Здравейте,
Колеги помагайте, значи от скоро имам МБ C220 CDI 99г - Автоматик с типтроник. При потегляне от P (Паркинг) на D (Директна) след около 4-5 сек. отзад се усеща едно леко ритане. Няма звук, но има леко поклащане. Днес ходих в Балкан-стар, направих съм пълна диагностика, по нея няма проблеми.
Колега, първо за помни от П сменяй само при напълно спрял автомобил!
Ако има разлика ( не си казал на D->R как превключва ) значи имаш проблем, който може да не е толкова черен и който може да се оправи и лесно или пък да няма нужда от излишни терзания просто караш всичко зависи на какво се дължи. Ето и моите предположения:
1. Гумено каре на кардана.
2. Кофти спирачки на задните колела.
Ако е първото ще рита само на D, не и на R
Чуваш ли скърцане от колелата точно като превключиш? - значи е второто: рита и на D и на R следва да си оправиш задните спирачки - те участват в по-малка степен при спиране и почти не работят , не могат да задръжат колелата в спряло положение и усилието от двигателя надделява
Ако рита, вече при движение на някоя скорост, а на друга -не -> имаш износени пакети и следва да не правиш нищо.

П.П. Не карай, освен при зимни хлъзгави условия де, на W ! Автомата работи в много "муден" режим: не сваля скорост при подаване на повече гаЗ (така се пише пичове) не говоря за кикдаун тогава връща 2 надолу или 1 ако си на място