Трети стоп на W211
Started by Veny73, 22 Jun 2009 - 08:05:36
50 replies to this topic
#31
Posted 02 August 2012 - 14:48
#32
Posted 28 August 2012 - 17:40
Да ви се похваля - от днес вече ми светят всички диоди по третия стоп и то благодарение на подробното описание на колегата и снимките му.
Трудностите, които срещнах бяха след като откопчах вътрешната част на стопа (снимка 3). Ваденето беше трудно, че ме беше страх да напъвам. Най-накрая успях като завъртях черната част от стопа на 90 градуса (зелената стрелка от снимката долу) и след това го преместих вдясно - жълтата стрелка. Тогава се видя и свързването на буксата към третия стоп. Изключих я и той си излезе наляво.
При слагането, за да стане по-лесно. Първо извадих червената светлоотразителна част от капака на багажника(с леко стискане на местата на щипките и придърпване отвън), наместих черната вътрешна част срещу отвора, вкарах червената част обратно в капака и щракнах захващащите щипки от снимка 3 обратно.
Общо разглобяване и сглобяване - около 20 минути. Запояването го направи едно приятелче, което е по-добро от мен с поялника.
Бях си поръчал 20 диода от Осрамите упоменати по-горе по за левче, но се оказа, че разликата с оригиналните е минимална и сменихме само изгорелия - 1 брой. Сега имам запас от 19 диода. Ако някой му трябват - да свирка.
Трудностите, които срещнах бяха след като откопчах вътрешната част на стопа (снимка 3). Ваденето беше трудно, че ме беше страх да напъвам. Най-накрая успях като завъртях черната част от стопа на 90 градуса (зелената стрелка от снимката долу) и след това го преместих вдясно - жълтата стрелка. Тогава се видя и свързването на буксата към третия стоп. Изключих я и той си излезе наляво.
При слагането, за да стане по-лесно. Първо извадих червената светлоотразителна част от капака на багажника(с леко стискане на местата на щипките и придърпване отвън), наместих черната вътрешна част срещу отвора, вкарах червената част обратно в капака и щракнах захващащите щипки от снимка 3 обратно.
Общо разглобяване и сглобяване - около 20 минути. Запояването го направи едно приятелче, което е по-добро от мен с поялника.
Бях си поръчал 20 диода от Осрамите упоменати по-горе по за левче, но се оказа, че разликата с оригиналните е минимална и сменихме само изгорелия - 1 брой. Сега имам запас от 19 диода. Ако някой му трябват - да свирка.
Attached Files
#33
Posted 15 September 2012 - 17:52
И на моя трети стоп бяха изгорели 3 диода. Свалих го сам,/с малко остъргване на кожата на кокалчетата / и след това го дадох на един приятел - по добър е с поялници. Видях, че където е влизала вода, там са изгорели диодите. Намазох го с безцветен силикон, нека сега да влезе вода от някъде.
#34
Posted 07 October 2012 - 13:40
Колеги някой да има поизостанали 4-5 диода ?
#35
Posted 29 October 2012 - 16:45
Колеги, 3-тия стоп от фейслифта става ли на всички?
#36
Posted 01 November 2012 - 08:41
Колеги да се похваля и аз, при мен имаше изгорели 20 от 20 диода и видими следи по платката от корозия което ме навява на мисълта че ще трябва малко да я побългарявам за да не пропуска вода... Понеже нямах нерви да се занимавам с подмяната на диодите пък и имаше и прекъснати 1-2 участъка на платката (като цяло беше в много кофти състояние...). Та оставих я на един пич в младост в едно сервизче и срещу 25 кинта ми я оправи като е подменил всичките диоди и се е погрижил за неизправните участъци по платката.
#37
Posted 21 November 2012 - 20:52
Хайде и аз да се похваля с перфектно светещи диоди на третия стоп. И всичко това благодарение на колегата Blond, който бе така любезен да ми усигури диодите.
Благодаря ти колега.
Разлика между новите и старите няма.
Имах възможност да сисменя стопа с такъв от фейслифта,но той е с 11 диода. Затова предпочетох да си направя моя който е с 20.
