Jump to content

  •  

Photo
* * * * * 2 votes

Трети стоп на W211


  • Please log in to reply
50 replies to this topic

#1 Veny73

Veny73

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 10 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    E 220 CDI, 2004

Posted 22 June 2009 - 08:05

kdl: Детайлната ремонтна информация се намира на 2ра страница на темата

Здравейте колеги, вчера реших да видя какви са лампите на третия стоп (и да сменя, че три от единия краи не светят). Свалих кората на багажника и стигнах отзад до стопа, но до тук. Този дългия стоп се държи от две дълги щипки, опитах да ги махна ама не ще. Хвана ме страх да не счупя нещо и се отказах. Та вапроса ми е как да го сваля този трети стоп, колата е W211, 2004 г. Благодаря предварително.
  • 0

#2 Roshko

Roshko

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 4 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    E 320 CDI 09-2003, model 2004

Posted 30 June 2009 - 10:46

Много интересна тема и актуална. Както забелязвам при огромен процент от тези,
които съм виждал не светят повече от една лампа ли е диод ли е...
Жалко, че толкова време никой не е споделил мнение. :dontknow:
Вероятно лечението е нов, затова повечето си стоят дефектирали...
Ще следя темата с интерес!
Успех!
  • 0

#3 skoti

skoti

    Advanced member

  • Потребители на форума
  • 129 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София

Posted 13 October 2009 - 07:52

Преди като имах W211 и мен много ме дразнеше този трети стоп.
Представлява тръба с диоди.Диодите са доста калпави и много лесно горят.
Като го сменях в БС ми казаха ,че горели от друсането и вибрацийте .
Цената по смътен спомен беше 130-140 лв.
  • 0

#4 grosmaster

grosmaster

    Фен на Клуба

  • Потребители на форума
  • 5,223 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    BMW

Posted 13 October 2009 - 11:12

Точно така, въпросния стоп е с диоди ;)
  • 0

logo-600-1002.png


#5 nizi190

nizi190

    Напреднал

  • Непотвърдени потребители
  • PipPipPip
  • 692 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Сандански
  • Автомобил:
    190 , 2.5 D
    90 hp, 1990, grey
Garage View Garage

Posted 13 October 2009 - 18:35

Добре де, тия диоди не могат ли да се сменят.Та един от скъпите диоди е 1 лев.Най-евтините са по 15-20-25 ст.
  • 0
Публикувано изображение

Публикувано изображение

#6 Илия Горанов

Илия Горанов

    Член на УС на МБКБ

  • Управителен съвет
  • 7,499 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    CLK200 Kompressor
    163hp, 2001, dark blue

User's Awards

2
13
3
3
Garage View Garage

Posted 13 October 2009 - 22:06

Ако е капсуловано (каквото най-вероятно е) ще ги смениш, ама друг път.
По-интересният въпрос е защо една тръба със светодиоди струва 150 кинта.
И за голямо съжаление отговорът "щото е качествена" не е верният отговор, защото ако беше - нямаше да горят толкова :)
  • 0

Ако си задаваш въпроса "струва ли си да ремонтирам стария Мерцедес", по-добре го продай и си купи чисто ново Пежо, Мерцедес не е твоята марка!
Бабини деветиниclk.babailiica.comнаргиле


#7 nizi190

nizi190

    Напреднал

  • Непотвърдени потребители
  • PipPipPip
  • 692 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Сандански
  • Автомобил:
    190 , 2.5 D
    90 hp, 1990, grey
Garage View Garage

Posted 13 October 2009 - 23:02

Всичко което не е направил Всевишния го е направил човека :madcroud: .Кой имаше подпис ?: Сиромах човек - жив дявол. Май DJ Фънки.

