Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Един въпрос


  • Please log in to reply
7 мнения по тази тема

#1 bUb40

bUb40

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 4 Мнения:
  • Автомобил:
    Mercedes c 180 w202 95г.

Публикувано 30 май 2009 - 02:07

Здравейте колеги.Колата е Mercedes w202 c180 95г. Сменях водната помпа през нощта в гаража и като слагах този вискозен съединител на перката не го намазах със силикон понеже неразполагах с такъв а с грес.
Та въпроса ми е такъв понеже се притеснявам фатално ли е това което съм направил и мога ли да прецакам по този начин новата водна помпа, перката или този съединител. Питам за да знам дали да разглабям наново и да мажа този път със силикон.БЛАГОДАРЯ ! :rolleyes:
  • 0

#2 a_atanasov

a_atanasov

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1713 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:114445

Публикувано 30 май 2009 - 06:00

по спомени двете неща нямат нищо общо, освен че са под капака...
  • 0

#3 mradulov

mradulov

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 3721 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:Автомобили
  • Автомобил:
    S203 220CDI Автоматик 2005г.

Публикувано 30 май 2009 - 08:38

Здравейте колеги.Колата е Mercedes w202 c180 95г. Сменях водната помпа през нощта в гаража и като слагах този вискозен съединител на перката не го намазах със силикон понеже неразполагах с такъв а с грес.
Та въпроса ми е такъв понеже се притеснявам фатално ли е това което съм направил и мога ли да прецакам по този начин новата водна помпа, перката или този съединител. Питам за да знам дали да разглабям наново и да мажа този път със силикон.БЛАГОДАРЯ ! :rolleyes:

Колега,
Вискоза е изкуствена текстилна материя, базирана на цеулозата.
Съединителя защо си го мазал с грес( и за какво ти е било да го мажеш със силикон) не мога да си представя. До колкото си спомням съединителя на пердкта се хваща с една голяма гайка за шайбата задвижвана от ремъка. Този съединител няма общо с охлаждащата течност и няма нужда да бъде мазан с нищо.
Виж при монтажа на водната помпа се мацва с грес или силикон по контактната площ.
  • 0
Mercedes-Benz - Unlike any other!

#4 Vitcig

Vitcig

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1237 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София town
  • Автомобил:
    BMW E34

Публикувано 30 май 2009 - 09:35

Ко речи .... За ко ти е тоз силикон въобще,където и да е по таз кола ??? На помпата си има гарнитура,кошто е изчислена да не пропуска и т.н. ..... Хора карате Мерцове,не Опели ....
  • 0

#5 mradulov

mradulov

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 3721 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:Автомобили
  • Автомобил:
    S203 220CDI Автоматик 2005г.

Публикувано 30 май 2009 - 09:59

Ко речи .... За ко ти е тоз силикон въобще,където и да е по таз кола ??? На помпата си има гарнитура,кошто е изчислена да не пропуска и т.н. ..... Хора карате Мерцове,не Опели ....

Тука не беше подходящо сравнението, щото на дъртите опели водната помпа се сменя в полеви условя за 30 минути и даже нямаше гарнитура, а един о-пръстен. Помпата се държеше на 3 болта.

Прав си, че силикон не е необходим, това сме го разисквали с Вени в една тема подробно, ама хората си го мажат където им падне, а после защо им загряват колите?!?!?
Ми като е задръстен някой водопровод с парче силикон, как няма да загрява!
  • 0
Mercedes-Benz - Unlike any other!

#6 bUb40

bUb40

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 4 Мнения:
  • Автомобил:
    Mercedes c 180 w202 95г.

Публикувано 30 май 2009 - 15:05

Е да колеги начи май аз малко съм се пообъркал.Там където е гайката с обратната резба(между съединителя на перката и шайбата на ремъка).Като я развъртях по нея имаше останал силикон.И за там ми беше мисълта :)
Ааа иначе гарнитурата на помпата и цялата повърхност съм я намазал със силикон и всичко си е ок няма и грам теч.
  • 0

#7 brpi

brpi

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1243 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Karlsruhe,Germany
  • Автомобил:
    W124 300D 603
    W124 230E 102

Публикувано 30 май 2009 - 17:24

Е да колеги начи май аз малко съм се пообъркал.Там където е гайката с обратната резба(между съединителя на перката и шайбата на ремъка).Като я развъртях по нея имаше останал силикон.И за там ми беше мисълта :)
Ааа иначе гарнитурата на помпата и цялата повърхност съм я намазал със силикон и всичко си е ок няма и грам теч.


Тая гаика само се завива и готово - с нищо не се маже. Тва че кат си развил е имало силикон е друга работа.
А относно сликона - мнго готино нещо си е- когато 1 част е оригинал мерц и гарнитурката иде с нея -тогава може да се вярва -ама в Бг с части ментекс или дори били уж свясни ... как да вярваш че гумата или хартията са свясни........
Просто прилагането на силикон е като всяко друго нещо -с мярка и кадето трябва само.
  • 0
W 124 - 300D
W 124 - 230E

#8 bUb40

bUb40

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 4 Мнения:
  • Автомобил:
    Mercedes c 180 w202 95г.

Публикувано 30 май 2009 - 21:39

Благодаря за информацията :)
  • 0




1 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 1 гости, 0 анонимни