Здравейте,отново!
Благодаря на включилите се.
Колата е с ръчна скоростна кутия и по принцип освен дерта със задната другите скорости се включват лесно.
За времето от последното ми включване открих две неща:
1. Лекът за трудното включване назад се оказа смазване на целия механизъм от топката на лоста надолу.
2. По проблема с гасненето - докато оглеждах двигателя оттук-оттам открих един закъсан гумен разклонител ,наподобяващ крак на птица,който с единия си край е захванат за смукателния колектор, а от другия има три разклонения, едното от които отива към брояча на импулси (ако правилно сам го разпознал по една книжка,която имам). Извърших импровизиран ремонт и отново не съм сигурен дали е съвпадение, но двигателят спря да гасне.
Инак като цяло съм много доволен от авомобила.Може би ,защото ни беше първият семеен такъв. В началото имах известни ядове, заради гърмежи от газовото, но след намеса на знаещ човек всичко се оправи.Оказа се ,че макар и избрани по каталог кабелите за свещите не са били с подходящото съпротивление ( за 5-те кабела до 5 кОм) и след като ги смених заедно с палеца и свещите ,всичко си дойде на мястото. Надявам се да бъда полезен с това инфо.
Като цяло за 5 години експлоатация съм сменил само долната помпа на съединителя и един паразитен хебел ...разбира се като не броим смяната на маслото и филтрите
Пожелавам безаварийни километри на всички.
Продължавам да следя поведението на колата,ако има нещо ново ще пиша пак.