моторче за ПХ
Започната от 78aleks, 18 юни 2009 - 18:06:24
8 мнения по тази тема
#1
Публикувано 18 юни 2009 - 18:06
Привет на всички.
Интересува ме какви са признаците ако моторчето за празен ход има проблем ,т.е евенетуално му е дошло време за почистване, как би могло да се диагностицира и каква е процедурата по "цепенето му".
Двигателят е W201 1,8 с АГУ и КЕ-жетроник.
И още един въпрос :какви са признаците за запушена дюза на инжекциона?
Опитах се да намеря нещо по въпросите ,но явно не успях.
Благодаря предварително за мненията
Интересува ме какви са признаците ако моторчето за празен ход има проблем ,т.е евенетуално му е дошло време за почистване, как би могло да се диагностицира и каква е процедурата по "цепенето му".
Двигателят е W201 1,8 с АГУ и КЕ-жетроник.
И още един въпрос :какви са признаците за запушена дюза на инжекциона?
Опитах се да намеря нещо по въпросите ,но явно не успях.
Благодаря предварително за мненията
#2
Публикувано 18 юни 2009 - 19:39
Ми ти сам си отговаряш ... Моторче празен ход .... Нестабилен празен ход,но това не значи че може да е моторчето,може да е кабел да речем ...Привет на всички.
Интересува ме какви са признаците ако моторчето за празен ход има проблем ,т.е евенетуално му е дошло време за почистване, как би могло да се диагностицира и каква е процедурата по "цепенето му".
Двигателят е W201 1,8 с АГУ и КЕ-жетроник.
И още един въпрос :какви са признаците за запушена дюза на инжекциона?
Опитах се да намеря нещо по въпросите ,но явно не успях.
Благодаря предварително за мненията
За дюзата .... Повишен разход и понижена мощност,вследствие недоброто разпрашаване на бензинът!
И тоз нестабилен ход на газ или на бензин е?! Че едното няма общо с другото,нали знаеш?
#3
Публикувано 18 юни 2009 - 20:12
Моторчето удави в един буркан с газ за горене за една нощ а иначе не се разглобява - капсуловано е . Дюзи се познават най-добре на празен ход - ако прекъсва и тресе мотора - дюзи са / това при положение че тампони и свещи, кабели са на 6 / . Ако се съмняваш в дюзи не си играй с утразвук - сменяй всичките, поне не са скъпи 4*40
The Gods Made Heavy Metal
#4
Публикувано 21 юни 2009 - 22:56
Благодарско за съветите!
Ще пробвам с газта и буркана.
Може би не см се изразил точно(за което се извинявам), но на празен ход не че тресе, а се получава така че след повишаване на оборотите,след това като паднат, веднъж се задържат на 500,веднъж на 900 че и на 1000 на ПХ.Та затова питах за моторчето.
А инак аномалията се получава и на двата вида гориво.
Доскоро.
Ще пробвам с газта и буркана.
Може би не см се изразил точно(за което се извинявам), но на празен ход не че тресе, а се получава така че след повишаване на оборотите,след това като паднат, веднъж се задържат на 500,веднъж на 900 че и на 1000 на ПХ.Та затова питах за моторчето.
А инак аномалията се получава и на двата вида гориво.
Доскоро.
#5
Публикувано 22 юни 2009 - 10:32
Благодарско за съветите!
Ще пробвам с газта и буркана.
Може би не см се изразил точно(за което се извинявам), но на празен ход не че тресе, а се получава така че след повишаване на оборотите,след това като паднат, веднъж се задържат на 500,веднъж на 900 че и на 1000 на ПХ.Та затова питах за моторчето.
А инак аномалията се получава и на двата вида гориво.
Доскоро.
Взимаш един дървен чук -ама дървен не железен и кат стане така - му набиваш няколко чука - -след боя би требвало да се върне на нормалните обороти -прбваш на бензин.
Инак так нареченото моторче е един електомагнит -в зависимост от управлението се отваря повее или по малко и такта натак...... вътре тва дет се мандахерца -да го наречем условно ротор - е на 2втулкови лагера - с течение на времето се загомняват - ако е само мрасотия може би има шанс да се изчисти ,но ако са се преебали лагерите се сменя с ново.
Ама преди да правиш каквото и да е -диагностицираи дали е от него ......
W 124 - 300D
W 124 - 230E
W 124 - 230E
#6
Публикувано 27 юни 2009 - 13:35
Привет отново!
признавам не съм успял все още да пробвам нито с газта и буркана ,нито с чука.Нещо ме грабна въртележката-живот и не ми оставя време.
Веднага след теста ще рапортувам.
А какви ли са симптомите ако датчикът за температурата е свирнал или да кажем не прави добър контакт?
Доскоро.
признавам не съм успял все още да пробвам нито с газта и буркана ,нито с чука.Нещо ме грабна въртележката-живот и не ми оставя време.
Веднага след теста ще рапортувам.
А какви ли са симптомите ако датчикът за температурата е свирнал или да кажем не прави добър контакт?
Доскоро.
#7
Публикувано 27 юни 2009 - 21:17
Температурата на кое колега?Привет отново!
признавам не съм успял все още да пробвам нито с газта и буркана ,нито с чука.Нещо ме грабна въртележката-живот и не ми оставя време.
Веднага след теста ще рапортувам.
А какви ли са симптомите ако датчикът за температурата е свирнал или да кажем не прави добър контакт?
Доскоро.
Имаш повече от един датчик за температура, дай малко жокер...
Mercedes-Benz - Unlike any other!
#8
Публикувано 27 юни 2009 - 22:11
Виж тук:Привет на всички.
Интересува ме какви са признаците ако моторчето за празен ход има проблем ,т.е евенетуално му е дошло време за почистване, как би могло да се диагностицира и каква е процедурата по "цепенето му".
Двигателят е W201 1,8 с АГУ и КЕ-жетроник.
И още един въпрос :какви са признаците за запушена дюза на инжекциона?
Опитах се да намеря нещо по въпросите ,но явно не успях.
Благодаря предварително за мненията
http://www.mbclub.bg...showtopic=17413
Поздрави
#9
Публикувано 28 юни 2009 - 21:39
Благодарско.
Отварям четанката и започвам да сверявам.
Поздрави и от мен.
Отварям четанката и започвам да сверявам.
Поздрави и от мен.
2 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 2 гости, 0 анонимни