Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

свирене от предни накладкиплаша хората по спирките


  • Please log in to reply
59 мнения по тази тема

#16 SAMURAIJACK

SAMURAIJACK

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 3037 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора
  • Интереси:Живота, Вселената и Всичко останало
  • Автомобил:
    C 140 CL 500 (weekend car)
    В историята:
    W124 260 E
    W124 E 300
    W126 S 500
    C140 CL500(US)

Публикувано 19 юни 2009 - 00:18

аз пък нищо не разбирам ,но ще помоля колегите да спазват добрия тон (става дума за Ледената) ,както и да избягват лични нападки-Вени може и да е сгрешил , може и да не -нямам техническата грамотност да знам ,но ако е отправил предупреждение-то правото на такова му е делегирано като официален член на Управителния съвет-ако е сгрешил ще се извини -но лични нападки от рода на паузи и прочее дребнавости-хич няма да толерирам
Пък може да си се оплаквате колкото искате ,че цензурирам-които ме познава добре-знае ,че това не е истина
Поздрави
  • 0
MERCEDESBENZCLCoupe C140  1902 4 (1)

#17 bon_bonev

bon_bonev

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 253 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора

Публикувано 19 юни 2009 - 05:16

Преди 2000 км смених дискове и накладки. взех Textar от дистрибутор на официален вносител . Еми свирят си и това е . Чел съм много мнения за марките произвеждащи части за спирачната система. избрах горната марка защото общо взето мненията клонят на там че са качествени, спират много добре и нямат много ментета. за отбелязване е обаче че взех текстар в жълта опаковка, за които се предполага ,че са по-некачествените. търсих сини опаковки но не намерих. явно по-трудно стигат до българия.иначе за спиратето нямам забележки. спират и то много над очакванията ми. преди съм ползвал накладки на паджид и джурид. сравнение не мога да направя защото бяха със старите дискове но и двете марки не са си свирели.
  • 0

#18 Veni®

Veni®

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1255 Мнения:
  • Пол:не е посочено

Публикувано 19 юни 2009 - 07:49

Гледам и не вярвам на очите си, и ти си помисли, че има такавааа грессс, нали ?
Верно ли, си помисли това, та те и малките деца знаят, че на спирачки грес е недупостимо да се слагат !


Колега, гледай и вярвай на очите си..
Слага се, слага се грес, специална, не литиева, а специална грес, която е много по-гъста, или твърда, в сравнение с нормалните греси, и което е по-важното, запазва си консистенцията и при високите температури, при които работят спирачните апарати (calipers)

Тази грес се нанася по базиращите равнини на накладките и направляващите в спирачния апарат.
Горните и свойства я правят приложима почти единствено и само за това.

По начина, по който си го написал това за смазването на спирачките, въобще не може да си сигурен, че някой няма да направи точно това - да си смаже дисковете, например

Нета е пълен с инструкции, които може да са смешни за някои, но за други са необходими.

Колко хора биха се сетили да си изсушат изкъпаната котка в микровълновата?

Ама го пише в инструкцията на печката,да не се прави, нали?

Когато става въпрос за спирачки, за системи за безопасност, и човек е сигурен, че може да даде компетентен съвет, той трябва да е толкова прецизен, че да няма възможност за тълкуване на думите - всяка вариация може да е опасна.


Сега, ако си търсиш повод да ме порежеш си е друг въпрос.



Колега, от създаването на този Клуб, а и от известно време преди това, аз съм посветил доста от себе си, за да обединявам хората с идеята "Мерседес" в сърцата си
Мисля, че досега съм постигнал нещичко, колкото и малко да е то.

Теб не съм те виждал, не те познавам, и вероятността да ти се налагат рестрикции са основани изключително поради подвеждащо съдържание на постове ти.

персонални епитети и титулувания са без значение за мен - по-скоро е добре ти да се замислиш за употребата им към човек, който не познаваш

За да няма недоразумения, Литиевата грес, която съм дал за пример е, шпрей за обща употреба, който флакон струва 15 кинта, и се изполва много рационално за недостъпни и достъпни места като панти, брави и тем подобни .


за да се изгладят съвсем тези недоразумения, спрея за обща употреба с литиева грес, познат още и като бяла грес, се продава във флакони със сребристо-жълт външен вид, цената в Бриколаж е 7.80 лева и е много подходящ точно за гореизброените неща.
Чудесно си го ползвам за смазване на пантите на вратите, на ограничителите, на ключалката на капака..
но подчертавам - това е грес за обща употреба, и въпреки, че при нанасяне грестта е твърда, то при повишаване на температурата и я започва да се разтича, и съответно не е подходяща за спирачни апарати!


а палиативното решение е такова, при което се отстранява следствието, но причината остава

идеалния пример е как при зъбобол човек пие болкоуспокояващи, вместо да отиде на зъболекар

успех
  • 0

#19 mradulov

mradulov

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 3721 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:Автомобили
  • Автомобил:
    S203 220CDI Автоматик 2005г.

