обръщане на волани.
Започната от koko11, 14 юни 2009 - 20:08:01
26 мнения по тази тема
#16
Публикувано 16 юни 2009 - 16:42
Да 250 автомат.98г.Докараха си частите.стана за 11 дни.взех им 1400лв за труд.Авто къща е.Правя им доста коли.
НЯМА НЕВЪЗМОЖНИ НЕЩА ИМА НЕМОЖЕШТИ ХОРА
#17
Публикувано 16 юни 2009 - 16:47
Правя различни марки коли и почти всички джипове които има тук.Немога да бъда експерт като вас в дадена марка.Налага се доста марки да гледам и правя.
НЯМА НЕВЪЗМОЖНИ НЕЩА ИМА НЕМОЖЕШТИ ХОРА
#18
Публикувано 17 юни 2009 - 00:06
Сега ти питаш много общо.
Коя година.Какво е таблото .Пластмаса кожа махагон.клима или климатроник.кори на врати пак като таблото ли да бъдат.Фаровете ще се сменят ли.Какви да бъдат втора ръка нови или китайски.
Работата започва от 1000лв и стига до 1500лв в зависимост както по горе казах от тия неща.
Не питам изобщо общо, а точно и конкретно
За годината, почват от 2006г. , за таблото.... още не съм видял 221 с пластмаса и само с климатик
А фаровете невиждам за какво ще ги сменяш...
Извод: идея си нямаш за каква кола ти пиша, поне си редактирай темата
Можеш спокойно да напишеш на какви коли си обръщал воланите, така поне ще имаш по-голям успех и клиентите ще бъдет сигурни в теб след като един път вече си го правил.
#19
Публикувано 17 юни 2009 - 00:24
Извод:да караш кола с десен волан= все едно си лягаш с пе...ас.
Едно желание,една мечта - Mercedes Benz
#20
Публикувано 17 юни 2009 - 08:04
Защото фаровете на колите с десен волан са направени така, че левият свети по-високо, а на колите с ляв волан - десният свети по-високо.А фаровете невиждам за какво ще ги сменяш...
Т.е. винаги по-високо свети фарът, който е отвън на пътя, а този, който свети към насрещното движение е по-нисък, за да не заслепява.
И за да не скокне някой пак - това е конструктивна особеност и не е въпрос на регулиране, а на разлика във формата на рефлекторите!
По принцип, за да минеш пред техно тест с обърнатия волан, ще трябва фаровете да са сменени.
Ако си задаваш въпроса "струва ли си да ремонтирам стария Мерцедес", по-добре го продай и си купи чисто ново Пежо, Мерцедес не е твоята марка!
• Бабини деветини • clk.babailiica.com • наргиле •
#21
Публикувано 17 юни 2009 - 09:17
Защото фаровете на колите с десен волан са направени така, че левият свети по-високо, а на колите с ляв волан - десният свети по-високо.
Т.е. винаги по-високо свети фарът, който е отвън на пътя, а този, който свети към насрещното движение е по-нисък, за да не заслепява.
И за да не скокне някой пак - това е конструктивна особеност и не е въпрос на регулиране, а на разлика във формата на рефлекторите!
По принцип, за да минеш пред техно тест с обърнатия волан, ще трябва фаровете да са сменени.
Илийка,според мен
при колите с ляв волан,дясната част на снопа светлина на фара/без значение десен или ляв/ свети по нагоре а при десния волан е обратно.Височината на снопа се регулира от фара и при двата вида.
Ако някой може да тури графика или снимка ще разрешим лекото недоразумение.
Поздрави.
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#22
Публикувано 17 юни 2009 - 09:27
Илия е прав. И ти си прав че може да регулираш височината, но формата на светлинното петно не можеш да регулираш, а то е различно за ляв и десен волан(огледално). Рефлекторите са различни на лявия и десния фар, но за съжаление не намирам схемите, а бяха точно за Мерцедес.Илийка,според мен
при колите с ляв волан,дясната част на снопа светлина на фара/без значение десен или ляв/ свети по нагоре а при десния волан е обратно.Височината на снопа се регулира от фара и при двата вида.
Ако някой може да тури графика или снимка ще разрешим лекото недоразумение.
Поздрави.
Обаче, ако фаровете са с ксенон с лещи, може и да няма значение, но не съм сигурен.
Ей това дето е оградено с дебелата линия за десните волани не може да се регулира:
Mercedes-Benz - Unlike any other!
#23
Публикувано 17 юни 2009 - 10:33
Има много проста логика - ако можеше да се оправи с регулиране, производителите на автомобили нямаше да произвеждат два модела фарове, което е достатъчно голям разход за тях.
Ако си задаваш въпроса "струва ли си да ремонтирам стария Мерцедес", по-добре го продай и си купи чисто ново Пежо, Мерцедес не е твоята марка!
• Бабини деветини • clk.babailiica.com • наргиле •
#24
Публикувано 22 януари 2010 - 00:10
Илия, има един тънък момент с фаровете.
На БМВ конкретно (и съм чувал и на други марки лупи), лупата може да се регулира, за да свети коректно без значение посоката на движение, въпреки че са различни парт номера.
При нужда от подробности, ще разтърся за снимка на рефлектора на лупата, че сме правили няколко такива.
Виждал съм обърнал ML, който беше подкаран за доста приятна цена, без грижи за електрониката. Факт е, че момчето ми е познат, знае какво прави и т.н.
Та що един човек може, не виждам проблем друг човек също да може.
Другото което е, тука доста хора се нахвърлят да обясняват как нещо не може да стане в теми, в които някой предлага услуга/стока за продажба и т.н.
Вярно е, че темата можеше да бъде пусната малко по-обстойно, със снимков материал и детайлни обяснения, но коментарите на колегата по-горе за педалите вдясно, волана вляво са комични.
Недейте така негативно, сигурен съм че ако някой има кола за обръщане, ще намери начин да се поинтересува, да види друга кола направена от колегата, да поговори със собственика й, и ако е доволен да се възползва от офертата.
На БМВ конкретно (и съм чувал и на други марки лупи), лупата може да се регулира, за да свети коректно без значение посоката на движение, въпреки че са различни парт номера.
При нужда от подробности, ще разтърся за снимка на рефлектора на лупата, че сме правили няколко такива.
Виждал съм обърнал ML, който беше подкаран за доста приятна цена, без грижи за електрониката. Факт е, че момчето ми е познат, знае какво прави и т.н.
Та що един човек може, не виждам проблем друг човек също да може.
Другото което е, тука доста хора се нахвърлят да обясняват как нещо не може да стане в теми, в които някой предлага услуга/стока за продажба и т.н.
Вярно е, че темата можеше да бъде пусната малко по-обстойно, със снимков материал и детайлни обяснения, но коментарите на колегата по-горе за педалите вдясно, волана вляво са комични.
Недейте така негативно, сигурен съм че ако някой има кола за обръщане, ще намери начин да се поинтересува, да види друга кола направена от колегата, да поговори със собственика й, и ако е доволен да се възползва от офертата.
#25
Публикувано 22 януари 2010 - 10:58
Илия, има един тънък момент с фаровете.
На БМВ конкретно (и съм чувал и на други марки лупи), лупата може да се регулира, за да свети коректно без значение посоката на движение, въпреки че са различни парт номера.
При нужда от подробности, ще разтърся за снимка на рефлектора на лупата, че сме правили няколко такива.
Виждал съм обърнал ML, който беше подкаран за доста приятна цена, без грижи за електрониката. Факт е, че момчето ми е познат, знае какво прави и т.н.
Та що един човек може, не виждам проблем друг човек също да може.
Другото което е, тука доста хора се нахвърлят да обясняват как нещо не може да стане в теми, в които някой предлага услуга/стока за продажба и т.н.
Вярно е, че темата можеше да бъде пусната малко по-обстойно, със снимков материал и детайлни обяснения, но коментарите на колегата по-горе за педалите вдясно, волана вляво са комични.
Недейте така негативно, сигурен съм че ако някой има кола за обръщане, ще намери начин да се поинтересува, да види друга кола направена от колегата, да поговори със собственика й, и ако е доволен да се възползва от офертата.
Ето една снимка на проектор от Пежо 407. Отбелязъл съм лостчето което се премества нагоре за да не заслепява насрещно движещите се при положение че си сменил посоката на движени (движение от лявата част на пътя - примерно Англия).
Прикачени файлове
#26
Публикувано 07 декември 2010 - 13:08
Колеги здравейте .. интересува ме каде мога да обърна волана на колата ми - W 203 и колко горе долу ще е цената ... Благодаря предварително
#27
Публикувано 06 август 2011 - 00:19
За дизела добре,за автоматичната кутия добре но W124 98г. та те от 1996 започва производството на W210 тъй нар.очиларка а тя е следващият модел след 124 аз лично не знам да има 124ка произведена 1998г. А колко ще ми струва обръщането на МЛ от 1995г. без климатик с мои части ?Да 250 автомат.98г.Докараха си частите.стана за 11 дни.взех им 1400лв за труд.Авто къща е.Правя им доста коли.
2 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 2 гости, 0 анонимни