Трети стоп на W211
Started by Veny73, 22 Jun 2009 - 08:05:36
50 replies to this topic
#1
Posted 22 June 2009 - 08:05
kdl: Детайлната ремонтна информация се намира на 2ра страница на темата
Здравейте колеги, вчера реших да видя какви са лампите на третия стоп (и да сменя, че три от единия краи не светят). Свалих кората на багажника и стигнах отзад до стопа, но до тук. Този дългия стоп се държи от две дълги щипки, опитах да ги махна ама не ще. Хвана ме страх да не счупя нещо и се отказах. Та вапроса ми е как да го сваля този трети стоп, колата е W211, 2004 г. Благодаря предварително.
Здравейте колеги, вчера реших да видя какви са лампите на третия стоп (и да сменя, че три от единия краи не светят). Свалих кората на багажника и стигнах отзад до стопа, но до тук. Този дългия стоп се държи от две дълги щипки, опитах да ги махна ама не ще. Хвана ме страх да не счупя нещо и се отказах. Та вапроса ми е как да го сваля този трети стоп, колата е W211, 2004 г. Благодаря предварително.
#2
Posted 30 June 2009 - 10:46
Много интересна тема и актуална. Както забелязвам при огромен процент от тези,
които съм виждал не светят повече от една лампа ли е диод ли е...
Жалко, че толкова време никой не е споделил мнение.
Вероятно лечението е нов, затова повечето си стоят дефектирали...
Ще следя темата с интерес!
Успех!
които съм виждал не светят повече от една лампа ли е диод ли е...
Жалко, че толкова време никой не е споделил мнение.
Вероятно лечението е нов, затова повечето си стоят дефектирали...
Ще следя темата с интерес!
Успех!
#3
Posted 13 October 2009 - 07:52
Преди като имах W211 и мен много ме дразнеше този трети стоп.
Представлява тръба с диоди.Диодите са доста калпави и много лесно горят.
Като го сменях в БС ми казаха ,че горели от друсането и вибрацийте .
Цената по смътен спомен беше 130-140 лв.
Представлява тръба с диоди.Диодите са доста калпави и много лесно горят.
Като го сменях в БС ми казаха ,че горели от друсането и вибрацийте .
Цената по смътен спомен беше 130-140 лв.
#4
Posted 13 October 2009 - 11:12
Точно така, въпросния стоп е с диоди
#6
Posted 13 October 2009 - 22:06
Ако е капсуловано (каквото най-вероятно е) ще ги смениш, ама друг път.
По-интересният въпрос е защо една тръба със светодиоди струва 150 кинта.
И за голямо съжаление отговорът "щото е качествена" не е верният отговор, защото ако беше - нямаше да горят толкова
По-интересният въпрос е защо една тръба със светодиоди струва 150 кинта.
И за голямо съжаление отговорът "щото е качествена" не е верният отговор, защото ако беше - нямаше да горят толкова
Ако си задаваш въпроса "струва ли си да ремонтирам стария Мерцедес", по-добре го продай и си купи чисто ново Пежо, Мерцедес не е твоята марка!
• Бабини деветини • clk.babailiica.com • наргиле •
#8
Posted 07 November 2009 - 20:09
мой приятел който също кара 211 беше ми казал , че на 7-ми километър има стара административна сграда с много офиси там е ходил при някакъв майстор, който му сменил изгорелите диоди почти без пари, ще питам дали му пази координатите
#9
Posted 07 November 2009 - 20:35
Днес мернах едно CLC във Виена ... изглеждаше бая лъскаво и ново ... някъв дядка го караше ... като натисна спирачките му светеха само 3 диода ... от ... бая
Според мен не е нормално на толкова нова кола да изгорят тея диодчета ? Може причината да е влага ? Знам ли...
При мен няма проблеми (слава богу!)
Според мен не е нормално на толкова нова кола да изгорят тея диодчета ? Може причината да е влага ? Знам ли...
При мен няма проблеми (слава богу!)
#10
Posted 14 February 2012 - 21:59
Какво стана колега с координатите, че май става опашка тук?Мой приятел ... беше ми казал , че е ходил при някакъв майстор, който му сменил изгорелите диоди почти без пари, ще питам дали му пази координатите
#11
Posted 15 February 2012 - 14:18
При фейса на W211 има малка, почти незабележима промяна в третия стоп или по-скоро в диодната тръба. Разликата е само визуална. Преди фейса третия стоп, точно в средата има малко тъмно поле, създаващо илюзията, че точно средния диод не свети. При фейса, всички диоди са разпределени на равно разстояние, т.е. без това разделение... Може би не бих забелязал тази разлика ако съвсем случайно не ми бяха обърнали внимание в сервиза където си поддържам колата. Същите хора твърдят, че новите диоди не горят, за което съм склонен да вярвам т.к. от доста време се заглеждам и не съм видял изгорели диоди при фейса (а може би им е рано още да горят?).
Само не разбирам, как при покупка в магазина, би могло да се избира из между по-старите или от по-новите тръби?
Само не разбирам, как при покупка в магазина, би могло да се избира из между по-старите или от по-новите тръби?
#12
Posted 15 February 2012 - 14:33
не мога да разбера как е при 211ката по картинките, защото не съм виждал наживо как е монтаж/демонтажа
но предполагам е като при цл-а а там проблема с демонтажа е че се чупят щипките на червената пластмаса от външната страна и после няма монтиране
иначе като се свали тя има две винтчета и основата на стопа влиза навътре в багажника...
но предполагам е като при цл-а а там проблема с демонтажа е че се чупят щипките на червената пластмаса от външната страна и после няма монтиране
иначе като се свали тя има две винтчета и основата на стопа влиза навътре в багажника...
#13
Posted 16 February 2012 - 09:25
Какъв иска такъв да е третия стоп, няма шанс да не му наредя диоди за 2 лева общо и едно съпротивление за 12 лева и общо 14 най много 15 лева пак ще си имам трети стоп.
В днешно време решения много...........
В днешно време решения много...........
By Batev
#15
Posted 13 April 2012 - 10:49
Май никой не е демонтирал третия стоп или не знам...
Хайде колеги, да разнищим и този проблем.
Хайде колеги, да разнищим и този проблем.
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users