скърца предницата като каручкац класа 220 бензин
Започната от titan, 04 юни 2009 - 23:00:45
13 мнения по тази тема
#1
Публикувано 04 юни 2009 - 23:00
здравеите предницата ми скърца и ме е срам да я карам .понякога изчева . скърца и на прав и равен път . ходих в сервиз и уж всичко е здраво - немогат да разберат от къде е ...
#2
Публикувано 04 юни 2009 - 23:10
Абе провери си внимателно, да не ти скърца задницата.здравеите предницата ми скърца и ме е срам да я карам .понякога изчева . скърца и на прав и равен път . ходих в сервиз и уж всичко е здраво - немогат да разберат от къде е ...
То е ясно от къде е, бай манчо му вика селенови втулки, ония на торсионата щанга. Ама не им се коси и при мен скърцат, ама в бокса за едно скърцане колата не я вкарвам, ако ще да ми се смеят всички.
Mercedes-Benz - Unlike any other!
#3
Публикувано 04 юни 2009 - 23:22
скърцат,всички скърцат,и то точно от пред.
има разни втулки и тем подобни,моите ги смениха с чисто нови и след 5 месеца пак скръц-мръц.
за 20лв ми ги смазаха -като не искам да се цапам.
има разни втулки и тем подобни,моите ги смениха с чисто нови и след 5 месеца пак скръц-мръц.
за 20лв ми ги смазаха -като не искам да се цапам.
#4
Публикувано 04 юни 2009 - 23:23
Явно само моята скърца от зад! Сигурно щото е комби и я товаря много... От пред само тропа, не скърца.скърцат,всички скърцат,и то точно от пред.
има разни втулки и тем подобни,моите ги смениха с чисто нови и след 5 месеца пак скръц-мръц.
за 20лв ми ги смазаха -като не искам да се цапам.
Mercedes-Benz - Unlike any other!
#5
Публикувано 06 юни 2009 - 16:49
Скърца,и моята скърца отпред.Не мисля че е голям проблем- та чак в бокса.Започнаха когато се стопли времето.
#6
Публикувано 06 юни 2009 - 18:23
Викат му тампон стаб. щанга .... Или шарнирче,или тез на амортисьора ..... Но мисля че са тез по стаб. щанга!
Аз досега не съм видял Мерц,като му изтече маслото от тез втулки отзад и да не скърца
Спете спокойно!
Аз досега не съм видял Мерц,като му изтече маслото от тез втулки отзад и да не скърца
Спете спокойно!
#7
Публикувано 07 юни 2009 - 08:54
Точно от зад скрибуца моя, ще го карам така до есента и в бокса за тотална подмяна на карантията по ходовата част. В това време да проусна два дни полянките не ми се иска!!!Викат му тампон стаб. щанга .... Или шарнирче,или тез на амортисьора ..... Но мисля че са тез по стаб. щанга!
Аз досега не съм видял Мерц,като му изтече маслото от тез втулки отзад и да не скърца
Спете спокойно!
Mercedes-Benz - Unlike any other!
#8
Публикувано 08 юни 2009 - 15:06
Отпред, колеги най-вероятно скърцанео е породено от тампоните (26) на стабилизиращата щанга (5)
.
И при мен се бяха разскрибуцали точно след като ги свмених с нови. Скърцаше като селска каруца и точно като мина през легналите полицаи пред някое училище сливундерите излезнали да пафкат голямото междучасие се заливаха от смях. На този срам лекарството е смазка с плюнка не става (забележете, че когато вали дъжд изчезва за ден-два), но не каква да е! Греста трябва да е безопасна за гумата иначе след няколко месеца тампоните ще цъфнат като майски рози. Аз си купих някакъв спрей с бяла грес още като смених летните със зимните гуми и не съм повтарял, има и някви силиконови и тефлонови смазки изборът е ваш, важното е да не е агресивна към гума и каучук. Може да се смажат без да се свалят колелата или да се ляга под колата - навивате пълен волан и имате достъп.
Сега за задните...
Почна да скърца на всяка неравност и от двете страни и дори когато сядах или ставах от седалката. Това се случи след един маратонски преход от близо 4000 километра тая зима през алпите по техните засолени пътища при зверски натоварена кола - с фаровете свалях самолети, а когато се разтоварвах колата трябваше да си настройвам облегалката. Естесвено проблемът се реши при майстора виновниците се оказаха отново елементите с номер (26)
2х13=26!? - цената на унибалите е окола 25-30 лв комплекта. Бяха се напукали гумените семеринги и когато вътре влезе вода и кал почват да мяучат.
Тея неща са елементарни за проверка от самите вас, не се доверявайте сляпо на разни "реномирани" сервизи (майсторите при такива случаи са по-откровени ) дето са толкова загрижени за вашия автомобил, че не искат да ви пуснат преди на ви направят основен ремонт. Имам вече два такива случая: единия път отидох за тест на амортисьорите който ми излезна около 500 лв , а другия пресен пресен - за смяна на О-пръстени искаха да ми качват ГНП-то на стенд...
.
И при мен се бяха разскрибуцали точно след като ги свмених с нови. Скърцаше като селска каруца и точно като мина през легналите полицаи пред някое училище сливундерите излезнали да пафкат голямото междучасие се заливаха от смях. На този срам лекарството е смазка с плюнка не става (забележете, че когато вали дъжд изчезва за ден-два), но не каква да е! Греста трябва да е безопасна за гумата иначе след няколко месеца тампоните ще цъфнат като майски рози. Аз си купих някакъв спрей с бяла грес още като смених летните със зимните гуми и не съм повтарял, има и някви силиконови и тефлонови смазки изборът е ваш, важното е да не е агресивна към гума и каучук. Може да се смажат без да се свалят колелата или да се ляга под колата - навивате пълен волан и имате достъп.
Сега за задните...
Почна да скърца на всяка неравност и от двете страни и дори когато сядах или ставах от седалката. Това се случи след един маратонски преход от близо 4000 километра тая зима през алпите по техните засолени пътища при зверски натоварена кола - с фаровете свалях самолети, а когато се разтоварвах колата трябваше да си настройвам облегалката. Естесвено проблемът се реши при майстора виновниците се оказаха отново елементите с номер (26)
2х13=26!? - цената на унибалите е окола 25-30 лв комплекта. Бяха се напукали гумените семеринги и когато вътре влезе вода и кал почват да мяучат.
Тея неща са елементарни за проверка от самите вас, не се доверявайте сляпо на разни "реномирани" сервизи (майсторите при такива случаи са по-откровени ) дето са толкова загрижени за вашия автомобил, че не искат да ви пуснат преди на ви направят основен ремонт. Имам вече два такива случая: единия път отидох за тест на амортисьорите който ми излезна около 500 лв , а другия пресен пресен - за смяна на О-пръстени искаха да ми качват ГНП-то на стенд...
светещи желетки, що сте толко нервни?
bliznatsite написаха: mn ne mi haresvat za6toto emblemata na mecedesa e kato mernik i izglezda 4e 6a te zastrelq
#9
Публикувано 09 юни 2009 - 16:14
И моята скърца много отпред , зимата по-рядко и когато беше мокро времето , сега почти постоянно. След напръскване със смазка не се чува токова , но въпреки това беше на "преглед" и трябва да и се сменя това нова по ходовата част както казаха и колегите ..
#10
Публикувано 23 юни 2009 - 21:33
И моята скърца много отпред , зимата по-рядко и когато беше мокро времето , сега почти постоянно. След напръскване със смазка не се чува токова , но въпреки това беше на "преглед" и трябва да и се сменя това нова по ходовата част както казаха и колегите ..
колега нищо няма да сменяш. аз минах по този път . вдигаш колата и от страната от която ти скърца слагаш грес в гумените маншони на шарнирите и на горния носач . и край . после ми се ободи да почерпиш
#11
Публикувано 24 юни 2009 - 08:44
Колега,колега нищо няма да сменяш. аз минах по този път . вдигаш колата и от страната от която ти скърца слагаш грес в гумените маншони на шарнирите и на горния носач . и край . после ми се ободи да почерпиш
По-горе има схеми на предното окачване. Би ли пояснил за кой горен носач говориш?
Ако се налага вдигане на маншона на шарнира и допълване с грес, то аз бих сменил шарнира.
Mercedes-Benz - Unlike any other!
#13
Публикувано 27 юни 2009 - 08:58
здравеите предницата ми скърца и ме е срам да я карам .понякога изчева . скърца и на прав и равен път . ходих в сервиз и уж всичко е здраво - немогат да разберат от къде е ...
Аз имах същия проблем , ту се появяваше това скърцане ту изчезваше . При мен беше от тампоните на торсионната щанга - от време на време се получава търкане на метал в метал поради износването на тампоните . Въпреки че скърцането се чуваше само от лявата страна смених и от другата страна - ето номерата и цените на тампоните :
1. А124 323 2385 - тампон предна торсионна щанга - 1.92 лв /без ддс/ - 2 бр
2. А124 323 5785 - тампон предна торсионна щанга - 13.33 лв /без ддс/ - 2 бр
Марката на тампоните е Lemforder взети от магазин който няма да споменавам за да не се получи някаква реклама , но като мои колеги /работя в магазин за авточасти/ ми направиха отстъпка. Имах предложения от други колеги да взема по ефтини варианти, но от моя скромен опит реших да заложа на тази марка.
#14
Публикувано 27 юни 2009 - 12:17
И при мен беше тъка,онзи ден смених тампоните на стабилизиращата щанга(4 на брой 56лв оригинални общо).... лесни са за смяна 100% от там скърца кат някой жигула
3 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 3 гости, 0 анонимни