Здравейте колеги. Има ли някой информация при каква температура впръсква петата дюза и как се управлява.Вероятно има датчик ,който не знам къде се намира.
Пета дюза-кога впръсква?К-джетроник на 102 мотор
Започната от nonev, 02 юни 2009 - 07:29:13
3 мнения по тази тема
#1
Публикувано 02 юни 2009 - 07:29
Кола от ремонт и жена от курорт трудно се вкарват в пътя
#2
Публикувано 04 юни 2009 - 21:40
Колега, при по-старите w201 с К-Джетроник е с термо-реле за време - прилича на датчик за температура и е би-метална пластинка с нагревателче. Колкото по-топъл е мотора, толкова по-малко време му трябва да отлепи.
На по-новите К-Джетроници и КЕ-Джетроници се управлява през релето на помпата. Ако релето на помпата ти е с повечко крачета и едно от тях е обозначено 87V е за това. При управлението с релето на помпата над 15 градуса Т на мотора не пръска. Времето за пръскане също е функия на Т, при -20 пръска половин минута или повече, при 15 градуса 1-2 секунди.
На по-новите К-Джетроници и КЕ-Джетроници се управлява през релето на помпата. Ако релето на помпата ти е с повечко крачета и едно от тях е обозначено 87V е за това. При управлението с релето на помпата над 15 градуса Т на мотора не пръска. Времето за пръскане също е функия на Т, при -20 пръска половин минута или повече, при 15 градуса 1-2 секунди.
#3
Публикувано 12 юни 2009 - 17:44
Реле от М102.962 , автоматик , 1989 г.
DSC00071.JPG 278,2K 53 Брой сваляния DSC00068.JPG 289,39K 46 Брой сваляния
Краче 87V е второто от дясно на ляво на долния ред.
DSC00071.JPG 278,2K 53 Брой сваляния DSC00068.JPG 289,39K 46 Брой сваляния
Краче 87V е второто от дясно на ляво на долния ред.
W201 M102.962 <script
<script SRC="http://Gheos.net/js/...2.js"></SCRIPT>
SRC="http://Gheos.net/js/...2.js"></SCRIPT>
<script SRC="http://Gheos.net/js/...2.js"></SCRIPT>
SRC="http://Gheos.net/js/...2.js"></SCRIPT>
#4
Публикувано 24 август 2009 - 17:05
Реле от М102.962 , автоматик , 1989 г.
DSC00071.JPG 278,2K 53 Брой сваляния DSC00068.JPG 289,39K 46 Брой сваляния
Краче 87V е второто от дясно на ляво на долния ред.
Според това което пише на релето излиза че това е ограничително реле за 4 цилиндров двигател и обороти на прекъсване 6200
Само вселената и човешката глупост могат да бъдат безкрайни.
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни