Колеги помагайте, протекохнаводних се по време на големия дъжд...
Започната от PEPO_TG, 21 юни 2009 - 13:43:13
13 мнения по тази тема
#1
Публикувано 21 юни 2009 - 13:43
Оставям колата, влизам във Фантастико, излизам - навънка вали като изведро. Прецапах до колата и влизам вътре ... гледам локва и тече, ама както си трябва. Цялата работа ми влезна от към ръчката за отваряне на предния капак и малко по-надолу по таблото ... колата е 124 300ТД, след като тръгнах теча буквално спря, капна на няколко пъти и толкова му беше. Нямам идея от къде да търся ... гледах покрай вратата, данеби някое уплътнение да е поддало и да вкарва вода по някъв изкривен начин, отварях капака да погледна, и там нищо не видях... направо ще падна Моля за идеи и съвет къде да гледам и какво да търся или евентуално какво трябва да има и в случая го няма, за да спира водата да нахлува.
Благодаря предварително.
ПС: по някаква причина без да искам, несъзнателно съм пуснал темата в раздела на W210. Моля някой от модовете да я изтрие.
Благодаря предварително.
ПС: по някаква причина без да искам, несъзнателно съм пуснал темата в раздела на W210. Моля някой от модовете да я изтрие.
Mercedes - най-добрият приятел на човека!
#2
Публикувано 21 юни 2009 - 21:13
Споко, ще я преместим
сега първо, имаш ли люк
ако да - почистени ли са дренажните отвори
в общия случай , ако са чисти, надеждна ли е връзката между коритото на люка и маркучите, дето отмеждат водата
ако не
почистени ли са отворите, дето отвеждат водата около предното стъкло в предните му долни краища отдолу в калниците.
при стоене на колата под разни дървета с много шумки тези отвори се затлачват и водата започва да прелива около кутията с предпазителите, и тече в краката на шофьора.
ориентирай се в тези насоки и пиши отново
успех
сега първо, имаш ли люк
ако да - почистени ли са дренажните отвори
в общия случай , ако са чисти, надеждна ли е връзката между коритото на люка и маркучите, дето отмеждат водата
ако не
почистени ли са отворите, дето отвеждат водата около предното стъкло в предните му долни краища отдолу в калниците.
при стоене на колата под разни дървета с много шумки тези отвори се затлачват и водата започва да прелива около кутията с предпазителите, и тече в краката на шофьора.
ориентирай се в тези насоки и пиши отново
успех
#3
Публикувано 21 юни 2009 - 21:18
Колега,
Тука имаме много методи за решение на протечни проблеми.
Търсиш тука Бай Васил, той строи навеси, много помагат... това е шега разбира се, виж Вени какво е писал и действай, успех.
Тука имаме много методи за решение на протечни проблеми.
Търсиш тука Бай Васил, той строи навеси, много помагат... това е шега разбира се, виж Вени какво е писал и действай, успех.
Mercedes-Benz - Unlike any other!
#4
Публикувано 22 юни 2009 - 19:57
Заемам се, утре ще изровя къде са отворите, ако ги има като отвори, а не като запушени такива. Предполагам ако бръкна с тел, няма какво да нараня или изкъртя? Ще пиша по въпроса тук, а след интервенцията ще налея една туба вода да видя какво се случва, може и да разглобя таблото да гледам директно.
Mercedes - най-добрият приятел на човека!
#5
Публикувано 22 юни 2009 - 20:24
Колега,имах го и аз този проблем.
На старото 190 му смених жилото,
което отваря предния капак и
не бях сложил както трябва едно маншонче.
Маншона е на самото жило и се слага на отвора на купето,
отпред при кутията с предпазителите.
Незнам дали го обясних точно.
На старото 190 му смених жилото,
което отваря предния капак и
не бях сложил както трябва едно маншонче.
Маншона е на самото жило и се слага на отвора на купето,
отпред при кутията с предпазителите.
Незнам дали го обясних точно.
W201 190 2.5Turbo disel avtomatik-- Продаден
#6
Публикувано 22 юни 2009 - 22:23
Колега,
Тука имаме много методи за решение на протечни проблеми.
Търсиш тука Бай Васил, той строи навеси, много помагат... това е шега разбира се, виж Вени какво е писал и действай, успех.
Вънка нек си вали, я сам си добре Преди като зафуча ветряка и заплющя дъждЪъ,хоп 3тях бенци под навесъ и кеф
Колега
с почистване ше се оправи.
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#7
Публикувано 23 юни 2009 - 21:46
Отверстието беше щателно почистено и след като изкарах една торба кал, залях с една бутилка вода, протече, ама в краката ми. Явно отвора на калника е скрит под пластмасовия подкалник, защото гледайки струйката, направо си излизаше измежду калника подкалника и пластмасовата кора. Вътре бръкнах, не беше навлажнило, ама знам ли, ако заплющи пак някой як дъжд ... сега ще разглобя таблото да видя този тампон на жилото за предния капак ... някой има ли идея от къде се достига, изпод таблото или отпред изпод капака. Междудругото, от другата страна в отводния канал нямаше грам кал или каквото и да било ...
Прегледах също и уплътнението под предния прозорец ... доста здраво ми се стори, нито е разлепена лайстната, нито има някакъв луфт, да каже човек, че от там нахлува ...
Седмицата е дъждовна, така че рано или късно ще разбера дали прочистването на канала ще даде резултат. И още нещо, като погледнах надолу по продължение на гуменото мъркуче което отвежда водата до отвора в подкалника, ми се стори леко закъсано от единия край. Възможно ли е и от там да ми текне?
Прегледах също и уплътнението под предния прозорец ... доста здраво ми се стори, нито е разлепена лайстната, нито има някакъв луфт, да каже човек, че от там нахлува ...
Седмицата е дъждовна, така че рано или късно ще разбера дали прочистването на канала ще даде резултат. И още нещо, като погледнах надолу по продължение на гуменото мъркуче което отвежда водата до отвора в подкалника, ми се стори леко закъсано от единия край. Възможно ли е и от там да ми текне?
Mercedes - най-добрият приятел на човека!
#8
Публикувано 23 юни 2009 - 21:55
маркуча с водата и фенерчето - това е верния път
успех!!
и да се похвалиш после
успех!!
и да се похвалиш после
#9
Публикувано 25 юни 2009 - 16:11
маркуча с водата и фенерчето - това е верния път
успех!!
и да се похвалиш после
Решението с почистването бе частично .... проработи, за известно време, след това отново протече, макар и с по-малък темп и дебит. Явно някое уплътнение не върши работата за която е поставено, но това като разглобя таблото, което очевидно не успях да направя днес.
Към колегата с проблема на уплътнението на жилото на 190-ката ... къде точно и как ... намира ли се лесно, мястото, и самото уплътнение което ще служи за подмяна.
Mercedes - най-добрият приятел на човека!
#10
Публикувано 25 юни 2009 - 16:29
Не си сваляй таблото.Търси теча от външната страна.Пак си почисти каналите.
Водата трябва да я спреш от вън.
Щом първото почистване е дало някакъв резултат, направи го пак.(Хубаво)
Може да е било затлачено с тиня,ти да си направил малка дупка и после пак да се е запушила.
Целта е водата да се отведе, а не купето да е херметично
Водата трябва да я спреш от вън.
Щом първото почистване е дало някакъв резултат, направи го пак.(Хубаво)
Може да е било затлачено с тиня,ти да си направил малка дупка и после пак да се е запушила.
Целта е водата да се отведе, а не купето да е херметично
220 се "93
#11
Публикувано 30 юни 2009 - 14:43
Решението с почистването бе частично .... проработи, за известно време, след това отново протече, макар и с по-малък темп и дебит. Явно някое уплътнение не върши работата за която е поставено, но това като разглобя таблото, което очевидно не успях да направя днес.
Към колегата с проблема на уплътнението на жилото на 190-ката ... къде точно и как ... намира ли се лесно, мястото, и самото уплътнение което ще служи за подмяна.
При мен е под кутията с предпазителите.
Мястото е много кофти.
Извинявай за късния отговор.
W201 190 2.5Turbo disel avtomatik-- Продаден
#12
Публикувано 04 юли 2009 - 17:26
При мен е под кутията с предпазителите.
Мястото е много кофти.
Извинявай за късния отговор.
Точно от тази посока ми идва теча, сега се прибрах от командировка, нямах някакви особенни поражения, но пак някоя друга капка се е прокрадвала. Сега ще сваля кутията с предпазителите и ще видя какво е там положението. Забелязах, че там ми се събира вода, направо си става на локвичка, пространството между кутията и преградата към двигателя. Друг въпрос е дали е възможно водата да нахлува от уплътнението което е на лайсната под прозореца, това между капака и шасито? От едната страна ми се струва странно сплескано, и като че не прави контакт с капака, който трябва да го натиска по принцип.
Mercedes - най-добрият приятел на човека!
#13
Публикувано 05 август 2009 - 19:39
След щателно почистване на отводните дренажи, тръби, маркучи и квото има, днес в дъжда пак протекох. Свалях и кутията с предпазителите, пълно с кабелаци, обаче интересно, че от там няма как да протече, освен ако не е махнат капака на кутията и не се налива вода директно през бушоните. Къде да търся проблема и как ?
Mercedes - най-добрият приятел на човека!
#14
Публикувано 05 август 2009 - 20:32
Добре де, Вени ти каза: "маркуча с водата и фенерчето - това е верния път"........Къде да търся проблема и как ?
Единият се дупи с фенерчето, а другият полива и вика "кво стаа"...
... докато първият не изреве: видях откъде тече, а ти къде си насочил струята ??
брабус написа: "абе само аз ли спуквам тьрсачката?"
0 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 0 гости, 0 анонимни