Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

моторче за ПХ


  • Please log in to reply
8 мнения по тази тема

#1 78aleks

78aleks

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 15 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:варна
  • Автомобил:
    МБ 190 Е 1,8 91г.

Публикувано 18 юни 2009 - 18:06

Привет на всички.
Интересува ме какви са признаците ако моторчето за празен ход има проблем ,т.е евенетуално му е дошло време за почистване, как би могло да се диагностицира и каква е процедурата по "цепенето му".
Двигателят е W201 1,8 с АГУ и КЕ-жетроник.
И още един въпрос :какви са признаците за запушена дюза на инжекциона?
Опитах се да намеря нещо по въпросите ,но явно не успях.
Благодаря предварително за мненията
  • 0

#2 Vitcig

Vitcig

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1237 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София town
  • Автомобил:
    BMW E34

Публикувано 18 юни 2009 - 19:39

Привет на всички.
Интересува ме какви са признаците ако моторчето за празен ход има проблем ,т.е евенетуално му е дошло време за почистване, как би могло да се диагностицира и каква е процедурата по "цепенето му".
Двигателят е W201 1,8 с АГУ и КЕ-жетроник.
И още един въпрос :какви са признаците за запушена дюза на инжекциона?
Опитах се да намеря нещо по въпросите ,но явно не успях.
Благодаря предварително за мненията

Ми ти сам си отговаряш ... Моторче празен ход .... Нестабилен празен ход,но това не значи че може да е моторчето,може да е кабел да речем ...
За дюзата .... Повишен разход и понижена мощност,вследствие недоброто разпрашаване на бензинът!
И тоз нестабилен ход на газ или на бензин е?! Че едното няма общо с другото,нали знаеш? ;)
  • 0

#3 mercedestoni

mercedestoni

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 258 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    W124-300D, 1992 г.
    WDB1241301B737008

Публикувано 18 юни 2009 - 20:12

Моторчето удави в един буркан с газ за горене за една нощ а иначе не се разглобява - капсуловано е . Дюзи се познават най-добре на празен ход - ако прекъсва и тресе мотора - дюзи са / това при положение че тампони и свещи, кабели са на 6 / . Ако се съмняваш в дюзи не си играй с утразвук - сменяй всичките, поне не са скъпи 4*40
  • 0

The Gods Made Heavy Metal

#4 78aleks

78aleks

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 15 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:варна
  • Автомобил:
    МБ 190 Е 1,8 91г.

Публикувано 21 юни 2009 - 22:56

Благодарско за съветите!
Ще пробвам с газта и буркана.
Може би не см се изразил точно(за което се извинявам), но на празен ход не че тресе, а се получава така че след повишаване на оборотите,след това като паднат, веднъж се задържат на 500,веднъж на 900 че и на 1000 на ПХ.Та затова питах за моторчето.
А инак аномалията се получава и на двата вида гориво.
Доскоро.
  • 0

#5 brpi

brpi

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1243 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Karlsruhe,Germany
  • Автомобил:
    W124 300D 603
    W124 230E 102

Публикувано 22 юни 2009 - 10:32

Благодарско за съветите!
Ще пробвам с газта и буркана.
Може би не см се изразил точно(за което се извинявам), но на празен ход не че тресе, а се получава така че след повишаване на оборотите,след това като паднат, веднъж се задържат на 500,веднъж на 900 че и на 1000 на ПХ.Та затова питах за моторчето.
А инак аномалията се получава и на двата вида гориво.
Доскоро.


Взимаш един дървен чук -ама дървен не железен и кат стане така - му набиваш няколко чука - -след боя би требвало да се върне на нормалните обороти -прбваш на бензин.
Инак так нареченото моторче е един електомагнит -в зависимост от управлението се отваря повее или по малко и такта натак...... вътре тва дет се мандахерца -да го наречем условно ротор - е на 2втулкови лагера - с течение на времето се загомняват - ако е само мрасотия може би има шанс да се изчисти ,но ако са се преебали лагерите се сменя с ново.
Ама преди да правиш каквото и да е -диагностицираи дали е от него ......
  • 0
W 124 - 300D
W 124 - 230E

#6 78aleks

78aleks

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 15 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:варна
  • Автомобил:
    МБ 190 Е 1,8 91г.

Публикувано 27 юни 2009 - 13:35

Привет отново!
признавам не съм успял все още да пробвам нито с газта и буркана ,нито с чука.Нещо ме грабна въртележката-живот и не ми оставя време.
Веднага след теста ще рапортувам.
А какви ли са симптомите ако датчикът за температурата е свирнал или да кажем не прави добър контакт?
Доскоро.
  • 0

#7 mradulov

mradulov

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 3721 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:Автомобили
  • Автомобил:
    S203 220CDI Автоматик 2005г.

Публикувано 27 юни 2009 - 21:17

Привет отново!
признавам не съм успял все още да пробвам нито с газта и буркана ,нито с чука.Нещо ме грабна въртележката-живот и не ми оставя време.
Веднага след теста ще рапортувам.
А какви ли са симптомите ако датчикът за температурата е свирнал или да кажем не прави добър контакт?
Доскоро.

Температурата на кое колега?
Имаш повече от един датчик за температура, дай малко жокер...
  • 0
Mercedes-Benz - Unlike any other!

#8 ivos

ivos

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 99 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:Аудио, елекртоника, автомобили, бодибилдинг
  • Автомобил:
    W124 - 230TE

Публикувано 27 юни 2009 - 22:11

Привет на всички.
Интересува ме какви са признаците ако моторчето за празен ход има проблем ,т.е евенетуално му е дошло време за почистване, как би могло да се диагностицира и каква е процедурата по "цепенето му".
Двигателят е W201 1,8 с АГУ и КЕ-жетроник.
И още един въпрос :какви са признаците за запушена дюза на инжекциона?
Опитах се да намеря нещо по въпросите ,но явно не успях.
Благодаря предварително за мненията

Виж тук:
http://www.mbclub.bg...showtopic=17413
Поздрави
  • 0

#9 78aleks

78aleks

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 15 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:варна
  • Автомобил:
    МБ 190 Е 1,8 91г.

Публикувано 28 юни 2009 - 21:39

Благодарско.
Отварям четанката и започвам да сверявам.
Поздрави и от мен.
  • 0




1 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 1 гости, 0 анонимни