Този пост е редактиран от hektor: 11 юни 2009 - 19:38
преместена от Общ форум за МБ

Пак с проблем да Ви надуя главите :)
Започната от VladoBENZ, 08 юни 2009 - 19:38:52
29 мнения по тази тема
#1
Публикувано 08 юни 2009 - 19:38
Момчета, преди няколко месеца се качих много здраво на един доста висок бордюр, леко изкривих носача уж, но като сложих нов, се оказа че гредата е мръднала назад с няколко сантима и сега гумата ми седи назад...кажете какво мога да направя в домашни условия, че в плевен никой няма с такава машина да ми я оправи...моя майстор ми каза за някаква машина с вериги, връзвала се, и се дърпало, някакви такива истории...просто сега е някакъв ужас, на сухо е супер, но завали ли, просто става супер нестабилна...

#2
Публикувано 08 юни 2009 - 19:52
Момчета, преди няколко месеца се качих много здраво на един доста висок бордюр, леко изкривих носача уж, но като сложих нов, се оказа че гредата е мръднала назад с няколко сантима и сега гумата ми седи назад...кажете какво мога да направя в домашни условия, че в плевен никой няма с такава машина да ми я оправи...моя майстор ми каза за някаква машина с вериги, връзвала се, и се дърпало, някакви такива истории...просто сега е някакъв ужас, на сухо е супер, но завали ли, просто става супер нестабилна...
В домашни условия просто няма начин.Само майстор,и то такъв който има точно такава машина за разтегляне.
#3
Публикувано 08 юни 2009 - 19:58
Не си мисли че винаги е имало машини,е да верно е че каквато и тоталка да сложиш на колибри винаги ще и хванеш размерите ако ще да е на каскет,като я изпънат не си личи че е удряна
според мен по добре иди на читав реглаж на ходовата част.Там всичко може да се регулира и при необходимост да се подложи шаиба или пластина та колата да си влезе в норми.
А стенд за испъване на купета или кадърен маистор които да ти реши проблема не може да няма по твоя краи.
според мен по добре иди на читав реглаж на ходовата част.Там всичко може да се регулира и при необходимост да се подложи шаиба или пластина та колата да си влезе в норми.
А стенд за испъване на купета или кадърен маистор които да ти реши проблема не може да няма по твоя краи.
#4
Публикувано 08 юни 2009 - 20:07
Не си мисли че винаги е имало машини,е да верно е че каквато и тоталка да сложиш на колибри винаги ще и хванеш размерите ако ще да е на каскет,като я изпънат не си личи че е удряна
според мен по добре иди на читав реглаж на ходовата част.Там всичко може да се регулира и при необходимост да се подложи шаиба или пластина та колата да си влезе в норми.
А стенд за испъване на купета или кадърен маистор които да ти реши проблема не може да няма по твоя краи.
И как с реглаж на ходова част ще му дойде гредата на място?Там е проблема-в гредата,и с реглаж там не става.
#5
Публикувано 08 юни 2009 - 20:22
Тото.. точно с реглаж на предния мост.. ми изместиха лявата гума напред.. защото ми дереше лайсната от вътре
Владо , братле потърси някой който да ти направи реглажа с мааалко по-модерна техника... а не със старите приоми с огледала... !
Там е истината.. иначе отдолу се въртят и местят едни чудесийки... и от тях общо взето могат да ти направят гумата да застане навсякъде !
И не се праи на луд.. а кажи кога ще те чуем , че съвсееем се игуби
Владо , братле потърси някой който да ти направи реглажа с мааалко по-модерна техника... а не със старите приоми с огледала... !
Там е истината.. иначе отдолу се въртят и местят едни чудесийки... и от тях общо взето могат да ти направят гумата да застане навсякъде !
И не се праи на луд.. а кажи кога ще те чуем , че съвсееем се игуби

Scientists have finally discovered what's wrong with the female brain : On the left side, there is nothing right, and on the right side, there is nothing left...

#6
Публикувано 08 юни 2009 - 20:40
Тото.. точно с реглаж на предния мост.. ми изместиха лявата гума напред.. защото ми дереше лайсната от вътре
Владо , братле потърси някой който да ти направи реглажа с мааалко по-модерна техника... а не със старите приоми с огледала... !
Там е истината.. иначе отдолу се въртят и местят едни чудесийки... и от тях общо взето могат да ти направят гумата да застане навсякъде !
И не се праи на луд.. а кажи кога ще те чуем , че съвсееем се игуби
Ок,ако стане така е малкия дявол

Просто гадая колко е мръднала гредата назад

#7
Публикувано 08 юни 2009 - 20:48
Тото може и така да е...
Все пак мисля , че е по-добре да се провери първо малките неща , който може да отговарят за въпросния проблем
Поздрави
и Владо.. давай да помагаме братле ..
Все пак мисля , че е по-добре да се провери първо малките неща , който може да отговарят за въпросния проблем

Поздрави
и Владо.. давай да помагаме братле ..

Scientists have finally discovered what's wrong with the female brain : On the left side, there is nothing right, and on the right side, there is nothing left...

#8
Публикувано 08 юни 2009 - 20:53
Колеги,
Зависи от щетата, ако е покривил много предния мост без подмяна няма да стане.
Ако щетата е малка отворите и шайбите на ексцентриците се разпилват при реглажа и всичко заспива.Обаче това ще да е възможно до към 5-8 мм за отворите и шайбите заедно, после ми се вижда опасно, че много изъняват стените.
Владо,
Така или иначе се подготви да сменяш преден мост, защото дори и с разпилване да ти легнат гумите, има опасност да си го спукал някъде и е най-добре да се подмени. Ама така както го писваш джантата ти трябва на зарче да прилича, че да си покривил моста. Я провери носача дето си турил да не е бил в някой като теб?
Зависи от щетата, ако е покривил много предния мост без подмяна няма да стане.
Ако щетата е малка отворите и шайбите на ексцентриците се разпилват при реглажа и всичко заспива.Обаче това ще да е възможно до към 5-8 мм за отворите и шайбите заедно, после ми се вижда опасно, че много изъняват стените.
Владо,
Така или иначе се подготви да сменяш преден мост, защото дори и с разпилване да ти легнат гумите, има опасност да си го спукал някъде и е най-добре да се подмени. Ама така както го писваш джантата ти трябва на зарче да прилича, че да си покривил моста. Я провери носача дето си турил да не е бил в някой като теб?
Mercedes-Benz - Unlike any other!
#9
Публикувано 08 юни 2009 - 21:06
за каква кола става на въпрос
Автоморга-Мерцедес-0876/438-583
www.mercedes.mobile.bg
www.mercedes.mobile.bg
#10
Публикувано 08 юни 2009 - 21:16
Колата на колегата е таз червената в подписа му
124 2.0E , но незнам точната година
124 2.0E , но незнам точната година
Scientists have finally discovered what's wrong with the female brain : On the left side, there is nothing right, and on the right side, there is nothing left...

#11
Публикувано 08 юни 2009 - 21:17
но като сложих нов, се оказа че гредата е мръднала назад с няколко сантима
Е за тия няколко сантима си мисля че няма да стане.
Нека пробва първо с етиния вариант.
#12
Публикувано 08 юни 2009 - 21:47
От качване на бордюр не ми се верва да мръдне със сантиметри,па чак и с няколко колега я си признаи.Едно време като бвх по малък изправих завоя на четвърти километър точно пред бензиностанцията и се мелнах с около 70 в бордюра е тогава се изкриви предния мост на ренцето и те тека.Значи с подложки и шаиби и поизправен мост си карах близо 10 години .
#13
Публикувано 08 юни 2009 - 21:59
еми значи няма преден мост като очилрките или пък като по новите ц-класи и неможе да се смени .попитах за каква кола става на въпроз защото колегата mradulov беше писал да се готви човека за нов преден мост ,значи ако е мръднала гредата трябва да се изтегли ,няма преден мост за да го сменява .124 има 2 носача 2 главини и няколко щанги така че да не объркваме колегата излишно.Колата на колегата е таз червената в подписа му
124 2.0E , но незнам точната година
Автоморга-Мерцедес-0876/438-583
www.mercedes.mobile.bg
www.mercedes.mobile.bg
#14
Публикувано 08 юни 2009 - 22:15
Явно съм в некаква генерална грешка!еми значи няма преден мост като очилрките или пък като по новите ц-класи и неможе да се смени .попитах за каква кола става на въпроз защото колегата mradulov беше писал да се готви човека за нов преден мост ,значи ако е мръднала гредата трябва да се изтегли ,няма преден мост за да го сменява .124 има 2 носача 2 главини и няколко щанги така че да не объркваме колегата излишно.
На 124 предното окачване с два шарнира(горан и долен) ли е? Ако да съм в грешка и се извинявам за объркването. Все ми е в главата В201 по някакви причини...
Обаче пък да мръдне тая греда, бая катерене по бая бордюр ще да е било и джнатата не на зарче ще прилича, ами на пресно повърната.
Mercedes-Benz - Unlike any other!
#15
Публикувано 08 юни 2009 - 22:25
не е с горен и долен носач.
Макферсон е. и при 124 и при 201
няма демонтируем преден мост. заварен си е за роговете.
мръднал му е рогът.
а това че са заварени, неозначава че немогат да се сменят, но ремонта е свадба.
И не е трудно да изкривиш предницата на кола в бордюр. особено ако си го треснал на спирачки, или с навъртян волан. Или си с по-твърди амортисьори.
Владо има едно леко решение, АКО рогът е мръднал само назад, към купето, а не нагоре, или навътре към мотора!
Ако е мръднал само назад, и ако случайно е десният, връжи здраво въже за куката за теглича, вържи въжето за здрав стълб и го почвай на тласъци назад. Тласъци, а не дърпане. даваш на тласъци, докато прерастнат в удари. След всеки няколко тласъка, мери дали центърът на главината се премества. бая играчка. и въжето трябва да е точно хоризонтално. ползвай лента за стягане (като тези за камионите, с които стягат товари).
това е сериозна операция, и е желателно да я вършиш с някой с опит! аз съм изправял коли, които съм намачкал ( Старата ми Омега 2 пъти съм и издърпвал смазания рог)
Разбирасе Дозерът е най-желателен, че другото си е варварско и освен на опелите ми, на друго няма да го приложа.
Макферсон е. и при 124 и при 201
няма демонтируем преден мост. заварен си е за роговете.
мръднал му е рогът.
а това че са заварени, неозначава че немогат да се сменят, но ремонта е свадба.
И не е трудно да изкривиш предницата на кола в бордюр. особено ако си го треснал на спирачки, или с навъртян волан. Или си с по-твърди амортисьори.
Владо има едно леко решение, АКО рогът е мръднал само назад, към купето, а не нагоре, или навътре към мотора!
Ако е мръднал само назад, и ако случайно е десният, връжи здраво въже за куката за теглича, вържи въжето за здрав стълб и го почвай на тласъци назад. Тласъци, а не дърпане. даваш на тласъци, докато прерастнат в удари. След всеки няколко тласъка, мери дали центърът на главината се премества. бая играчка. и въжето трябва да е точно хоризонтално. ползвай лента за стягане (като тези за камионите, с които стягат товари).
това е сериозна операция, и е желателно да я вършиш с някой с опит! аз съм изправял коли, които съм намачкал ( Старата ми Омега 2 пъти съм и издърпвал смазания рог)
Разбирасе Дозерът е най-желателен, че другото си е варварско и освен на опелите ми, на друго няма да го приложа.
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни