![Снимка](https://secure.gravatar.com/avatar/5578c72fa5a648bfbd92f32e62d936a3?s=100&d=https%3A%2F%2Fstatic.mbclub.bg%2Fforums%2Fpublic%2Fstyle_images%2Fmaster%2Fprofile%2Fdefault_large.png)
Реглаж на фаровете на W210 без фейслифт
Започната от m123, 28 май 2009 - 16:33:18
11 мнения по тази тема
#1
Публикувано 28 май 2009 - 16:33
Късите ми светят много високо. Опитах се да ги сваля като въртях двете врътки над фара. Само че ефект никакъв, светлиния сноп не помръдва. Свалих капака на фара и видях че вътре има някакво моторче или нещо такова в черен корпус (закачено е точно на червяка на едната от врътките). От този черен корпус излизат едни жици дето отиват на куплунг на кутията на фара. От външна страна на кутията към този куплунг са закачени други жици дето отиват някъде из автомобила, ама тях вече немога да ги проследя. На таблото нямам ключ за регулиране височината на фаровете. Та въпроса ми е, как се регулират тия фарове, с някакъв уред за диагностика ли става, щото от врътките ефект никакъв и за какво служи това моторче в черния корпус?
#2
Публикувано 29 май 2009 - 08:05
Снощи след упорито въртене на врътките, фара (светлиния сноп) започна да се движи. Все пак ми е интересно да разбера закакво служи моторчето.
#3
Публикувано 29 май 2009 - 08:54
Има си указание за всяка кола под какъв ъгъл и къде и т.н трябва да святят светлините.В някои свесни сервизи дори имат място -дето регулират фаровете -колата трябва да е на равно ,гумите да са напомпани на еди колко си и с едно уредче се регулират .
Това е по книга и така го правят в белите страни - ако светлините светят по виско има глоба щото застрашава безопасноста на движението .
Височината дет се мърда от купето - е просто за улеснение на водача- доказано е че раличните хора имат различно гледане и съответно е дадена възможност да се наглася според водача -за това служи моторчето
Това е по книга и така го правят в белите страни - ако светлините светят по виско има глоба щото застрашава безопасноста на движението .
Височината дет се мърда от купето - е просто за улеснение на водача- доказано е че раличните хора имат различно гледане и съответно е дадена възможност да се наглася според водача -за това служи моторчето
W 124 - 300D
W 124 - 230E
W 124 - 230E
#4
Публикувано 29 май 2009 - 08:59
да се наглася според водача -за това служи моторчето
Е нали е писал ,че няма копче за регулаж на фаровете...
![Публикувано изображение](http://i56.tinypic.com/vo6902.jpg)
Проконтролирай деструктивността на стремежите си..да помислим заедно над крайността....и да отворим по бира....живеем заедно, умираме сами, нали?
#6
Публикувано 29 май 2009 - 16:30
Най вероятно нещо такова ще е.Значи има фабричен ксенон и се реголират автоматично според натоварването на автомобила
....
#8
Публикувано 30 май 2009 - 15:48
#9
Публикувано 30 май 2009 - 17:07
Значи има фабричен ксенон и се реголират автоматично според натоварването на автомобила
....
На старите коли - до 124 е с вакум и там няма начин да не е с отделно копче. Ма непомна от къде нататък го направиха с моторчета и трябва да се види как се клати с някое от лосчетата около волана или некаде другаде - не поня вече как ставаше и точно какво беше - просто тва с автоматичното регулиране е бая сложна сиситема- не че не може тая кола да има но е скъпо и се слагше едно време по порачка.
W 124 - 300D
W 124 - 230E
W 124 - 230E
#10
Публикувано 17 октомври 2009 - 17:52
На старите коли - до 124 е с вакум и там няма начин да не е с отделно копче. Ма непомна от къде нататък го направиха с моторчета и трябва да се види как се клати с някое от лосчетата около волана или некаде другаде - не поня вече как ставаше и точно какво беше - просто тва с автоматичното регулиране е бая сложна сиситема- не че не може тая кола да има но е скъпо и се слагше едно време по порачка.
При мен също е с вакуум.
#11
Публикувано 24 януари 2010 - 01:36
Само да добавя , че на места където се прави ГТП може и да ви регулират фаровете с спесиален уред за тази цел.
#12
Публикувано 25 август 2010 - 11:46
Малко късно но по добре от никога.
Черните кутии във фара са захранването на ксенона а не моторчета.
Нямаш копче за реглаж защото колата ти има нивомат и винаги седи в едно и също положение
Черните кутии във фара са захранването на ксенона а не моторчета.
Нямаш копче за реглаж защото колата ти има нивомат и винаги седи в едно и също положение
0 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 0 гости, 0 анонимни