пласмасовите панели дето имитират мохагон
Started by gabo_benz, 06 Jun 2009 - 11:40:55
13 replies to this topic
#1
Posted 06 June 2009 - 11:40
здравей те колеги аз се ви тормозя с това че търся нещо но искам да си стегна колицата ката всеки от вас фен на марката затова искам да питам който има инфо за тези пласмасови панели дето имитират махагон за мерц 94г климатроник и панела за при скоростите та мисълта ми е каде и колко горе-долу струват
#2
Posted 06 June 2009 - 11:49
оригиналните са ти от истински махагон.
цената им е около 750лв за този при скоростите, има го само в БС.
с имитации ще загрозиш колата
цената им е около 750лв за този при скоростите, има го само в БС.
с имитации ще загрозиш колата
#4
Posted 06 June 2009 - 16:03
и той не е имитация.
няма мерцедес с имитиран махагон.
махагонът е залепен върху метална основа, затова си мислиш че е имитация.
и горния е към 400-500+лв в БС
няма мерцедес с имитиран махагон.
махагонът е залепен върху метална основа, затова си мислиш че е имитация.
и горния е към 400-500+лв в БС
#5
Posted 06 June 2009 - 16:52
По-скоро по средата на панела е интегрирана алуминиев лист - и от двете му страни са залепени листчета дърво. Това е направено с цел при сблъсък, ако си праснеш тиквата и за да не стане махагона на трески, които да те наранят - просто да се огъне. Махагона на вратите също е така - там при страничен удър, при който би се огънала кората на вратата, ако не е тъй направено ще ти се одере кожата
В youtube.com има два оригинални клипа за сигурността при 124-ката - ей там има за махагона и за още дребни, но важни и иновативни неща, за които инженерите от Щутгард са се сетили
В youtube.com има два оригинални клипа за сигурността при 124-ката - ей там има за махагона и за още дребни, но важни и иновативни неща, за които инженерите от Щутгард са се сетили
Die Mercedes-Benz S-Klasse, fruher vie heute - ein Auto der Superlative!
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Няма МЕРЦЕДЕС лош.
Бенца си е БЕНЦ велик. Има магия в тази марка - знай го това
#6
Posted 06 June 2009 - 18:26
алуминиевите листове по принцип са, за да приеме махагона желаната форма.
дървото е нарязано натънко, накиснато в разтвор за да омекне като тапет и после се полага върху алуминиевата лента с желана форма. изсъхва и се нанасят множество ръце лак.
а това за безопасността не го знаех...
дървото е нарязано натънко, накиснато в разтвор за да омекне като тапет и после се полага върху алуминиевата лента с желана форма. изсъхва и се нанасят множество ръце лак.
а това за безопасността не го знаех...
#7
Posted 07 June 2009 - 11:30
алуминиевите листове по принцип са, за да приеме махагона желаната форма.
а това за безопасността не го знаех...
някъде към 5-тата минутка дават за махагончето и за сигурността, до която води алуминиевия лист по средата на детайла
Die Mercedes-Benz S-Klasse, fruher vie heute - ein Auto der Superlative!
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Няма МЕРЦЕДЕС лош.
Бенца си е БЕНЦ велик. Има магия в тази марка - знай го това
#8
Posted 09 June 2009 - 14:47
Филмчето от petertyp44 е доста показателно.
Иначе ако ти се е напукал махагона ... казаха ми че имало сега някакви врътки... минавали го с лак от тези където специално се използва ли за пияна-та ... и след предварителна подготовка пукнатините не си личали въобще ... другата седмица мисля да ходя да проверя аз тази работа и ще споделя впечатления.
Иначе ако ти се е напукал махагона ... казаха ми че имало сега някакви врътки... минавали го с лак от тези където специално се използва ли за пияна-та ... и след предварителна подготовка пукнатините не си личали въобще ... другата седмица мисля да ходя да проверя аз тази работа и ще споделя впечатления.
#9
Posted 16 June 2009 - 10:21
Колега, виж и докладвай, защото предполагам доста хора живо ги интересува, включително и мен....Филмчето от petertyp44 е доста показателно.
Иначе ако ти се е напукал махагона ... казаха ми че имало сега някакви врътки... минавали го с лак от тези където специално се използва ли за пияна-та ... и след предварителна подготовка пукнатините не си личали въобще ... другата седмица мисля да ходя да проверя аз тази работа и ще споделя впечатления.
#10
Posted 16 June 2009 - 14:24
Май се отлага ходенето ми дотам ..че се вкарах в маса други проблеми ... ма като стигна до там обещавам да споделя.
#11
Posted 16 June 2009 - 16:46
Филмчето наистина е показателноФилмчето от petertyp44 е доста показателно.
Именно такива филмчета дават отговора на въпроса "Защо Мерцедес?" и любимото ми " за тия пари има 10години по-нов Форд или Пежо..."
В момента карам Ситроен Саксо 2001г. Единствения му плюс пред старата ми кола МВ 200СЕ 1992г. е че е страшно икономичен. Иначе си признавам- страх ме е да си помисля какво ще стане ако ме измлати някой (да не дава господ) въпреки че имам еърбег, се чувствам доста незащитен в тази кола, за разлика от старата.
#12
Posted 16 June 2009 - 20:12
ако ме измлати някой (да не дава господ) въпреки че имам еърбег, се чувствам доста незащитен в тази кола, за разлика от старата.
що бе, ербега може да остане здрав, не я мисли френската възглавница..
ама инак, една здравна застраховка не е излишна - в ING, например ;(
#13
Posted 17 June 2009 - 05:46
Абе Вени ти или не ме разбра, или проявяваш доста черен хумор на мой гръб- НЕ МИ ДРЕМЕ за френската възглавница- да гърми, да се пука и да си свърши работата ако се наложи (пак казвам да не дава Господ), дреме ми за здравето и живота- на мен и на останалите пътници в колата. Майтапа настрана, но имам и здравна застраховка в AIG life.що бе, ербега може да остане здрав, не я мисли френската възглавница..
ама инак, една здравна застраховка не е излишна - в ING, например ;(
#14
Posted 12 July 2009 - 22:44
Колега Лоринзър,верно,ли струва толкова панела,около скоростния лост.Това е ужасна цена.Макар,че мисля че в моя случай,с моя странен панел,който има само управление за дясно ел.огледало и нищо друго,какъвто не бях виждал никъде,досега-при имитация ще мина по-тънко.Но не смятам да си плескам панела,въпреки че си е напукан на реснички оттук-оттам
2 user(s) are reading this topic
0 members, 2 guests, 0 anonymous users