
Странно тропане от предницата ?
Започната от Dankich, 09 юни 2009 - 15:18:17
6 мнения по тази тема
#1
Публикувано 09 юни 2009 - 15:18
При неравности се появи едно тропане и от време навреме и леко проскърцване откъм предницата на W169, което е много интересен факт. Интересното е, че чувам това потропване главно от лявата страна и по-точно някъде от "въздуховода" за отопление на предното стъкло. Възможно ли е някоя частичка там да се е разкачила или нещо такова или проблемът трябва да се търси например в тампоните по предницата ? Има едно такова положение, че съм забелязал като съм спрял на място и завия пълен ляв и докато завивам има една точка, в която се усеща едно леко съпротивление във волана, т.е. не завива с плавно движение през цялото време (не знам дали ме разбрахте напълно :?)
#2
Публикувано 09 юни 2009 - 19:06
Скъсан тампон на левия носач за това тропа.Свали колелото или с пълен ляв ще го видиш.На самия носач има тампон отпред/кръгъл/,селенова фтулка в задната част на носача и шарнирен болт.Този кръглия тампон дето ти е скъсан има само едно положение на монтаж,гледай да не го обърнеш,че пак ще се скъса.Демонтажа и самата смяна с последващият монтаж е елементарна работа.И след това задължителен реглаж на предният мост.Успех.
#3
Публикувано 09 юни 2009 - 19:32
Благодаря за съвета. Дано си прав, макар че много ми е интересно вследствие на какво се къса тампон на кола, което е на 8 000км. пробег :?Скъсан тампон на левия носач за това тропа.Свали колелото или с пълен ляв ще го видиш.На самия носач има тампон отпред/кръгъл/,селенова фтулка в задната част на носача и шарнирен болт.Този кръглия тампон дето ти е скъсан има само едно положение на монтаж,гледай да не го обърнеш,че пак ще се скъса.Демонтажа и самата смяна с последващият монтаж е елементарна работа.И след това задължителен реглаж на предният мост.Успех.
#4
Публикувано 09 юни 2009 - 22:49
От идеалните и прекрасни пътища.Служебният Опел на 20 000 от гадните пътища тропа и скърца все едно е на двеста хиляди.От това е.
#5
Публикувано 09 юни 2009 - 22:57
На 8000км. и се занимаваш да питаш тук.... предполагам е гаранционна колата, бегай да си е гледат там.
Така както го обясняваш ми прилича на полуоска, но все пак без да си говидял наживо..... няма как да ти помогнем.
Така както го обясняваш ми прилича на полуоска, но все пак без да си говидял наживо..... няма как да ти помогнем.
#6
Публикувано 10 юни 2009 - 13:09
Мда, grosmaster прав си, обаче сега с едно приятелче хвърлихме едно оче на предницата и не видяхме поражения по носачите и тампони, маншони и т.н.т. Натисках отгоре по капака, клатих колата напред назад, наляво надясно... не се обажда, само се чува амортисьора как се сгъва и отпуска. Да го вкарам в сервиза ама в Плевен нямаме Балкан Стар, а не ми се пътува сега до София или Варна и недай боже да решат да оставя колата за няколко дни и аз умирам без нея. Май ще постъпя като идиот и ще я карам докато стане на 15 000км. - т.е. първата смяна на масло.На 8000км. и се занимаваш да питаш тук.... предполагам е гаранционна колата, бегай да си е гледат там.
Така както го обясняваш ми прилича на полуоска, но все пак без да си говидял наживо..... няма как да ти помогнем.
>> А и между другото grosmaster ЧРД. Много здраве и успехи в личен план ти пожелавам ! (party)
#7
Публикувано 10 юни 2009 - 14:35
Щом смяташ, че по предницата всичко е наред да не би наистина да имаш шум от арматуртното табло в купето както ти самият смяташе като възможност в началото. Забелязвам, че този клас мерцедеси А и В започнаха да ги правят с ниско качество на пласмасовите материали и явно сглобките им не са на високо ниво. Доста евтинчарски изглеждат. Аз също имам А класа на почти 30 000км. и вече жапката и почна да дрънчи докато карам и ме подлудява.
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни