Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

повредена водна помпаC180 W202


  • Please log in to reply
9 мнения по тази тема

#1 idollt

idollt

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 38 Мнения:

Публикувано 06 юни 2009 - 22:18

едната тема не съм приключил а отварям нова.ще взема да закарам Мерца да го освети попа!!!
днес стана една беля,карам си колата/W202 ,C180/ и започна да издава много странен шум.
оказа се че е от водната помпа-на ръка като я разклатиш има много голям луфт,все едно е строшен лагера.няма теч на антифриз.
изчетох темите за водни помпи -сменя се цялата помпа или ?
а как се демонтира перката ?
нещо специфично по смяната на водна помпа?
съвети и идеи приемам всякакви

поздрави
  • 0

#2 idollt

idollt

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 38 Мнения:

Публикувано 07 юни 2009 - 23:41

повиках неволята и почнах с разглобяването.
първо перката,
след неуспех да отстраня втулката/тефлонова или както там и викат/,направо преминах към помпата.
успях да я сваля с доста усилия.
а какво видях вътре-ужас строшена турбина,надрано по блока и корпуса на помпата.
промих радиатора и извадих около една шепа алуминиеви стружки.
не успях да измисля начин как да промия блока.
утре ще купя нова помпа и ще последва монтаж.
ако има чалъм за слагането на тази "вискозна" или "тефлонова" втулка казвайте.
стана ми чудно как се сменя тази втулка без да сваляш помпата - в смисъл как се държи контра за да се развие?
  • 0

#3 Вай Басо

Вай Басо

    Бамбашка!

  • Потребители на форума
  • 5604 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 220E/E220 тотално рециклиран 2011г

    http://forums.mbclub.bg/topic/31677-/
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 08 юни 2009 - 00:15

едната тема не съм приключил а отварям нова.ще взема да закарам Мерца да го освети попа!!!
днес стана една беля,карам си колата/W202 ,C180/ и започна да издава много странен шум.
оказа се че е от водната помпа-на ръка като я разклатиш има много голям луфт,все едно е строшен лагера.няма теч на антифриз.
изчетох темите за водни помпи -сменя се цялата помпа или ?
а как се демонтира перката ?
нещо специфично по смяната на водна помпа?
съвети и идеи приемам всякакви

поздрави


Колега,при теб доколкото разбирам мотора е 111, ако не се лъжа,перката ще отвиеш с тънкостенен гаечен ключ,мисля да беше n32/обратно на посоката на въртене на перката т.е по посока на въртенето на часовника като си застанъл срещу мотора/.Отвиването най-лесно става с рязък удар по гаечния ключ/внимавай обаче да сложиш ключа така че като удариш да не отпереш и водното съединение,с едната рака държиш ключа с другата млатиш/на силиконовата перка аз не бих търсил място да запъвам контра.Съветвам те да откачиш единия маркуч на парното/търси го около казанчето/ набутай един градински маркуч и със струя от чешмата ще промиеш горе долу мотора като е със завита капачка на разширителния съд и махната помпа,за да може да излязат от там,естествено ако разполагаш с подобни сгоди;).
1.Преди да монтираш помпата,почисти там кадето тя ляга за евентуални спекли остатъци от старата гарнитура или силикони.
2.Намажи мястото с масло от щеката-новата гарнитура ще легне по добре.
3.Когато прикараш болтовете стягай на кръст с малка тресчотка и със средно голямо усилие.Там се стяга премерено и с динамометричен ключ=при липса на такъв става и така.
Когато вече си поставил ремъка слагай перката и също така с рязък удар/този път не много силен/приключваш манипулацията обратно на часовниковата,после антифризец и готово.

успех:)
  • 0


Вари го,печи го,бенца си е Бенц!

 

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
 


#4 idollt

idollt

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 38 Мнения:

Публикувано 08 юни 2009 - 00:29

това тук ми даде отговори на всички въпроси,е става въпрос за "очиларка" но нещата са горе долу едни и същи.
бай Василе ,мерси за съвета с маркуча,и за другите де.
а ключа мисля че е 33мм,а в това ръководство пише 36мм може би има разлика за модела?!?искаш да кажеш да развия перката преди да откача ремъка ли?
в ръководството се вижда какъв е дюзена за контра ,ама не разполагам с такъв.

Прикачени файлове


  • 0

#5 Вай Басо

Вай Басо

    Бамбашка!

  • Потребители на форума
  • 5604 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 220E/E220 тотално рециклиран 2011г

    http://forums.mbclub.bg/topic/31677-/
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 08 юни 2009 - 00:34

това тук ми даде отговори на всички въпроси,е става въпрос за "очиларка" но нещата са горе долу едни и същи.
бай Василе ,мерси за съвета с маркуча,и за другите де.
а ключа мисля че е 33мм,а в това ръководство пише 36мм може би има разлика за модела?!?


Щом пише 36 значи е толкова.Аз го назовавам по памет.Но ако искаш утр като се наспя ше ти кажа точно колко е защото имам специално изпилен за там.Ако не можеш да намериш такъв и ако си от София мога да услужа.

п.с.Само незнам дали тук е позволено да ти дам номера си.Аз от скоро прописах тук и още не съм много в час с ЛСто и правилата.
  • 0


Вари го,печи го,бенца си е Бенц!

 

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
 


#6 Вай Басо

Вай Басо

    Бамбашка!

  • Потребители на форума
  • 5604 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 220E/E220 тотално рециклиран 2011г

    http://forums.mbclub.bg/topic/31677-/
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 08 юни 2009 - 00:36

!?искаш да кажеш да развия перката преди да откача ремъка ли?
в ръководството се вижда какъв е дюзена за контра ,ама не разполагам с такъв.
[/quote]

Ами да ,за да не ти пречи.
  • 0


Вари го,печи го,бенца си е Бенц!

 

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
 


#7 idollt

idollt

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 38 Мнения:

Публикувано 08 юни 2009 - 00:51

!?искаш да кажеш да развия перката преди да откача ремъка ли?
в ръководството се вижда какъв е дюзена за контра ,ама не разполагам с такъв.
Ами да ,за да не ти пречи.



:welldone от Казанлък съм,но пак мога да почерпя по една студена бира.
  • 0

#8 Вай Басо

Вай Басо

    Бамбашка!

  • Потребители на форума
  • 5604 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 220E/E220 тотално рециклиран 2011г

    http://forums.mbclub.bg/topic/31677-/
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 08 юни 2009 - 00:57

Здраве да има;) Ин друго да се сетиш питай тук има много готини момчета/поне от прочетеното/които знаят доста и ако човек му идва малко отръки ,с тяхна и отчасти моя помощ става работата.

Супер форум,аз много се кефя че го открих:)
  • 0


Вари го,печи го,бенца си е Бенц!

 

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
 


#9 bUb40

bUb40

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 4 Мнения:
  • Автомобил:
    Mercedes c 180 w202 95г.

Публикувано 08 юни 2009 - 16:18

Аз като я сменях първо махнах перката след това и ремъка и накрая развих помпата заедно с този съединител на перката.А иначе гайката с обратната резба я отвих малко по трудно.Самата помпа я стегнах на една по голяма стиска и я развих като се внимава доста със съединителя :)
  • 0

#10 idollt

idollt

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 38 Мнения:

Публикувано 08 юни 2009 - 21:03

е ,натрупах още малко безценен опит !!!
помпата монтирана,водата циркулира,колата върви яко.
поздрави на всички незнайни войни.

:drift
  • 0




1 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 1 гости, 0 анонимни