Публикувано 19 юни 2009 - 08:01

а палиативното решение е такова, при което се отстранява следствието, но причината остава

идеалния пример е как при зъбобол човек пие болкоуспокояващи, вместо да отиде на зъболекар

успех

Благодарско за превода :allhail:
  • 0
Mercedes-Benz - Unlike any other!

#20 SAMURAIJACK

SAMURAIJACK

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 3037 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора
  • Интереси:Живота, Вселената и Всичко останало
  • Автомобил:
    C 140 CL 500 (weekend car)
    В историята:
    W124 260 E
    W124 E 300
    W126 S 500
    C140 CL500(US)

Публикувано 19 юни 2009 - 08:14

Колега, гледай и вярвай на очите си..
........................................

Колега, от създаването на този Клуб, а и от известно време преди това, аз съм посветил доста от себе си, за да обединявам хората с идеята "Мерседес" в сърцата си
Мисля, че досега съм постигнал нещичко, колкото и малко да е то.

:allhail: :allhail:
п.п.//знам си аз ,че Бате Вени си поназнайва туй онуй ....само ш седя тихичко в ъгъла и ш благоговея :)
:4036:
  • 0
MERCEDESBENZCLCoupe C140  1902 4 (1)

#21 Skull

Skull

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 157 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София

Публикувано 13 юли 2009 - 10:08

Аз не разбрах вие сменяте само накладките нали? Според мен Textar не би трябвало да скърцат... за Remsa това си е нормално щото са Испанска му работа... може да ви звучи глупаво обаче има вероятност от дисковете да свирите...
Като слувам за тия греси и тн дето да си мажете дисковете ...аз лично бих пропуснал да си правя такива експерименти.
  • 0

#22 eiht

eiht

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 182 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна/София
  • Автомобил:
    W124 300D '87

Публикувано 14 юли 2009 - 00:11

Аз не разбрах вие сменяте само накладките нали? Според мен Textar не би трябвало да скърцат... за Remsa това си е нормално щото са Испанска му работа... може да ви звучи глупаво обаче има вероятност от дисковете да свирите...
Като слувам за тия греси и тн дето да си мажете дисковете ...аз лично бих пропуснал да си правя такива експерименти.


Колега,вече съжалявам задето пуснах тази тема с свиренето,явно никой от четящите не си е слагал "ремса".Просто в "ауто плюс" в Варна ми ги препоръчаха за мерца,нито скъпи,нито евтини,но дето викаш-испанска му работа.Имаше само един коментар на колега от форума-че са ми набутали твърди накладки.После един авторазбирко ми каза,че с remsa-та мога да си прецакам самите дискове.А ти си писал,че може и от дисковете да е свирянето.Накладките ми са на близо два месеца и продължават да се разсвирват след петото-шестото по-продължително натискане на спирачката.Да купувам,ли textar ?
  • 0

#23 vencislav

vencislav

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 1547 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    インフィニティ

Публикувано 14 юли 2009 - 03:17

Решението си е твое.

Купувай Textar или Ate , цената е почти еднаква
но от вносители за да можеш да ги върнеш ако има проблем.

Аз лично в момента съм с нови дискове и накладки Textar доволен съм много
/дискове+накладки 400 лв./от време на време присвирват,предполагам като се събере прах.
Преди бях с Ate и от тях съм много доволен /дискове+накладки 400 лв./.
Втория комплект Ate го купих от ''кварталната бакалия'' /дискове+накладки 300 лв./ и ми ... мамата.
Изкриви ми дискове след 300 км. , престъргване , след 100 км пак криви , изхвърляне .
Купуване на дискове Ap 200 лв. след 500 км. криви , престъргване , 100 км. криви ,
престъргване 50 км. криви , изхвърляне ,не бях сменил накладките. Престъргване при наистина добър майстор със всички пенизи .
Излезнаха ми като от Балкан Стар дискове+накладки 800 лв.
  • 0

#24 brpi

brpi

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1243 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Karlsruhe,Germany
  • Автомобил:
    W124 300D 603
    W124 230E 102

Публикувано 14 юли 2009 - 08:59

Спокоино - тва с скърцането е само звукаов ефект. Неприятно е но нищо фатално няма.
Аз съм с АТЕ накладки също - купени са в немско и с гаранция не са менте и след 6 месеца се разскърцаха. Така че спокоино.
  • 0
W 124 - 300D
W 124 - 230E

#25 Skull

Skull

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 157 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София

Публикувано 14 юли 2009 - 09:16

Колега,вече съжалявам задето пуснах тази тема с свиренето,явно никой от четящите не си е слагал "ремса".Просто в "ауто плюс" в Варна ми ги препоръчаха за мерца,нито скъпи,нито евтини,но дето викаш-испанска му работа.Имаше само един коментар на колега от форума-че са ми набутали твърди накладки.После един авторазбирко ми каза,че с remsa-та мога да си прецакам самите дискове.А ти си писал,че може и от дисковете да е свирянето.Накладките ми са на близо два месеца и продължават да се разсвирват след петото-шестото по-продължително натискане на спирачката.Да купувам,ли textar ?


Ми аз навремето работих за вносителите на Remsa и Brembo за България и имам впечатления, който са противиречиви. Принципно хора ,когато си взимаха комплект дисковете с накладките супер рядко се оплакваха от каквото и да било, ма вземе ли си някой само накладки и често се случваше да се връща и да се оплаква,че свирукат. Да Remsa са твърди или поне евтината гама където с предлага на нашия пазар. Не съм сигурен, че е разумно да вкарваш пари за нови Textar, защото както казах има вероятност и дисковете ти да се приели няква странна форма :dontknow:
Ти сам ли си слага накладките или някой майстор ти ги монтира? Питам те щото обикновенно ако се слагат само накладки на шмиргела им се взимат малко ръбовете с идеята да се подведат по вече износените дискове и да не скърцат... или поне аз така знам.
  • 0

#26 eiht

eiht

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 182 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна/София
  • Автомобил:
    W124 300D '87

Публикувано 14 юли 2009 - 22:19

Ми аз навремето работих за вносителите на Remsa и Brembo за България и имам впечатления, който са противиречиви. Принципно хора ,когато си взимаха комплект дисковете с накладките супер рядко се оплакваха от каквото и да било, ма вземе ли си някой само накладки и често се случваше да се връща и да се оплаква,че свирукат. Да Remsa са твърди или поне евтината гама където с предлага на нашия пазар. Не съм сигурен, че е разумно да вкарваш пари за нови Textar, защото както казах има вероятност и дисковете ти да се приели няква странна форма :dontknow:
Ти сам ли си слага накладките или някой майстор ти ги монтира? Питам те щото обикновенно ако се слагат само накладки на шмиргела им се взимат малко ръбовете с идеята да се подведат по вече износените дискове и да не скърцат... или поне аз така знам.


не ги е слагал майстор,а един авер на баща ми,който си кара една лада 7-мица,от 100-години.Може ,ли да е сбъркал нещо той !
  • 0

#27 eiht

eiht

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 182 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна/София
  • Автомобил:
    W124 300D '87

Публикувано 15 юли 2009 - 10:37

Ми аз навремето работих за вносителите на Remsa и Brembo за България и имам впечатления, който са противиречиви. Принципно хора ,когато си взимаха комплект дисковете с накладките супер рядко се оплакваха от каквото и да било, ма вземе ли си някой само накладки и често се случваше да се връща и да се оплаква,че свирукат. Да Remsa са твърди или поне евтината гама където с предлага на нашия пазар. Не съм сигурен, че е разумно да вкарваш пари за нови Textar, защото както казах има вероятност и дисковете ти да се приели няква странна форма :dontknow:
Ти сам ли си слага накладките или някой майстор ти ги монтира? Питам те щото обикновенно ако се слагат само накладки на шмиргела им се взимат малко ръбовете с идеята да се подведат по вече износените дискове и да не скърцат... или поне аз така знам.


за "remsa" ме изплющяха 114-лева,за комплект плюс датчици за износване и четири болта имаше,в кутийка по два.Мисля,че кутийките бяха червени на цвят.Странно,че никъде в форума не видях някой да се изказва,че си е патил от "remsa",или да пише,че има и куца серия от тях.Допускам,че може и дисковете ми да не са много в час,но това ще проверя по-напред в времето,че и без това сега ми се наложи да насочвам пари за контакен ключ и ремонт,или подмяна на стартер,зарди един рабирач-полски свирач,ма...а му......
  • 0

#28 zlatko

zlatko

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 27 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    Е 200
    1995

Публикувано 21 август 2009 - 18:00

Привет колеги
има оправия на проблема
ако има заинтересовани ще споделя.
  • 0

#29 mradulov

mradulov

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 3721 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:Автомобили
  • Автомобил:
    S203 220CDI Автоматик 2005г.

Публикувано 21 август 2009 - 20:55

Привет колеги
има оправия на проблема
ако има заинтересовани ще споделя.

Най-се кефим някой да ми каже небой се!!!
Колега,
Или казвай решението или не пиши изобщо, за да не получаваш за в бъдеще подобни отговори... ако си напръскал с литиева грес пак е решение, нищо че се увеличава спирачния път и е пожароопасно!
  • 0
Mercedes-Benz - Unlike any other!

#30 zlatko

zlatko

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 27 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    Е 200
    1995

Публикувано 23 август 2009 - 19:23

Значи сваляш накладките и с ножовка правиш вертекален прорез за да стане на две половинки
както са задните накладки.
свиренето спира,изчезва резонанса които се получава когато е цяла плочка.
изпитано е и в момента карам с така направени .
стар дападжийски трик.
важното е че работи и не е опасно .
  • 0




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни