тази тема

#1 LAN_Selot

LAN_Selot

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 4 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София

Публикувано 28 юни 2009 - 15:24

Здравейте, колеги!

1. Още откакто взехме цедката, имаше някакъв проблем с алармата. Значи алармата се пускаше по свое желание по никое време и нищо не можеше да я спре. Пуска се сирената, пускат се мигачите, аз отключвам, влизам, паля, гася, натискам дистанционното - нищо. И някъде след около 3 минути си спира сама. Пробвал съм да активирам сам алармата (заключвам от дистанционното, което впрочем е инфрачервен ключ, и после отвключвам с нормалния ключ) - това беше отдавна и тогава мисля, че се задействаха само аварийките.

2. Днес реших да се поразровя във форума и да търся симптоми, подобни на моите. Не открих, и затова реших да постна нова тема. Открих, обаче, как да си проверя екстрите по VIN. Във въпросната справка излезе следното:

551 anti-theft/anti-break-in warning system with anti-towing system (с 01.04.1998)

Тук вече не съм в час, това дали включва пищялката, или само обемен датчик и датчици за вратите, багажника и капака на двигателя.

3. Все пак, преди да постна, реших да пробвам пак колата. За моя изненада, сега (за първи път откакто я имам) всичко беше наред. :o Слизам аз, качвам се вътре, заключвам се, и първоначално само наблюдавам. В първия момент след заключването започна да мига една червена лампичка в средата на "копчето с автомобила и кукичката". 20ина секунди по-късно започна да мига и друга червена лампичка в долния ляв ъгъл на дисплея на CD-то. Очевидно (поне за мен като неспециалист) след 20те секунди се задейства самият обемен датчик, понеже реших да се разбунтувам вътре и колата се усети чак след като започна да свети и втората лампичка. Пъхнах ключа в дупката и алармата веднага се изключи. Пробвах пак, само където този път натиснах копчето за отключване - същия ефект.

4. Въпросите са ми няколко. Може ли да се разбере дали пищялкта е слагана отделно, или е заводска? Може ли да се диагностицира проблема със случайното включване, след като не е постоянен. Моля, ако някой е имал подобни симптоми и се е справил, да помага. Също така, моля ви, дайте координатите на някои алармаджии (по възможност в гр. София), които няма да виждат заводска аларма на W203 за първи път. Това последното го пиша, защото минавах покрай един сервиз за аларми в квартала (Овча Купел) и реших да ги питам момчетата. Те казаха, че аларми не оправят, и че можело да ми демонтират тази и да ми сложат нова. Оказа се обаче, че новата не може да се управлява със сегашното дистанционно. Не знам за вас, ама на мен това ми прозвуча доста несериозно.

Поздрави и благодаря предварително!

P.S. Прикачих и снимка на лампичките.

P.P.S Сега се сетих да добавя, че алармата не пищи с "мелодията" на клаксона.

Прикачени файлове

  • Прикачен файл  IMG_0212.JPG   718,9K   71 Брой сваляния

  • 0
'Cause it's a bittersweet symphony, this life
Trying to make ends meet
You're a slave to money then you die
Публикувано изображение

#2 Илия Горанов

Илия Горанов

    Член на УС на МБКБ

  • Управителен съвет
  • 7499 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    CLK200 Kompressor
    163hp, 2001, dark blue
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 28 юни 2009 - 16:39

Имам същата фабрична аларма + още една заради застрахователите.

Първо, фабричната аларма си има и сирена, като за целта ползва клаксона.
Второ, фабричната аларма не можеш да я махнеш, защото е много комплексна, тя на практика е част от компютъра на колата.
Трето, ако искаш допълнителна аларма - търсиш CAN-BUS аларма и си в джаза. Цените са от 300 лв. нагоре, но алармата се управлява от същото дистанционно. Фирмите, които продават такива аларми имат и майстори, които знаят как и къде се монтират.

За проблема, дето сама се включва не мога да кажа нищо.
  • 0

Ако си задаваш въпроса "струва ли си да ремонтирам стария Мерцедес", по-добре го продай и си купи чисто ново Пежо, Мерцедес не е твоята марка!
Бабини деветиниclk.babailiica.comнаргиле


#3 StefanB

StefanB

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 350 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W203 C220CDI
    10.2001/143 ph
    A/T 722.6

Публикувано 02 юли 2009 - 11:25

Мой познат с 203 кабрио (не помня абревиатурата, с две врати) имаше подобен проблем - беше си взел машината от Италия и там дилъра не го предупредил, че си има фабрична аларма - същия бутон като твоя. Тука мутрите при застраховката набързо я вкарали в бокса и му плеснали една аларма за 100 кинта, колкото да има, че без нея не можели да я застраховат (някои компании много държат да си вземат рекета, нищо, че други отдавна не искат аларма на коли с трансподер в ключа, но това е друга тема - аз например няма аларма и никога никой не ми е искал да имам за да я застраховам, пак съм с 203 при това и заводска няма)
Та, какво са бъзикали не зная, но резултатът беше, че именно заводската почна да се включва когато си иска. Той се видя в чудо, закара колата в Балкан стар, там изхвърлили слаганата и след тест на компютъра се оказало укъсяване по електрониките, водещо до грешка на фабричната в резултат на която тя не си слуша там нивомер ли е, що ли, устройство, което следи дали колата се клати или навежда (затова се изключва при буксир) и си подава сигнал за задействане когато си иска.
С две думи - иди при дилъра, ако искаш пробвай и при Петко, на Братя Миладинови, жичкаджията му е добър, а там само Бенц правят, сигурно са от категорията "виждали оригинална аларма" Но дали че ти излезе много по- тънко, не зная, а дали ще ти свършат добре работа, също - много коли имат напоследък и нещо ги усещам че не работят както преди - на педал е... Но не пречи да питаш поне по телефона , в темата за сервизи го има.
Иначе, кото оправиш проблема, мен ако питаш, не си и помисляй за пипане по електрониката на тая кола, - там ксенони, аларми, навигации, щуротии, забрави. Влизаш в приключения... Ако застрахователя се мръщи - ресто на застраховката и друг застраховател, без да се замисляш, по-евтино ще ти е, вервай..
Успех!
  • 0

#4 svfi

svfi

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 2 Мнения:
  • Автомобил:
    C 270 2002

Публикувано 16 юли 2009 - 23:51

Здравейте, колеги!

1. Още откакто взехме цедката, имаше някакъв проблем с алармата. Значи алармата се пускаше по свое желание по никое време и нищо не можеше да я спре. Пуска се сирената, пускат се мигачите, аз отключвам, влизам, паля, гася, натискам дистанционното - нищо. И някъде след около 3 минути си спира сама. Пробвал съм да активирам сам алармата (заключвам от дистанционното, което впрочем е инфрачервен ключ, и после отвключвам с нормалния ключ) - това беше отдавна и тогава мисля, че се задействаха само аварийките.

2. Днес реших да се поразровя във форума и да търся симптоми, подобни на моите. Не открих, и затова реших да постна нова тема. Открих, обаче, как да си проверя екстрите по VIN. Във въпросната справка излезе следното:

551 anti-theft/anti-break-in warning system with anti-towing system (с 01.04.1998)

Тук вече не съм в час, това дали включва пищялката, или само обемен датчик и датчици за вратите, багажника и капака на двигателя.

3. Все пак, преди да постна, реших да пробвам пак колата. За моя изненада, сега (за първи път откакто я имам) всичко беше наред. :o Слизам аз, качвам се вътре, заключвам се, и първоначално само наблюдавам. В първия момент след заключването започна да мига една червена лампичка в средата на "копчето с автомобила и кукичката". 20ина секунди по-късно започна да мига и друга червена лампичка в долния ляв ъгъл на дисплея на CD-то. Очевидно (поне за мен като неспециалист) след 20те секунди се задейства самият обемен датчик, понеже реших да се разбунтувам вътре и колата се усети чак след като започна да свети и втората лампичка. Пъхнах ключа в дупката и алармата веднага се изключи. Пробвах пак, само където този път натиснах копчето за отключване - същия ефект.

4. Въпросите са ми няколко. Може ли да се разбере дали пищялкта е слагана отделно, или е заводска? Може ли да се диагностицира проблема със случайното включване, след като не е постоянен. Моля, ако някой е имал подобни симптоми и се е справил, да помага. Също така, моля ви, дайте координатите на някои алармаджии (по възможност в гр. София), които няма да виждат заводска аларма на W203 за първи път. Това последното го пиша, защото минавах покрай един сервиз за аларми в квартала (Овча Купел) и реших да ги питам момчетата. Те казаха, че аларми не оправят, и че можело да ми демонтират тази и да ми сложат нова. Оказа се обаче, че новата не може да се управлява със сегашното дистанционно. Не знам за вас, ама на мен това ми прозвуча доста несериозно.

Поздрави и благодаря предварително!

P.S. Прикачих и снимка на лампичките.

P.P.S Сега се сетих да добавя, че алармата не пищи с "мелодията" на клаксона.


  • 0

#5 mradulov

mradulov

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 3721 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:Автомобили
  • Автомобил:
    S203 220CDI Автоматик 2005г.

Публикувано 17 юли 2009 - 08:19

Колега svfi,
Виждам че си нов във форума, но освен цитата е хубаво да напишеш и собствения си коментар, който вероятно ще е полезен по въпроса с алармите.

Колега LAN_Selot,
Най-добре е да отидеш в БС или друг сервиз със стардиагноза(апаратура за комуникация със системите на колата) за да се види дали всичко е наред. Ако имаш някаква шугава алармичка за 100 кинта, допълнително монтирана и касапски свързана, най-вероятно от нея ти идват ядовете със заводската система.
  • 0
Mercedes-Benz - Unlike any other!

#6 svfi

svfi

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 2 Мнения:
  • Автомобил:
    C 270 2002

Публикувано 24 юли 2009 - 00:04

И аз имам проблем с алармата моята и мигат аварийните като при не затворена врата , но мисля ,че не от нея е проблема, а от блока с бушоните в багажника защото я четоха на комп. ,а имах проблем и със светлините и ми казаха че е от този блок ,а бушона на алармата е точно там №8.Този блок се влияел от конденз и т.н.
  • 0

#7 KPAHK

KPAHK

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 3768 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:MLADOST CITY
  • Автомобил:
    MB E 200, 2016
    MB E 320 CDI, 2007
    Mazda3 BL, 2011
    Toyota Hilux DLX, 2007
    Punto MK1, 1998
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 12 август 2009 - 11:58

Мой познат с 203 кабрио (не помня абревиатурата, с две врати) имаше подобен проблем - беше си взел машината от Италия и там дилъра не го предупредил, че си има фабрична аларма - същия бутон като твоя. Тука мутрите при застраховката набързо я вкарали в бокса и му плеснали една аларма за 100 кинта, колкото да има, че без нея не можели да я застраховат (някои компании много държат да си вземат рекета, нищо, че други отдавна не искат аларма на коли с трансподер в ключа, но това е друга тема - аз например няма аларма и никога никой не ми е искал да имам за да я застраховам, пак съм с 203 при това и заводска няма)
....


и аз разчитам на такива застрахователи дето признават само ключа. Не бих оставил някой пишман майстор да ми преебе цялата електроника на Бенц-а :icon_welldone:
  • 0

#8 Smok

Smok

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 33 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    w203 c200 kompressor 163 00g/ Но вече продаден!

Публикувано 14 януари 2016 - 12:52

Рециклиране на фабричнa аларма w203 - http://www.mercedes....alarm-problems/


  • 1

#9 grosmaster

grosmaster

    Фен на Клуба

  • Потребители на форума
  • 5223 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    BMW

Публикувано 14 януари 2016 - 13:40

Рециклиране на фабричнa аларма w203 - http://www.mercedes....alarm-problems/

 

Това е полезна информация, защото това им е проблема на тези аларми.

Иначе има и по-лесен начин за деактивиране на въпросната аларма, но си иска стардиагноза.


  • 0

logo-600-1002.png





1 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 1 гости, 0 анонимни