Благодаря ти колега.
Разлика между новите и старите няма.
Имах възможност да сисменя стопа с такъв от фейслифта,но той е с 11 диода. Затова предпочетох да си направя моя който е с 20.
#38
Posted 22 August 2013 - 12:41
Здравейте колеги ,
Както при масата от W211 и мойта светеха само 4 от всички , ще споделя решението на проблема , ремонтния кит ми беше около 10 лев и разбирасе при наличие на свободно време и търпение около 2 часа и половина . Значи при бяха корозирали всчиките диоди на лентата и смяната им беше не мислима пробвах но са на 3 вериги последователно вързани трудно се разбира коя към кой комплект от диоди е реших проблема кардинално . С наличната ми апарата в офиса свалих и премахнах всички диоди и елемнти по лентата стана гола само точките за запояване оставих , и от там с нужното търпение и време наредих новата лента с новите диоди . След правилно извършената манипулация и наместване на диодите по пластмаста на стопа всичко беше на 6 . Слойихме прилично количество силикон и в момента е много по добро от оригиналното . Най - хубавото е че скоро няма и да се налага нова смяна защото лентата която взех и силикоан са водоустойчиви . Повечето проблеми при тези стопове е овехтяване на уплатнението на стопа със времето и проникване на вода и влажности следователно корозирането на всички елементи . Ако намеря снимки ще прикача който има желание и време да се занимае и естествено да спести доста парички .
Поздрави .
<Мерника от пред... и газ до ламарина > ....
#39
Posted 17 September 2013 - 21:50
Аз си купих червена диодна лента за 5 л. метъра...разпоих диодите и ги запоих на мястото на изгорелите от стопа....светят по същия начин,няма разлика ! Само трябва да следите плюса и минуса на диодите !
#40
Posted 06 October 2013 - 14:18
Здравейте колеги ! Имам 211 фейслифт и досега не съм имал проблем с 3тия стоп ( нямам нито 1 изгорял диод) , но искам да съм подготвен предварително, когато дойде време за смяна. В ebay цената на такъв трети стоп върви към 200 $, някой има ли представа колко струва в Балкан Стар нов ?
#41
Posted 06 October 2013 - 14:50
При новите, доколкото съм чувал, драма с диодите няма.
#42
Posted 06 October 2013 - 14:53
Здравейте колеги ! Имам 211 фейслифт и досега не съм имал проблем с 3тия стоп ( нямам нито 1 изгорял диод) , но искам да съм подготвен предварително, когато дойде време за смяна. В ebay цената на такъв трети стоп върви към 200 $, някой има ли представа колко струва в Балкан Стар нов ?
Нов в БС е точно 350,00лв. Освен ако не се счупи стъклото и влезе вода, мисля, че проблем няма да имаш. Както каза колегата Blond и аз съм чувал, че при фейслифта проблема вече го няма. Въпреки това каквото и да стане, ремонт ще може да се направи, си мисля. Освен както казах, ако не се счупи стъклото.
The Best or Nothing
#43
Posted 06 October 2013 - 18:48
Благодаря за инфото
#44
Posted 21 August 2015 - 14:15
Аз поръчах ето тези: OSRAM - LSE67B-T2V1-1-1-Z
http://bg.farnell.co...-red/dp/1226388
И аз поръчах от тези. За мое учудване пристигнаха за 3 дни. Няма нищо сложно в демонтажа, а смяната на самите диоди трябва да сте само малко по-сръчен с поялника.
#45
Posted 10 November 2016 - 08:01
Здравейте всички,
Аз имам същия казус с несветещи диоди (почти всички) на W211 2004 год.
Ако си демонтирам стопа и закупя диодите, някой от вас би ли ми съдействал със запояването им, защото няма да мога да се справя?
Благодаря!
Крум
Аз имам същия казус с несветещи диоди (почти всички) на W211 2004 год.
Ако си демонтирам стопа и закупя диодите, някой от вас би ли ми съдействал със запояването им, защото няма да мога да се справя?
Благодаря!
Крум
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users