Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

връзка обороти ПХ и включване задна скорост


  • Please log in to reply
7 мнения по тази тема

#1 78aleks

78aleks

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 15 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:варна
  • Автомобил:
    МБ 190 Е 1,8 91г.

Публикувано 06 юни 2009 - 08:55

Здравейте!
Става въпрос за М 190 Е 1,8 91г.,номерът на фабричнта табелка съдържа 201.018 ,с КЕ -жетроник е има и АГУ.Отскоро измам проблеми с оборотите на празен ход.Всичко е наред, докато не се наложи да включа задната скорост.След това спира да държи оборотите на празния ход.Самото включване на задната също става не много лесно,даже наскоро смених топката на скоростния лост.
Явлението се наблюдава както при работа на бензин така и на газ.
Моля ви за съвет.каква може да е причината. Може и да няма връзка,да е просто съвпадение.
Благодаря на всички,които се включат.

Този пост е редактиран от hektor: 11 юни 2009 - 19:36
преместена от Общ форум за МБ

  • 0

#2 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4602 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    ex S211 E320, 03
    C219 CLS500, 06

Публикувано 08 юни 2009 - 09:09

Здравейте!
Става въпрос за М 190 Е 1,8 91г.,номерът на фабричнта табелка съдържа 201.018 ,с КЕ -жетроник е има и АГУ.Отскоро измам проблеми с оборотите на празен ход.Всичко е наред, докато не се наложи да включа задната скорост.След това спира да държи оборотите на празния ход.Самото включване на задната също става не много лесно,даже наскоро смених топката на скоростния лост.
Явлението се наблюдава както при работа на бензин така и на газ.
Моля ви за съвет.каква може да е причината. Може и да няма връзка,да е просто съвпадение.
Благодаря на всички,които се включат.


Колата автоматик ли е или с ръчни скорости? От това което си написал съдя че е с ръчни, но все пак да попитам. Да не би да не ти отделя добре съединителя?

Иначе може да имаш проблем и със системата за празен ход (моторчето и гумените съединения), но ако разкажеш още нещо ще ни бъде по-лесно.
  • 0

#3 Вай Басо

Вай Басо

    Бамбашка!

  • Потребители на форума
  • 5604 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 220E/E220 тотално рециклиран 2011г

    http://forums.mbclub.bg/topic/31677-/
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 08 юни 2009 - 10:01

Здравейте,

Само на задна,намирисва на скорости.Колега,колко масалце имаш в скоростите?Когато потеглиш на зад има ли шум?
  • 0


Вари го,печи го,бенца си е Бенц!

 

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
 


#4 78aleks

78aleks

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 15 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:варна
  • Автомобил:
    МБ 190 Е 1,8 91г.

Публикувано 08 юни 2009 - 15:51

Здравейте,отново!
Благодаря на включилите се.
Колата е с ръчна скоростна кутия и по принцип освен дерта със задната другите скорости се включват лесно.
За времето от последното ми включване открих две неща:
1. Лекът за трудното включване назад се оказа смазване на целия механизъм от топката на лоста надолу.
2. По проблема с гасненето - докато оглеждах двигателя оттук-оттам открих един закъсан гумен разклонител ,наподобяващ крак на птица,който с единия си край е захванат за смукателния колектор, а от другия има три разклонения, едното от които отива към брояча на импулси (ако правилно сам го разпознал по една книжка,която имам). Извърших импровизиран ремонт и отново не съм сигурен дали е съвпадение, но двигателят спря да гасне.
Инак като цяло съм много доволен от авомобила.Може би ,защото ни беше първият семеен такъв. В началото имах известни ядове, заради гърмежи от газовото, но след намеса на знаещ човек всичко се оправи.Оказа се ,че макар и избрани по каталог кабелите за свещите не са били с подходящото съпротивление ( за 5-те кабела до 5 кОм) и след като ги смених заедно с палеца и свещите ,всичко си дойде на мястото. Надявам се да бъда полезен с това инфо.
Като цяло за 5 години експлоатация съм сменил само долната помпа на съединителя и един паразитен хебел ...разбира се като не броим смяната на маслото и филтрите :)
Пожелавам безаварийни километри на всички.
Продължавам да следя поведението на колата,ако има нещо ново ще пиша пак.
  • 0

#5 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4602 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    ex S211 E320, 03
    C219 CLS500, 06

Публикувано 08 юни 2009 - 16:43

Здравейте,отново!
Благодаря на включилите се.
Колата е с ръчна скоростна кутия и по принцип освен дерта със задната другите скорости се включват лесно.
За времето от последното ми включване открих две неща:
1. Лекът за трудното включване назад се оказа смазване на целия механизъм от топката на лоста надолу.
2. По проблема с гасненето - докато оглеждах двигателя оттук-оттам открих един закъсан гумен разклонител ,наподобяващ крак на птица,който с единия си край е захванат за смукателния колектор, а от другия има три разклонения, едното от които отива към брояча на импулси (ако правилно сам го разпознал по една книжка,която имам). Извърших импровизиран ремонт и отново не съм сигурен дали е съвпадение, но двигателят спря да гасне.
Инак като цяло съм много доволен от авомобила.Може би ,защото ни беше първият семеен такъв. В началото имах известни ядове, заради гърмежи от газовото, но след намеса на знаещ човек всичко се оправи.Оказа се ,че макар и избрани по каталог кабелите за свещите не са били с подходящото съпротивление ( за 5-те кабела до 5 кОм) и след като ги смених заедно с палеца и свещите ,всичко си дойде на мястото. Надявам се да бъда полезен с това инфо.
Като цяло за 5 години експлоатация съм сменил само долната помпа на съединителя и един паразитен хебел ...разбира се като не броим смяната на маслото и филтрите :)
Пожелавам безаварийни километри на всички.
Продължавам да следя поведението на колата,ако има нещо ново ще пиша пак.


1. Тоя е лек е много полезен - ще се очудиш колко лесно се првключват сега скоростите.

2. Не е брояч на умпусли - моторче за празен ход е - заклещено е в гумена скоба между тръбите на 3-ти и 4-ти цилиндър на смукателния колектор. От този маркуч като нищо може да ти е проблема. Формата му е такава че не позволява много импровизации - продава се като резервна част в БС и Ивайжет.
Кабелите имат резисторни "тапи" само на лулите - 1 КОм. Отделно всеки извод на капачката на делкото има вграден резистор 1кОм, както и палеца, кабелът бобина-делко трябва да е 0 ома или близо. Свещите трябва да бъдат безрезисторни.
  • 0

#6 78aleks

78aleks

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 15 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:варна
  • Автомобил:
    МБ 190 Е 1,8 91г.

Публикувано 09 юни 2009 - 16:49

Благодаря,Subsonic!
Ще я снимам аз тая джаджа,която кръстих брояч на импулси,защото е разположена на левия калник отгоре до буксата за диагностика и октан-коректора. На нея пише Bosch.
А за кабелите не споря,за мен слънцето изгря след като ги смених както писах.
Имам един такъв въпрос : помни ли блокът за управление на инжекциона евентуални грешки,натрупани при работа? Мисля ,че в твой предишен пост бях срещал описана процедура за триене на грешки със светодиод, но не съм сигурен дали е за същия тип инжекцион. Питам ,защото човекът, който ми отвори очите за кабелите беше споменал ,че моят инжекцион е механичен, каквото и да значи и не помни грешки. Или поне така съм го запомнил.
Доскоро на всички.
  • 0

#7 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4602 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    ex S211 E320, 03
    C219 CLS500, 06

Публикувано 09 юни 2009 - 17:09

Благодаря,Subsonic!
Ще я снимам аз тая джаджа,която кръстих брояч на импулси,защото е разположена на левия калник отгоре до буксата за диагностика и октан-коректора. На нея пише Bosch.
А за кабелите не споря,за мен слънцето изгря след като ги смених както писах.
Имам един такъв въпрос : помни ли блокът за управление на инжекциона евентуални грешки,натрупани при работа? Мисля ,че в твой предишен пост бях срещал описана процедура за триене на грешки със светодиод, но не съм сигурен дали е за същия тип инжекцион. Питам ,защото човекът, който ми отвори очите за кабелите беше споменал ,че моят инжекцион е механичен, каквото и да значи и не помни грешки. Или поне така съм го запомнил.
Доскоро на всички.


Колата е след 89-та година, така че има памет за грешки. Инжекционът е механичен с електронно управление, затове е КЕ-Джетроник, а не само К-Джетроник

Ако това нещо за което ставаше въпрос е отгоре на калника, вероятно тогава е EZL блока - компа на запалването. За всеки случай, щракни му една снимка - да сме сигурни.

Чистенето на грешки става и с откачане на акумулатора за 10-тина минути, но няма да разбереш какво е записал.
  • 0

#8 78aleks

78aleks

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 15 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:варна
  • Автомобил:
    МБ 190 Е 1,8 91г.

Публикувано 15 юни 2009 - 21:48

здравейте!
след дълги мъки мисля че успях най-сетне да прикрепря поне препратка към снимката на въпросния брояч на импулси :http://img514.imageshack.us/gal.php?g=img25692.jpg
дано се е получило нещо.ще ми е интересно да узная що е то.
благодаря на всички.
  • 0




2 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 2 гости, 0 анонимни