
Автоматик - леко ритане ? Имам ли проблем?При потегляне от P на D след около 4-5 сек. отзад се усеща едно ритане
Започната от Tonic, 18 юни 2009 - 20:18:28
23 мнения по тази тема
#1
Публикувано 18 юни 2009 - 20:18
Здравейте,
Колеги помагайте, значи от скоро имам МБ C220 CDI 99г - Автоматик с типтроник. При потегляне от P (Паркинг) на D (Директна) след около 4-5 сек. отзад се усеща едно леко ритане. Няма звук, но има леко поклащане. Днес ходих в Балкан-стар, направих съм пълна диагностика, по нея няма проблеми. Премериха маслото на скоростите с щека и казаха, че е в норма и е бистро.
Колата е на 190 000 реални км. когато ходих да си я докарам от Щутгарт там изрично питах в Мерцедес, дали трябва да сменям маслото на скоростите, и от там ми казаха, че не се сменя.
Днес попитах в Балкан-стар казаха ми, че може да го сменя за да се види дали евентуално, ще изчезне това ритане, но няма гаранция - може и да се увеличи! И те потвърдиха информацията, че първоначално им е било казано, че маслото на тези скоростни кутии не се сменя, но имало доста дефектирали и след това започнали да ги сменят.
Въпроса ми към колегите с автоматици е дали е нормално да го има това леко ритане? Това е само при потегляне когато сложа на D, след това няма никакви проблеми реди си скоростите нормално.
Какво Ви е мнението, дали това е от скоростите или може от нещо друго(тампони?), иначе взех масло за диференциала от Балкан-стар, че само него и на скоростите не съм сменял. Него ще го сменя тези дни. Само това на скоростите ми притеснява от това което чух.
Дайте идеи ...
Колеги помагайте, значи от скоро имам МБ C220 CDI 99г - Автоматик с типтроник. При потегляне от P (Паркинг) на D (Директна) след около 4-5 сек. отзад се усеща едно леко ритане. Няма звук, но има леко поклащане. Днес ходих в Балкан-стар, направих съм пълна диагностика, по нея няма проблеми. Премериха маслото на скоростите с щека и казаха, че е в норма и е бистро.
Колата е на 190 000 реални км. когато ходих да си я докарам от Щутгарт там изрично питах в Мерцедес, дали трябва да сменям маслото на скоростите, и от там ми казаха, че не се сменя.
Днес попитах в Балкан-стар казаха ми, че може да го сменя за да се види дали евентуално, ще изчезне това ритане, но няма гаранция - може и да се увеличи! И те потвърдиха информацията, че първоначално им е било казано, че маслото на тези скоростни кутии не се сменя, но имало доста дефектирали и след това започнали да ги сменят.
Въпроса ми към колегите с автоматици е дали е нормално да го има това леко ритане? Това е само при потегляне когато сложа на D, след това няма никакви проблеми реди си скоростите нормално.
Какво Ви е мнението, дали това е от скоростите или може от нещо друго(тампони?), иначе взех масло за диференциала от Балкан-стар, че само него и на скоростите не съм сменял. Него ще го сменя тези дни. Само това на скоростите ми притеснява от това което чух.
Дайте идеи ...
#2
Публикувано 18 юни 2009 - 20:33
Колега, честито за придобивката, дано те радва много километри.Здравейте,
Колеги помагайте, значи от скоро имам МБ C220 CDI 99г - Автоматик с типтроник. При потегляне от P (Паркинг) на D (Директна) след около 4-5 сек. отзад се усеща едно леко ритане. Няма звук, но има леко поклащане. Днес ходих в Балкан-стар, направих съм пълна диагностика, по нея няма проблеми. Премериха маслото на скоростите с щека и казаха, че е в норма и е бистро.
Колата е на 190 000 реални км. когато ходих да си я докарам от Щутгарт там изрично питах в Мерцедес, дали трябва да сменям маслото на скоростите, и от там ми казаха, че не се сменя.
Днес попитах в Балкан-стар казаха ми, че може да го сменя за да се види дали евентуално, ще изчезне това ритане, но няма гаранция - може и да се увеличи! И те потвърдиха информацията, че първоначално им е било казано, че маслото на тези скоростни кутии не се сменя, но имало доста дефектирали и след това започнали да ги сменят.
Въпроса ми към колегите с автоматици е дали е нормално да го има това леко ритане? Това е само при потегляне когато сложа на D, след това няма никакви проблеми реди си скоростите нормално.
Какво Ви е мнението, дали това е от скоростите или може от нещо друго(тампони?), иначе взех масло за диференциала от Балкан-стар, че само него и на скоростите не съм сменял. Него ще го сменя тези дни. Само това на скоростите ми притеснява от това което чух.
Дайте идеи ...
Това първата кола автоматик ли е, която караш? Бутона за режимите на кое положение е, на C или на S?
Когато преминаваш от П(ще ги пиша на кирилица, че за една буква не ми се сменя) на Д е нормално да усетиш, че колата включва на скорост, люшване ритане или както там искаш, е не трябва да ти чупи врата все пак. Същото нещо в обратна посока трябва да усещеш и от П на Р(задна).
На мен също са ми казали че маслото в моята трансмисия не се сменя, въпреки че тук във форума чувам и други работи. Аз съм решил да видя колко ще изкара без да го сменям, пък ако се счупи - майната и.
Mercedes-Benz - Unlike any other!
#3
Публикувано 18 юни 2009 - 21:03
Честито и от мен.
Сега, вместо да задълбаваш в невероятни приключения, защо не пробваш елементарно - натискай малко по-сериозно педала на спирачката, когато включваш D ( Drive )
или Реверса..
ако знаеш от колко грижи ще се освободиш
пак честито
и успех
Сега, вместо да задълбаваш в невероятни приключения, защо не пробваш елементарно - натискай малко по-сериозно педала на спирачката, когато включваш D ( Drive )
или Реверса..
ако знаеш от колко грижи ще се освободиш
пак честито

и успех
#4
Публикувано 18 юни 2009 - 21:34
Благодаря за бързите отговори.
@mradulov ами на бутона има S и W. Колата си я карам на S. Пробвал съм и на W тогава колата тръгва от 2ра, но като цяло пак го има това ритане (придръпване), не е силно, но лично мене ме притеснява да не стане по зле.
В Мерцедес единия от приемниците я кара колата и когато се сложи на Д (Директна) и веднага се даде гас, колата не тръгва много рязко. Ако се сложи на Д и след 3-5 сек. се усеща това ритане, но при гас колата се изстрелва. Въпрос на няколко секунди е, не е проблем за мене, ако е в рамките на нормалното тава.
@Veni® - първото нещо за което и аз се сетих е спирачката. Пробвах да я натисна яко, не става има си го. Пробвах и ръчната да натегна - пак същата работа.
Варят е да я карам така или другото е да сменя масла филтри на кутията, но няма гаранция че ще се оправи. Да не стане само по-зле.
При вас има ли го това ?
@mradulov ами на бутона има S и W. Колата си я карам на S. Пробвал съм и на W тогава колата тръгва от 2ра, но като цяло пак го има това ритане (придръпване), не е силно, но лично мене ме притеснява да не стане по зле.
В Мерцедес единия от приемниците я кара колата и когато се сложи на Д (Директна) и веднага се даде гас, колата не тръгва много рязко. Ако се сложи на Д и след 3-5 сек. се усеща това ритане, но при гас колата се изстрелва. Въпрос на няколко секунди е, не е проблем за мене, ако е в рамките на нормалното тава.
@Veni® - първото нещо за което и аз се сетих е спирачката. Пробвах да я натисна яко, не става има си го. Пробвах и ръчната да натегна - пак същата работа.
Варят е да я карам така или другото е да сменя масла филтри на кутията, но няма гаранция че ще се оправи. Да не стане само по-зле.
При вас има ли го това ?

#5
Публикувано 18 юни 2009 - 21:45
трай и не бързай..
тия масла и филтри се сменят, като им дойде времето
според някои - на 60 000, според други - на 30 000 км...
откъде си, каква ти е колата -пиши го това в профила,
ще има къде да ти помогнат, със сигурност
автоматика не е чудо неземно - има хора, за които това е прочетен вестник, все пак - не се плаши
тия масла и филтри се сменят, като им дойде времето
според някои - на 60 000, според други - на 30 000 км...
откъде си, каква ти е колата -пиши го това в профила,
ще има къде да ти помогнат, със сигурност
автоматика не е чудо неземно - има хора, за които това е прочетен вестник, все пак - не се плаши
#6
Публикувано 18 юни 2009 - 21:51
Ами колега, най-добре ще е да се сравни с друг подобен автомобил за да получиш ясна представа.
Бих те посъветвал ако не си някой спортист да си караш колата на W, по мазно тръгва, по типично за Мерцедес. Бутончето е там ако ти се наложи да спортуваш да имаш тази възможност.
Карай си колата и не се кахъри за дреболии. Често отиват повече пари за диагностиката и откриване на несъществуващ проблем, отколкото за отстраняването на ясно изразен съществуващ проблем.
Като се счупи или стане нетърпимо ремонтираш, до тогава караш и се кефиш...
Има тук една тема за едно припушващо ЦДИ. Собственика е хвърлил маса ресурс, обаче не успява да го оправи... ако имаш излишни ресурси прави си проби. Аз лично бих сипал гориво и бих се разходил.
Бих те посъветвал ако не си някой спортист да си караш колата на W, по мазно тръгва, по типично за Мерцедес. Бутончето е там ако ти се наложи да спортуваш да имаш тази възможност.
Карай си колата и не се кахъри за дреболии. Често отиват повече пари за диагностиката и откриване на несъществуващ проблем, отколкото за отстраняването на ясно изразен съществуващ проблем.
Като се счупи или стане нетърпимо ремонтираш, до тогава караш и се кефиш...
Има тук една тема за едно припушващо ЦДИ. Собственика е хвърлил маса ресурс, обаче не успява да го оправи... ако имаш излишни ресурси прави си проби. Аз лично бих сипал гориво и бих се разходил.
Mercedes-Benz - Unlike any other!
#7
Публикувано 18 юни 2009 - 22:08
Veni® - Благодаря! Ще отбележа каква е колата в профила. При мене в сервизната книжка не е отразено от както е кола да е сменяно маслото. Иначе това за 60 000 съм го чувал. Твоя съвет е да не го сменям засега ?
@mradulov - колега аз това исках да чуя
Някъде бях чел, че в задръствания на W не е много желателно, защото колата тръгва от 2ра.
Ок, засега освен да не сменям нищо. Ако проблема се задълбочи, че го мисля.
Ще се радвам, ако и други колеги автоматици да изкажат мнение.
@mradulov - колега аз това исках да чуя

Ок, засега освен да не сменям нищо. Ако проблема се задълбочи, че го мисля.
Ще се радвам, ако и други колеги автоматици да изкажат мнение.
#8
Публикувано 18 юни 2009 - 22:21
Ами в тия автоматици има повече електроника, отколкото в лаптопа, от който ти пиша. Явно са по умни от мен. Избира между W/S си го правиш ти, което повече те кефи. За трансмисията е важен твоя избор, а не задръстването. При мен има отчетлива разлика между положения S и C, мен повеч ме кефи C, при S жената вика, че на бебето главата клюма като тръгвам, щото е с гръб към движението пъпеша. C=W в твоя случай. Разликата в разхода на гориво се дължи изцяло на десния крак. Аз съм успявал в грда да постигна по-ниск разход на S, ама е единичен случай, по-често на S похапва повечко, щото е увличащо.Veni® - Благодаря! Ще отбележа каква е колата в профила. При мене в сервизната книжка не е отразено от както е кола да е сменяно маслото. Иначе това за 60 000 съм го чувал. Твоя съвет е да не го сменям засега ?