п.п. Извода какъв е? W211 не е за всеки джоб.
Ха наздраве сега :beer:
  • 0
Публикувано изображение

Публикувано изображение

#8 bega4

bega4

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 161 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W211,320cdi, 2003
    черната тупалка
    W221,2012

Posted 07 November 2009 - 20:09

мой приятел който също кара 211 беше ми казал , че на 7-ми километър има стара административна сграда с много офиси там е ходил при някакъв майстор, който му сменил изгорелите диоди почти без пари, ще питам дали му пази координатите
  • 0

#9 Faca

Faca

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 883 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Wien/Österreich
  • Автомобил:
    S210 E320CDI 2000г.
    W140 S300TD 98г. Продаден!
    Vespa PK50S 3.83г.
    Honda Africa 92г.
Garage View Garage

Posted 07 November 2009 - 20:35

Днес мернах едно CLC във Виена ... изглеждаше бая лъскаво и ново ... някъв дядка го караше ... като натисна спирачките му светеха само 3 диода ... от ... бая :(

Според мен не е нормално на толкова нова кола да изгорят тея диодчета ? Може причината да е влага ? Знам ли...

При мен няма проблеми (слава богу!)

Публикувано изображение
  • 0
Публикувано изображениеПубликувано изображениеПубликувано изображение

#10 ICE

ICE

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 17 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Е320cdi (W211), 2005г

Posted 14 February 2012 - 21:59

Мой приятел ... беше ми казал , че е ходил при някакъв майстор, който му сменил изгорелите диоди почти без пари, ще питам дали му пази координатите

Какво стана колега с координатите, че май става опашка тук? :tongue
  • 0

#11 genadi

genadi

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 360 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    MB, E class, 220 BlueTec, 2016

Posted 15 February 2012 - 14:18

При фейса на W211 има малка, почти незабележима промяна в третия стоп или по-скоро в диодната тръба. Разликата е само визуална. Преди фейса третия стоп, точно в средата има малко тъмно поле, създаващо илюзията, че точно средния диод не свети. При фейса, всички диоди са разпределени на равно разстояние, т.е. без това разделение... Може би не бих забелязал тази разлика ако съвсем случайно не ми бяха обърнали внимание в сервиза където си поддържам колата. Същите хора твърдят, че новите диоди не горят, за което съм склонен да вярвам т.к. от доста време се заглеждам и не съм видял изгорели диоди при фейса (а може би им е рано още да горят?).
Само не разбирам, как при покупка в магазина, би могло да се избира из между по-старите или от по-новите тръби?
  • 0

#12 mr Big

mr Big

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 1,953 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София

Posted 15 February 2012 - 14:33

не мога да разбера как е при 211ката по картинките, защото не съм виждал наживо как е монтаж/демонтажа

но предполагам е като при цл-а а там проблема с демонтажа е че се чупят щипките на червената пластмаса от външната страна и после няма монтиране

иначе като се свали тя има две винтчета и основата на стопа влиза навътре в багажника...
  • 0

#13 Gangsta Man

Gangsta Man

    Рапeр

  • Членове на клуба
  • 3,671 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:5Rich-California
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz W 140 S500 L
Garage View Garage

Posted 16 February 2012 - 09:25

Какъв иска такъв да е третия стоп, няма шанс да не му наредя диоди за 2 лева общо и едно съпротивление за 12 лева и общо 14 най много 15 лева пак ще си имам трети стоп.

В днешно време решения много...........
  • 0
Публикувано изображение

By Batev

#14 ICE

ICE

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 17 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Е320cdi (W211), 2005г

Posted 20 February 2012 - 01:21

Доколокото разбирам от поста на колегата mr Big,
проблемът е, че не може да се демонтира без да се счупи, иначе подмяната е ясна...
Ако някой има начин за демонтаж без да го счупи да каже! Ако има някой и със снимков материал ще е най-добре.
  • 0

#15 ICE

ICE

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 17 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Е320cdi (W211), 2005г

Posted 13 April 2012 - 10:49

Май никой не е демонтирал третия стоп или не знам...
Хайде колеги, да разнищим и този проблем. :)
  • 0




1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users