обръщане на волани.
Започната от koko11, 14 юни 2009 - 20:08:01
26 мнения по тази тема
#1
Публикувано 14 юни 2009 - 20:08
Обръщам волани на автомобили и джипове.За членове на форума минус 10 процента от цената за труд.
Обръщането става за десетина дни.Частите може да ги достави клиента.Може и да се потърсят и взаимно.Цената за труда е от 1000лв.В зависимост кое се обръща.Само волана без фарове и кори на врати .Екстри на колата.Година на производство.Намирам се в провинцията.0895 683 283 Калоян.
Обръщането става за десетина дни.Частите може да ги достави клиента.Може и да се потърсят и взаимно.Цената за труда е от 1000лв.В зависимост кое се обръща.Само волана без фарове и кори на врати .Екстри на колата.Година на производство.Намирам се в провинцията.0895 683 283 Калоян.
НЯМА НЕВЪЗМОЖНИ НЕЩА ИМА НЕМОЖЕШТИ ХОРА
#2
Публикувано 14 юни 2009 - 20:49
Колега,Обръщам волани на автомобили и джипове.За членове на форума минус 10 процента от цената за труд.
Обръщането става за десетина дни.Частите може да ги достави клиента.Може и да се потърсят и взаимно.Цената за труда е от 1000лв.В зависимост кое се обръща.Само волана без фарове и кори на врати .Екстри на колата.Година на производство.Намирам се в провинцията.0895 683 283 Калоян.
Явно имаш опит в тая работа, ама би ли споделил как се кара кола с волан от ляво и педали от дясно?
Mercedes-Benz - Unlike any other!
#3
Публикувано 14 юни 2009 - 21:20
В цената влиза сигурно и местенето на педалите,сервото,съединителя с помпите/ако не е автомат/.В София има няколко места където обръщат волани.Сигурно колегите от столицата ги знаят,но съм чувал ,че цената е около 3000лв с материалите и зависи от екстрите и модела.Абе според мен взел ли си си англичанка си се прежалил.
#5
Публикувано 14 юни 2009 - 22:32
Я ми дай цена за обръщането на 221-ца с труд, части и тн....?
#6
Публикувано 14 юни 2009 - 22:38
Пише изрично - само волан, без тинтири-минтири...В цената влиза сигурно и местенето на педалите,сервото,съединителя с помпите/ако не е автомат/.В София има няколко места където обръщат волани.Сигурно колегите от столицата ги знаят,но съм чувал ,че цената е около 3000лв с материалите и зависи от екстрите и модела.Абе според мен взел ли си си англичанка си се прежалил.
За това ми е любопитно, не че съм с обратен волан. Нямам и намерение да си купувам подобен автомобил, но все пак да палтиш 1000 кинта и да си вземеш олата с ляв волан и десни педали е кофти, не мислисш ли?
Да не говорим,че "...намирам се в провинцията..." е доста тчно определение, примерно в Резово...
Mercedes-Benz - Unlike any other!
#7
Публикувано 15 юни 2009 - 07:49
колега имаш ЛС относно частите за МЛаКолега интересува ме обръщане на волан на МЛ 270 2001 година , автоматик но не мога да намеря никакви части . Ще трябва ако можеш ти да ги търсиш . Каква ще е горе долу цената заедно със частите ?
Автоморга-Мерцедес-0876/438-583
www.mercedes.mobile.bg
www.mercedes.mobile.bg
#8
Публикувано 15 юни 2009 - 10:50
Не съм бил ясен.Обръщам всичко на автомобила.Волан педали фарове кори на врати .Рейка хебел или кормилна кутия за различните модели.
Провинцията е Априлци находящт се Между Троян и Севлиево.
Провинцията е Априлци находящт се Между Троян и Севлиево.
НЯМА НЕВЪЗМОЖНИ НЕЩА ИМА НЕМОЖЕШТИ ХОРА
#9
Публикувано 15 юни 2009 - 21:43
Не съм бил ясен.Обръщам всичко на автомобила.Волан педали фарове кори на врати .Рейка хебел или кормилна кутия за различните модели.
Провинцията е Априлци находящт се Между Троян и Севлиево.
Добре де, питах те за 221-цата, мълчиш?
Кажи ми цена за части и труд, ако ти докарам една такава с десен волан да го врътнеш какво ще излезе?
#10
Публикувано 16 юни 2009 - 10:40
Сега ти питаш много общо.Добре де, питах те за 221-цата, мълчиш?
Кажи ми цена за части и труд, ако ти докарам една такава с десен волан да го врътнеш какво ще излезе?
Коя година.Какво е таблото .Пластмаса кожа махагон.клима или климатроник.кори на врати пак като таблото ли да бъдат.Фаровете ще се сменят ли.Какви да бъдат втора ръка нови или китайски.
Работата започва от 1000лв и стига до 1500лв в зависимост както по горе казах от тия неща.
НЯМА НЕВЪЗМОЖНИ НЕЩА ИМА НЕМОЖЕШТИ ХОРА
#11
Публикувано 16 юни 2009 - 11:04
много ше ми е интересно да видим обърната 221ца прави един познат подобен проект ама за съжаление нищо не стана тука е достатъчна една грешка и тая кола неможе да запали повече,а тука говориме за тонове инсталацияя и колега qrosmaster ако имаш такава кола за обръщане задължително требва да намериш някой които разбира доста добре от тия работи и да не му е първата въпреки че още няма обърната 221ца
Автоморга-Мерцедес-0876/438-583
www.mercedes.mobile.bg
www.mercedes.mobile.bg
#12
Публикувано 16 юни 2009 - 11:57
Сега ти питаш много общо.
Коя година.Какво е таблото .Пластмаса кожа махагон.клима или климатроник.кори на врати пак като таблото ли да бъдат.Фаровете ще се сменят ли.Какви да бъдат втора ръка нови или китайски.
Работата започва от 1000лв и стига до 1500лв в зависимост както по горе казах от тия неща.
Коко - с риск да се разсърдиш но мисля че е редно да се отбележи - все пак тука сме Мерцаджии и кат си предлагаш услугите ТРЯБВА да си наясно с Мерц - но от едно изречение личи че не си .
Мерцедес S класа без климатроник няма-всъщност теоретично може и да има в зората на някоя 126 ама аз не съм виждал още а аз съм видял много Мерцове.
Другото е че grosmaster те базика и ти се хващаш -според мене щото не си наясно какво е S класа 221 тип.
Като последно изречение ще спомена че само кат и разкачиш жиците на тая 221 и после и 2000 лева няма да те оправят да и синхронизираш електрониката та да тръгне ,освен в случаи че нямаш собствена Стар диагноза и си цар на автоелектрониката.
Не се и съмнявам че можеш много но да речем обръщането на коя да е S класа няма как да е 1500 лева.
Успех ти желая.
W 124 - 300D
W 124 - 230E
W 124 - 230E
#13
Публикувано 16 юни 2009 - 13:00
Така е s класа не съм обръщал.Консултирах се с колега в Пловдив и той сподели че части за обръщане на този модел немогат да се намерят.поне тук.Само от катастрофирал но цената ще висока.
Не се обиждам от конструктивни бележки.Нося и на майтап.Не нося на подигравки.
Не се обиждам от конструктивни бележки.Нося и на майтап.Не нося на подигравки.
НЯМА НЕВЪЗМОЖНИ НЕЩА ИМА НЕМОЖЕШТИ ХОРА
#14
Публикувано 16 юни 2009 - 15:30
Момчета
Няма невъзможни неща,има страхливи майстори. И следва най-важния въпрос........Дали си заслужава?
Няма невъзможни неща,има страхливи майстори. И следва най-важния въпрос........Дали си заслужава?
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#15
Публикувано 16 юни 2009 - 16:19
Така е s класа не съм обръщал.Консултирах се с колега в Пловдив и той сподели че части за обръщане на този модел немогат да се намерят.поне тук.Само от катастрофирал но цената ще висока.
Не се обиждам от конструктивни бележки.Нося и на майтап.Не нося на подигравки.
Вече питам съвсем конкретно -правил ли си 124 - интересуват ме дори по простите като окабеляване -дизеловите и да конкретизирам 250 и 300дизел със новия а и с стария мотор?
124 са дърти модели....
W 124 - 300D
W 124 - 230E
W 124 - 230E
2 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 2 гости, 0 анонимни