@mradulov - колега аз това исках да чуяНякъде бях чел, че в задръствания на W не е много желателно, защото колата тръгва от 2ра.
Ок, засега освен да не сменям нищо. Ако проблема се задълбочи, че го мисля.
Ще се радвам, ако и други колеги автоматици да изкажат мнение.
Mercedes-Benz - Unlike any other!
#9
Публикувано 18 юни 2009 - 22:53
Напълно нормално е да имаш лек тласък при включване на скорост, не е добре да ти удря чак на 5-та секунда., но това се регулира .
W-winter
S-summer
Сам си прави изводите, така според мен трябва да се тълкуват S и W.
При мен примерно е с E и S - икономик и стандарт .
W-winter
S-summer
Сам си прави изводите, така според мен трябва да се тълкуват S и W.
При мен примерно е с E и S - икономик и стандарт .
#10
Публикувано 18 юни 2009 - 22:59
Ай ща замола ако имаш книжка на колата да щракнеш страницата с описанието, щото имам един спор с един авер и ми трябва дказателство, моля!Напълно нормално е да имаш лек тласък при включване на скорост, не е добре да ти удря чак на 5-та секунда., но това се регулира .
W-winter
S-summer
Сам си прави изводите, така според мен трябва да се тълкуват S и W.
При мен примерно е с E и S - икономик и стандарт .
Ако спечеля ше почерпя. Иначе пак ще почерпя, ама не с чужди пари!
Аз твърдя че S e Sport, а той че S е стандарт. Баса е, че ако S не е стандарт аз печеля.
Благодаря.
Mercedes-Benz - Unlike any other!
#11
Публикувано 18 юни 2009 - 23:06
Ай ща замола ако имаш книжка на колата да щракнеш страницата с описанието, щото имам един спор с един авер и ми трябва дказателство, моля!
Ако спечеля ше почерпя. Иначе пак ще почерпя, ама не с чужди пари!
Аз твърдя че S e Sport, а той че S е стандарт. Баса е, че ако S не е стандарт аз печеля.
Благодаря.
Утре имаш снимка на книгата, че сега не ми се слиза, но още от сега ти казвам, че S означава стандарт, следователно си от губещата страна, ако разбира се говорим за W140 .
#12
Публикувано 18 юни 2009 - 23:12
Е явно ще черпя с мои пари, ама ще съм благодарен за снимката въпреки че губя.Утре имаш снимка на книгата, че сега не ми се слиза, но още от сега ти казвам, че S означава стандарт, следователно си от губещата страна, ако разбира се говорим за W140 .
Mercedes-Benz - Unlike any other!
#13
Публикувано 19 юни 2009 - 05:00
Да аз съм сигурен, че S е (Standart) W е (winter). @mradulov все тая човек - важното е бира да се пие 
@LEDENATA - от къде може да се регулира? Аз това виках при мене дали ще е на S или W си ми рита след 4-5 сек. и това си е ...
Възможно ли е да от нещо друго, а не от кутията ?

@LEDENATA - от къде може да се регулира? Аз това виках при мене дали ще е на S или W си ми рита след 4-5 сек. и това си е ...
Възможно ли е да от нещо друго, а не от кутията ?
#14
Публикувано 19 юни 2009 - 13:29
Да аз съм сигурен, че S е (Standart) W е (winter). @mradulov все тая човек - важното е бира да се пие
ами на аудитата пак ли е така С (стандарт) ???
#15
Публикувано 21 юни 2009 - 15:59
Здравейте колеги,
относно копчето зо автоматика-аз имам Вито, 4 скоростен автоматик, моите положения са следните :
P-Power
W-Winter
относно копчето зо автоматика-аз имам Вито, 4 скоростен автоматик, моите положения са следните :
P-Power
W-Winter
WWW.RSTIL.COM - производство на тръбна и корпусна мебел
WWW.STILAVTO.COM - сайтът за употребявани автомобили, гуми и джанти
WWW.STILAVTO.COM - сайтът за употребявани автомобили, гуми и джанти
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни