Проблем (малсо, водна помпа, обороти) C200
Започната от ledeno, 14 юни 2009 - 20:14:32
15 мнения по тази тема
#1
Публикувано 14 юни 2009 - 20:14
Здравейте колеги,искам да се допитам дали можете да ми помогнете със следния проблем???
Смених си водната помпа защото течеше вода от нея.Беше време да сменя и маслото.
Смених си маслото на Мерцедес C 200 -маслото е mobille 10-40 след 20 км. ми светна лампата на маслото.
Ходих отново на сервиз правих диагностика на колата но нищо не ми казаха от какво може да е.
Губят ми се и уборотите възможно ли е да е от акумулатора,като е 44 ампера а не 100 както ми беше предишният..
Бихте ли ми казали от какво може да е ако знаете или някакви предположения ...
Предварително Благодаря...
Смених си водната помпа защото течеше вода от нея.Беше време да сменя и маслото.
Смених си маслото на Мерцедес C 200 -маслото е mobille 10-40 след 20 км. ми светна лампата на маслото.
Ходих отново на сервиз правих диагностика на колата но нищо не ми казаха от какво може да е.
Губят ми се и уборотите възможно ли е да е от акумулатора,като е 44 ампера а не 100 както ми беше предишният..
Бихте ли ми казали от какво може да е ако знаете или някакви предположения ...
Предварително Благодаря...
#2
Публикувано 14 юни 2009 - 20:34
Едва ли мястото на темата е в архива, но си я постнал тук защото може би си търсил. Търсенето е похвално!!!Здравейте колеги,искам да се допитам дали можете да ми помогнете със следния проблем???
Смених си водната помпа защото течеше вода от нея.Беше време да сменя и маслото.
Смених си маслото на Мерцедес C 200 -маслото е mobille 10-40 след 20 км. ми светна лампата на маслото.
Ходих отново на сервиз правих диагностика на колата но нищо не ми казаха от какво може да е.
Губят ми се и уборотите възможно ли е да е от акумулатора,като е 44 ампера а не 100 както ми беше предишният..
Бихте ли ми казали от какво може да е ако знаете или някакви предположения ...
Предварително Благодаря...
Сега остава да кажеш Ц200 бензин, дизел, газ или метан?
Година?
Скорости - автоматични или ртчни?
Къде сменя маслото, сменяха ли мааслен филтър?
Като плащаш за диагностика би трябвало да получиш отговор, иначе не плащаш!
Дай подробо описание на проблемите.
Може ли някой модератор да търи темата кудето и е мястото(Ц-класа) моля?
Mercedes-Benz - Unlike any other!
#3
Публикувано 14 юни 2009 - 21:13
Здравейте колеги,искам да се допитам дали можете да ми помогнете със следния проблем???
Смених си водната помпа защото течеше вода от нея.Беше време да сменя и маслото.
Смених си маслото на Мерцедес C 200 бензин 1996 год.скорости -ръчна.
маслото е mobille 10-40 след 20 км. ми светна лампата на маслото. сменен е и масления филтър в сервиз.
Ходих отново на сервиз правих диагностика на колата но нищо не ми казаха от какво може да е.
Губят ми се и уборотите възможно ли е да е от акумулатора,като е 44 ампера а не 100 както ми беше предишният..
Бихте ли ми казали от какво може да е ако знаете или някакви предположения ...
Предварително Благодаря... ето това е по подробно то няма друго какво..
Смених си водната помпа защото течеше вода от нея.Беше време да сменя и маслото.
Смених си маслото на Мерцедес C 200 бензин 1996 год.скорости -ръчна.
маслото е mobille 10-40 след 20 км. ми светна лампата на маслото. сменен е и масления филтър в сервиз.
Ходих отново на сервиз правих диагностика на колата но нищо не ми казаха от какво може да е.
Губят ми се и уборотите възможно ли е да е от акумулатора,като е 44 ампера а не 100 както ми беше предишният..
Бихте ли ми казали от какво може да е ако знаете или някакви предположения ...
Предварително Благодаря... ето това е по подробно то няма друго какво..
#4
Публикувано 15 юни 2009 - 22:15
Тоя акумолатор ми се види малък за два литра бензин - това не е добре според мен. Чак 100 амперчаса не ти трябва, ама е хубаво човек да купува каквото е предписано за колата от производителя. Иначе може да стане ...
Лампата на маслото - може да светне ако ти е заминал датчика на маслото. Предполагам си проверил дали имаш масло и не го отбелязвам като първо за проверяване. (имал съм случай на източване на масло от скоростната кутия и долива не на правилното място в един "сервиз" от ново момче - добре че не беше моя колата, че щях да го удуша - хвърляше масло през НЕВЪЗМОЖНИ места като заклано прасе само след 1км колата)
Има случаи на дефектни маслени филтри също. Не карай така колата докато не разбереш причината.
Налягането на маслото нормално ли е ?
Лампата на маслото - може да светне ако ти е заминал датчика на маслото. Предполагам си проверил дали имаш масло и не го отбелязвам като първо за проверяване. (имал съм случай на източване на масло от скоростната кутия и долива не на правилното място в един "сервиз" от ново момче - добре че не беше моя колата, че щях да го удуша - хвърляше масло през НЕВЪЗМОЖНИ места като заклано прасе само след 1км колата)
Има случаи на дефектни маслени филтри също. Не карай така колата докато не разбереш причината.
Налягането на маслото нормално ли е ?
#5
Публикувано 16 юни 2009 - 13:53
Da gledam si masloto e kak trqbva i tova mi se polu4ava kato mi zagree Kolata moje i da si prav da e ot da4ika i ili maleniqt filter nz i az no blagodarq vse pak
#6
Публикувано 16 юни 2009 - 15:36
Xodix po maistori pove4eto mi kazvat 4e e da4ika na kartera vazmojno li e?
#7
Публикувано 16 юни 2009 - 18:00
Да.
#8
Публикувано 16 юни 2009 - 21:03
А бе колега да не би да ти свети жълтата лампа за нивото на маслото в картера . Даи малко повече информация . Ако е жълтата лампа ти е заминал датчика на нивомера , който се намира на картера, но ако е червена лампа е проблем , защото може да е от много неща , масло/ нищо че е ново / маслен филтър, датчик за налягането на маслото , маслена помпа, лагери на колянов вал и други такива .
#9
Публикувано 16 юни 2009 - 21:42
Да жълтата лапа ми свети.Ходих на сервиз днес пак и там също ми казаха че е възможно да е от датчика на картера... благодаря на всички дето ми откликват на Вапроса
#10
Публикувано 17 юни 2009 - 20:56
Колега , щом свети жълтата лампа е по добре от червената . Извади кабела който влиза в датчика на картера и направи мост между кабела и купето на колата /маса - на акумултора / и запали колата и виж дали ще изгасне лампата . Ако изгасне тогава сменявай датчика на картера и всичко ще е ОК . Ако не изгасне търси проблема по кабела до датчика или таблото . Успех
#11
Публикувано 18 юни 2009 - 23:03
А на мен, когато чета през телефона, тема озагвлавена "ПРОБЛЕМ" ме набутва и дразни (бе не само през телефона де) ...пък и на правилата противоречи ...мдаммм
#12
Публикувано 18 юни 2009 - 23:11
Тъй като и аз често чета през телефона, се опитах да повдигна въпроса, но никакъв отзвук!А на мен, когато чета през телефона, тема озагвлавена "ПРОБЛЕМ" ме набутва и дразни (бе не само през телефона де) ...пък и на правилата противоречи ...мдаммм
Апелирам към модераторите да наложат четене и спазване на правилника...
Има и мобилни потребители в крайна сметка, членове сме, трябва ли да плащаме на мбилните главорези за глупости?
Mercedes-Benz - Unlike any other!
#13
Публикувано 19 юни 2009 - 00:45
Ами не че не може, ама а кажи ми какво да бъде заглавието на темата?
За оборотите ли, за маслото ли или за водната помпа?
За оборотите ли, за маслото ли или за водната помпа?
Ако си задаваш въпроса "струва ли си да ремонтирам стария Мерцедес", по-добре го продай и си купи чисто ново Пежо, Мерцедес не е твоята марка!
• Бабини деветини • clk.babailiica.com • наргиле •
#14
Публикувано 21 юни 2009 - 13:50
Ако се окаже че е датчика могжели да се кара проблем ште има ли ??
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни