![:huh:](http://static.mbclub.bg/forums/public/style_emoticons/default/huh.gif)
![:mellow:](http://static.mbclub.bg/forums/public/style_emoticons/default/mellow.gif)
Благодаря предварително.
ПС: по някаква причина без да искам, несъзнателно съм пуснал темата в раздела на W210. Моля някой от модовете да я изтрие.
Публикувано 21 юни 2009 - 13:43
Публикувано 21 юни 2009 - 21:13
Публикувано 21 юни 2009 - 21:18
Публикувано 22 юни 2009 - 19:57
Публикувано 22 юни 2009 - 20:24
Публикувано 22 юни 2009 - 22:23
Колега,
Тука имаме много методи за решение на протечни проблеми.
Търсиш тука Бай Васил, той строи навеси, много помагат... това е шега разбира се, виж Вени какво е писал и действай, успех.
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
Публикувано 23 юни 2009 - 21:46
Публикувано 23 юни 2009 - 21:55
Публикувано 25 юни 2009 - 16:11
маркуча с водата и фенерчето - това е верния път
успех!!
и да се похвалиш после
Публикувано 25 юни 2009 - 16:29
Публикувано 30 юни 2009 - 14:43
Решението с почистването бе частично .... проработи, за известно време, след това отново протече, макар и с по-малък темп и дебит. Явно някое уплътнение не върши работата за която е поставено, но това като разглобя таблото, което очевидно не успях да направя днес.
Към колегата с проблема на уплътнението на жилото на 190-ката ... къде точно и как ... намира ли се лесно, мястото, и самото уплътнение което ще служи за подмяна.
Публикувано 04 юли 2009 - 17:26
При мен е под кутията с предпазителите.
Мястото е много кофти.
Извинявай за късния отговор.
Публикувано 05 август 2009 - 19:39
Публикувано 05 август 2009 - 20:32
Добре де, Вени ти каза: "маркуча с водата и фенерчето - това е верния път"........Къде да търся проблема и как ?
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни