Трети стоп на W211
Започната от Veny73, 22 юни 2009 - 08:05:36
50 мнения по тази тема
#16
Публикувано 21 май 2012 - 00:01
Няма проблем със свалянето и оправянето.
Един съсед кара такава и го дразнеше несветенето на половината диоди и ме помоли, та му я оправих.
Трябва малко находчивост и сръчност!
Един съсед кара такава и го дразнеше несветенето на половината диоди и ме помоли, та му я оправих.
Трябва малко находчивост и сръчност!
#17
Публикувано 03 юни 2012 - 15:41
Една тясна и дълга платка с 10 диода на нея ! Поправя се за 25-30 лв. вкл. монтаж и демонтаж и 1-2 часа свободно време. Не е трудно, стига да имаш малко познание в областта !
Ако сте от София: [email protected]
Ако сте от София: [email protected]
#18
Публикувано 05 юни 2012 - 22:23
25-30лв звучат по добре от 150лв.Лошото е ,че аз съм от Пловдив и имам същия проблем
#19
Публикувано 06 юни 2012 - 21:40
има и алтернативни.
тайвански 3ти стоп, копие на оригинала, 98лв....
тайвански 3ти стоп, копие на оригинала, 98лв....
#20
Публикувано 09 юни 2012 - 18:50
Амии аз днес поработх малко
1- Сваля се кората
=
2- Стойката на тригълника се маха. Отбелязано 1 Дърпаме на горе, Отбелязано 2 Бутаме на ляво
3- Ето 3 Стоп
4- Това е платката. Общо са 20 броя лед. Те са групирани по 4 и има 5 групи. От едната група единия лед да не работи цялата група не действа
При мен само 4 колонка работеше
5- Купуваме от магазини за електроника лентовите диоди. Новите дето се продават за коли и работят с 12волта.
С отверка и поялник ги изкарваме
6- По същия начин махаме и неработещтия от 3 стоп
7- Тука има една тинкост Оргиналните ледове са с 4 крачета, а в лентите са с 2 крачета
Оргинаните са свързани така..
8- Ние нашите ще ги свържем така
9- Ако сте забелязали в горната снимка остана едно празно място. За да не дава късо с изолир бант го покриваме
Преди работеше само 4 колонка. Миналата седмица за оправих едната част, беше неделя нямаше отворен магазин и разбира се нямах достатъчни ледове за ремонт. 2,3 колонка оправих
днес сутринта купих още и свърших работата.
И толкова... резултат
Новото около 300лв
Предложиха ми ремонт за 50лв
на мен ми излиза за 5лв. Даже и толкова няма но за всеки случай купиж 35см лента ( върху лентата има общо 21 броя лед ) но смених само 5 лед диода
1- Сваля се кората
=
2- Стойката на тригълника се маха. Отбелязано 1 Дърпаме на горе, Отбелязано 2 Бутаме на ляво
3- Ето 3 Стоп
4- Това е платката. Общо са 20 броя лед. Те са групирани по 4 и има 5 групи. От едната група единия лед да не работи цялата група не действа
При мен само 4 колонка работеше
5- Купуваме от магазини за електроника лентовите диоди. Новите дето се продават за коли и работят с 12волта.
С отверка и поялник ги изкарваме
6- По същия начин махаме и неработещтия от 3 стоп
7- Тука има една тинкост Оргиналните ледове са с 4 крачета, а в лентите са с 2 крачета
Оргинаните са свързани така..
8- Ние нашите ще ги свържем така
9- Ако сте забелязали в горната снимка остана едно празно място. За да не дава късо с изолир бант го покриваме
Преди работеше само 4 колонка. Миналата седмица за оправих едната част, беше неделя нямаше отворен магазин и разбира се нямах достатъчни ледове за ремонт. 2,3 колонка оправих
днес сутринта купих още и свърших работата.
И толкова... резултат
Новото около 300лв
Предложиха ми ремонт за 50лв
на мен ми излиза за 5лв. Даже и толкова няма но за всеки случай купиж 35см лента ( върху лентата има общо 21 броя лед ) но смених само 5 лед диода
W211 2002 Avantgarde Automatik 300.000km
#21
Публикувано 09 юни 2012 - 19:01
1-3 снимка са взети от ( mbworld, mbclub ) Останалите са мои...
Ако имате време, оборудване и ако ви се занимава межете сам да го направите.
трябва ви
- поялник
- отверка
- Лед
Ако не ви се занимава ...
ще купите нов или ще дадете за ремонт..
Lorinser за 98 лв каде ги продават?
Ако имате време, оборудване и ако ви се занимава межете сам да го направите.
трябва ви
- поялник
- отверка
- Лед
Ако не ви се занимава ...
ще купите нов или ще дадете за ремонт..
Lorinser за 98 лв каде ги продават?
W211 2002 Avantgarde Automatik 300.000km
#22
Публикувано 10 юни 2012 - 18:43
В моите каталози ги има. В Германия ги има на склад, но още не съм ги тествал.
Разгледал съм ги и съм ги снимал, изглеждат добре. Ако на някой му трябва... да ме потърси, Макар че и аз сам бих си ги оправил с поялника...
Разгледал съм ги и съм ги снимал, изглеждат добре. Ако на някой му трябва... да ме потърси, Макар че и аз сам бих си ги оправил с поялника...
#23
Публикувано 11 юни 2012 - 11:18
Да ви кажа чесно, ако бях намерил за 100-150 можеше хич да не се занимавам.. Нооо 300 пък хич не ми се даваше..
Искам да прегледам и вратата. Стъклата понякога се отварят и затваря със ключ но понякога хич не реагират. А когато работят ключа трябва да е много близо 0,5-1см до сензора
Искам да прегледам и вратата. Стъклата понякога се отварят и затваря със ключ но понякога хич не реагират. А когато работят ключа трябва да е много близо 0,5-1см до сензора
W211 2002 Avantgarde Automatik 300.000km
#24
Публикувано 19 юни 2012 - 14:08
Много добро описание на колегата ByCK. Поздравления. Наистина ремонта не е сложен, трябва само малко сръчност.
Мога от личен опит да добавя само две неща:
- диоди, много близки до оригиналните като спецификация и качество могат да се поръчат от Farnell, струват около 0,8 лв бройката
- повредите на стопа са най-често от проникване на вода и прах, затова след ремонтирането е добре да се провери уплътнението и да се положат допълнителни усилия в тази насока (мисля че, при фейслифта е подобрено уплътнението и затова няма проблеми)
А иначе и мен много ме интересува отваряне/ затваряне на прозорците на повече от 10 см от дръжката на вратата. Може би инфрачервения сензор е замърсен, но не мога д намеря информация как се разглобява.
Мога от личен опит да добавя само две неща:
- диоди, много близки до оригиналните като спецификация и качество могат да се поръчат от Farnell, струват около 0,8 лв бройката
- повредите на стопа са най-често от проникване на вода и прах, затова след ремонтирането е добре да се провери уплътнението и да се положат допълнителни усилия в тази насока (мисля че, при фейслифта е подобрено уплътнението и затова няма проблеми)
А иначе и мен много ме интересува отваряне/ затваряне на прозорците на повече от 10 см от дръжката на вратата. Може би инфрачервения сензор е замърсен, но не мога д намеря информация как се разглобява.
#25
Публикувано 19 юни 2012 - 19:57
за 3 стоп имах проблеми с вода. багажника влизаше вода и след оправянето минах уплатнението с силикон. като почнат дъждовете ще видим резултата..
Амии аз миналата седмица отворих дръжката нооооо. Няма какво да се направи. Сензора е цял и затворен. Само може да се намаже с контакт спрей връзката ,друго няма какво да се направи...
Thoms
Farnell има ли сайт? намерих един но цените са с евро можели да ни кажеш точно сайта..
Благодаря
Амии аз миналата седмица отворих дръжката нооооо. Няма какво да се направи. Сензора е цял и затворен. Само може да се намаже с контакт спрей връзката ,друго няма какво да се направи...
Thoms
Farnell има ли сайт? намерих един но цените са с евро можели да ни кажеш точно сайта..
Благодаря
W211 2002 Avantgarde Automatik 300.000km
#26
Публикувано 19 юни 2012 - 22:39
Ами най-вероятно е същия, който си гледал: http://bg.farnell.com/ Цените наистина са дадени в евро, но ми казаха, че доставяли в България без проблем. Аз поръчах през Комет електроникс (www.comet.bg) и ми ги доставиха за 1 ден. Ако някой се интересува мога да намеря точно какъв модел диоди поръчах.
#27
Публикувано 19 юни 2012 - 22:42
А за инфраред сензора как успя да отвориш дръжката? Ако е капсулован, освен да го търсим като резервна част. Четох във форума на английския МБ клуб, че трябва да хваща от около 4-5 м.
#28
Публикувано 20 юни 2012 - 20:19
Лесно е за сваляне долу където съм отбелязал с кръг, вдигате уплатнението. Под уплътнението ще видите една дупка
През тая дупка ще вкарате около 10см дълъг ключ, долу дето се вижда нещо като звезда
След отвинтването ще дърпате ключалката...
Аз малко го погледнах но не разбрах как са го монтирали там. Без да се счупи незнам как ще излиза...
След смазването на контактите при мен работи инфрареда, но незнам до кога.
През тая дупка ще вкарате около 10см дълъг ключ, долу дето се вижда нещо като звезда
След отвинтването ще дърпате ключалката...
Аз малко го погледнах но не разбрах как са го монтирали там. Без да се счупи незнам как ще излиза...
След смазването на контактите при мен работи инфрареда, но незнам до кога.
W211 2002 Avantgarde Automatik 300.000km
#29
Публикувано 20 юни 2012 - 23:02
Благодаря, ще се пробвам. Извинявам се на колегата, който започна темата че изместихме фокуса.
#30
Публикувано 16 юли 2012 - 09:26
Колеги, някой може ли да покаже от Фарнел или Комет кои точно диодчета да поръчаме. Благодаря!
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни