Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

датчик за ниво на антифризсвети жълта лампа на таблото


  • Please log in to reply
9 мнения по тази тема

#1 nikolai4eto

nikolai4eto

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 726 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    W202 C 200 CDI 2000г T VITO 110 CDI 2000г CLC 203 220 CDI 2002г 143Hp

Публикувано 15 юни 2009 - 21:34

Днес както си карах в задръстването изведнъж ми светва лампата на таблото за ниво на охлаждаща течност /антифриз/.Аз знам,че имам антифриз до горе и си помислих,че е намаляла водата в казанчето за чистачките.Да ама-НЕ.Лампата си свети,антифриза е до горе и течноста за чистачките също! :dontknow: И аз стигам до извода,че ми е изпушил датчика за нивото или на антифриза или на течноста за чистачки,защото знам,че тези два датчика са свързани и ако изгори единия и другия не работи.Одеве обаче ми светна резервата и забелязах,че като напълних нафта и загасна лампата за резервата загасна и другата жълта лампа за нивото на антифриза,която ми светеше цял ден.Та се чудя това съвпадение ли е или колата и датчиците се е..с мен?Утре ще карам пак цял ден и ще я наблюдавам.Ако някой има сведения колко струват въпросните датчици за нива,и къде се намират/защото ги няма по казанчето с антифриза/ моля да сподели и ако е имал същия проблем.Колата е от аватара Ц-200 ЦДИ 2000г.
  • 0

#2 mradulov

mradulov

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 3721 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:Автомобили
  • Автомобил:
    S203 220CDI Автоматик 2005г.

Публикувано 15 юни 2009 - 22:18

Днес както си карах в задръстването изведнъж ми светва лампата на таблото за ниво на охлаждаща течност /антифриз/.Аз знам,че имам антифриз до горе и си помислих,че е намаляла водата в казанчето за чистачките.Да ама-НЕ.Лампата си свети,антифриза е до горе и течноста за чистачките също! :dontknow: И аз стигам до извода,че ми е изпушил датчика за нивото или на антифриза или на течноста за чистачки,защото знам,че тези два датчика са свързани и ако изгори единия и другия не работи.Одеве обаче ми светна резервата и забелязах,че като напълних нафта и загасна лампата за резервата загасна и другата жълта лампа за нивото на антифриза,която ми светеше цял ден.Та се чудя това съвпадение ли е или колата и датчиците се е..с мен?Утре ще карам пак цял ден и ще я наблюдавам.Ако някой има сведения колко струват въпросните датчици за нива,и къде се намират/защото ги няма по казанчето с антифриза/ моля да сподели и ако е имал същия проблем.Колата е от аватара Ц-200 ЦДИ 2000г.

Моята е малко по-нова от твоята, ама като ми намалее водата за чистачките и ме кара да доливам антифриз. Не знам дали е въпрос на датчици или контролер някой се шашка, обаче бях на един майстор дето лекувал проблема и той ми каза да си карам колата и да не се занивам глупости да не бера"...големи ядове от разбирачи...". Та в тая тема бях писал, че ще се консултирам и със моя гуру Петко, ама още не съм имал възможност. Мисля, че има някаква "ерго"(логичекса) грешка, както Илия и Вени са писали в оня тема. Въпреки това ти си проверявай и събирай данни, аз все ще ида до Петко и ще разпитвам, тъй че и твоя проблем ще обсъдя...
Колегите LYNX и BRPI не са се включвали в дугата тема, но може и да не са я видели. Все пак те не може да са спецове по всеки дребен проблем, въпреки че се съмнявам да не са се сблъсквали с този.
Аз продължавам да събирам акъл, ако някой има да даде по тъемата...
  • 0
Mercedes-Benz - Unlike any other!

#3 nikolai4eto

nikolai4eto

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 726 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    W202 C 200 CDI 2000г T VITO 110 CDI 2000г CLC 203 220 CDI 2002г 143Hp

Публикувано 15 юни 2009 - 22:41

И аз ще следя колата ми като намалее горивото и светне резервата дали пак ще светне и тая лампа за нивото на антифриза.Като има развитие ще пиша ...ама не ми се вярва да е случайност това.Хич не обичам така нещата да се развалят и оправят така от само себе си.За всичко в тоя свят си има причина и ....следствие.
  • 0

#4 mradulov

mradulov

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 3721 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:Автомобили
  • Автомобил:
    S203 220CDI Автоматик 2005г.

Публикувано 15 юни 2009 - 22:44

И аз ще следя колата ми като намалее горивото и светне резервата дали пак ще светне и тая лампа за нивото на антифриза.Като има развитие ще пиша ...ама не ми се вярва да е случайност това.Хич не обичам така нещата да се развалят и оправят така от само себе си.За всичко в тоя свят си има причина и ....следствие.

При мен не се е оправило. Продължава да ме кара да проверявам антифриза, като ми намалее течостта за чистачките, но го търпя.
Ако получа инфо ще пиша и тук и в другата тема. Резервата още не ми е светвала, но ако има нещо ще кажа!
  • 0
Mercedes-Benz - Unlike any other!

#5 nikolai4eto

nikolai4eto

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 726 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    W202 C 200 CDI 2000г T VITO 110 CDI 2000г CLC 203 220 CDI 2002г 143Hp

Публикувано 16 юни 2009 - 20:38

Днес се оказа,че това светене на лампата за нивото се дължи на изгорял контролен блок на въпросната перка,намиращ се под шофьорския пластмасов подкалник.Както лампата не си светеше през деня,в момента в който си пуснах климатика и светна,като изгася колата и запаля лампата пак не свети и пак когато си пусна климатика-светва!Това се дължи на факта,че този контролен блок, командва оборотите на перката/аз не съм с виско,а съм с ел.мотор на перката,както всички 202 след 99г/ и като включиш климатика оборотите на перката трябва да се повишат,защото при цедките има само една перка,която е и за охлаждане на радиатора и за климатик-комбинирана.Та този блок командва тази перка кога да включи и понеже е с променливи обороти в зависимост от температурата и климатика задава оборотите.Скоро търсих такъв блок на един приятел с 202 ама 99год.Тук от форума Марио се отзова,за което съм му благодарен и ми поиска прилична цена,като се има в предвид,че в Балкан стар са по 430лв и ги няма-само с поръчка и след две седмици.Лошото е че перката в момента върти само с една скорост и тя е много бавна.Колата не загрява,ама и аз не смея да и давам зор-абе за града става ама за извънградско,или планинско си е риск.Ще ходя тия дни на токаджия да замери и каже със сигурност какво е и ще взема номера на релето по Мерцедес,ще трябва май да търся и да взимам.Оказа се май,че това реленце си е слабо място на цедките.... :kill_myself:.
  • 0

#6 mradulov

mradulov

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 3721 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:Автомобили
  • Автомобил:
    S203 220CDI Автоматик 2005г.

Публикувано 16 юни 2009 - 21:18

Днес се оказа,че това светене на лампата за нивото се дължи на изгорял контролен блок на въпросната перка,намиращ се под шофьорския пластмасов подкалник.Както лампата не си светеше през деня,в момента в който си пуснах климатика и светна,като изгася колата и запаля лампата пак не свети и пак когато си пусна климатика-светва!Това се дължи на факта,че този контролен блок, командва оборотите на перката/аз не съм с виско,а съм с ел.мотор на перката,както всички 202 след 99г/ и като включиш климатика оборотите на перката трябва да се повишат,защото при цедките има само една перка,която е и за охлаждане на радиатора и за климатик-комбинирана.Та този блок командва тази перка кога да включи и понеже е с променливи обороти в зависимост от температурата и климатика задава оборотите.Скоро търсих такъв блок на един приятел с 202 ама 99год.Тук от форума Марио се отзова,за което съм му благодарен и ми поиска прилична цена,като се има в предвид,че в Балкан стар са по 430лв и ги няма-само с поръчка и след две седмици.Лошото е че перката в момента върти само с една скорост и тя е много бавна.Колата не загрява,ама и аз не смея да и давам зор-абе за града става ама за извънградско,или планинско си е риск.Ще ходя тия дни на токаджия да замери и каже със сигурност какво е и ще взема номера на релето по Мерцедес,ще трябва май да търся и да взимам.Оказа се май,че това реленце си е слабо място на цедките.... :kill_myself:.

Колега, аз съм пускал веднъж климатика, от както съм взел колата, защото съм алергичен към лкиматици(за да пусна климатик трябва да е над 45 градуса и аз го настройвам да духа на 35 градуса). При пускането не ми светна нищо, но той все пак не е работил повече от 10 минути.
Ще имам предвид твоя опит при проблеми...
  • 0
Mercedes-Benz - Unlike any other!

#7 nikolai4eto

nikolai4eto

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 726 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    W202 C 200 CDI 2000г T VITO 110 CDI 2000г CLC 203 220 CDI 2002г 143Hp

Публикувано 17 юни 2009 - 20:45

Аз пък моя почти не го спирам,защото не обичам да карам на отворени прозорци и течение.До края на седмицата ще отида на електричар и ще ми кажат точната диагноза.Много се надявам да е датчик,хлабава връзка или четки на вентилатора,защото ако е това реле не ми се мисли как ще обикалям моргите и колко пари ще падна.
  • 0

#8 IVOMARCHEV

IVOMARCHEV

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 44 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Blagoevgrad

Публикувано 17 юни 2011 - 20:59

...

Проблема с новия блок дето си го качил на колата е че трябва да се синхронизира с колата посредством стардиагноза ! В момента е на авариен режим и затова върти постоянно ! В инструмент панела просто трябва да се влезе и да се кодира наново тип на двигател скорости и тн ,абе в БС знаят какво да направят !Провери си и фреона в климатика дали не е прекалено стар ! На моята кола присветваше въпросната лампа и като смених фреона в климатика се оправи проблема. Тя присветкаше когато съм на място за дълго време с вклчючен климатик ! И няма реленца електронния блок на перката управлява с транзистори .
Поздрави !

Този пост е редактиран от hammer^BaTe: 17 юни 2011 - 21:53

  • 0

#9 nikolai4eto

nikolai4eto

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 726 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    W202 C 200 CDI 2000г T VITO 110 CDI 2000г CLC 203 220 CDI 2002г 143Hp

Публикувано 17 юни 2011 - 21:26

Приятелю,това съм го писал в далечната 2009 год.Много време мина от тогава,смених вече 3 блока на вентилатора.Писах за този блок и ремонта му около 5-6 теми.Просто се разрови и ще четеш цяла вечер как се сменя с какъв друг модул се заменя,от какви модели е съвместим,как се замества въпросния модул със резистори и др..
За твое сведение колата сама разпознава новия модул и не се изисква никакво препрограмиране със стар диагноза.Балкан Стар е последното място където ще отида ако ми е развалена колата,въпреки,че и там са ми правили два пъти диагностика.Не че работят лошо хората,но вземат адски много пари за работа,а и сменят направо цели възли и агрегати,вложените им части са с голяма надценка,а и влагат само нови части закупени от тях.Фреона го проверявам всяко лято на тестер за климатици и за пет години съм долял само 20гр.Като изгори модула перката просто спира да върти,не минава в никакъв сервизен режим и не върти постоянно,а просто не работи.Лампата свети за много и всякакви проблеми по охладителната система.
Ако те интересува още нещо за модула пиши.Публикувано изображение
  • 0

#10 puFi_mIx

puFi_mIx

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 303 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz
    w202 250td sold..
    w211 280cdi sold - в мобилето го има ама не ви трябва...
    Mazda 6 GH 2.0 diesel.
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 12 юли 2016 - 18:21

Добре де, аз съм с виско и ми светат лампетата, а пък си имам водица навсякъде. Не съм обърнал внимание без климатик дали ще светат... В тия жеги почти не го гася... 


  • 0




1 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 1 гости, 0 анонимни