E 320 CDI 2003 model 2004Рефулиране на фарове
Започната от Roshko, 25 май 2009 - 14:39:27
16 мнения по тази тема
#1
Публикувано 25 май 2009 - 14:39
Здравейте, бих желал да Ви попитам има ли начин и ако - да, какъв е той
за вертикално* регулиране на фаровете. Като симетрия са добре, но
са много ниски и не се вижда нищо.
Предварително благодаря!
* - поправих хоризонтално с вертикално поради механична грешка в първоначалния пост
за вертикално* регулиране на фаровете. Като симетрия са добре, но
са много ниски и не се вижда нищо.
Предварително благодаря!
* - поправих хоризонтално с вертикално поради механична грешка в първоначалния пост
#2
Публикувано 25 май 2009 - 15:25
Вечер пред някоя стена нямали да може да се регулират ?
Нека по точно някой колега да каже как става.
Защото мойте така си ги настройвам...
Нека по точно някой колега да каже как става.
Защото мойте така си ги настройвам...
#3
Публикувано 25 май 2009 - 15:29
А фаровете какви са?
Ксенони или крушки?
Ксенони или крушки?
#4
Публикувано 25 май 2009 - 15:44
Да, ксенонови са. По-старите мерцедеси и други автомобили имат врътка за сваляне на фаровете при натоварване /клякане на задницата/.А фаровете какви са?
Ксенони или крушки?
При някои автомобили има превключвател при самите фарове. Някои се регулират софтуерно. Просто се чудя тук как е решено.
Иначе, действията за самото регулиране, на доста места в интернет са прекрасно формулирани.
Опитах се да пусна един хубав линк, но странно защо се променя. Питайте чичко гугъл: "регулиране фарове мерцедес"
и вижте какво ще Ви отговори.
#5
Публикувано 25 май 2009 - 19:10
като отвориш капака точно над фара има една
черна гумена тапа срязана на кръст
бъркаш с по дълга кръстата отверка и въртиш
едната е за вертикал другата за хоризонтал
копче нямаш защото колата се самотивилира
и колкото и да я товариш задницата няма да подне
и не ти е необходима копче
черна гумена тапа срязана на кръст
бъркаш с по дълга кръстата отверка и въртиш
едната е за вертикал другата за хоризонтал
копче нямаш защото колата се самотивилира
и колкото и да я товариш задницата няма да подне
и не ти е необходима копче
#6
Публикувано 25 май 2009 - 20:34
Е, мояте кола не се самонивелира, но за сметка на това фаровете се самонастройват(самонивелират), и аз съм с ксенон(заводски) и нямам врътка. Като паля колата даже се вижда как се саморегулират.като отвориш капака точно над фара има една
черна гумена тапа срязана на кръст
бъркаш с по дълга кръстата отверка и въртиш
едната е за вертикал другата за хоризонтал
копче нямаш защото колата се самотивилира
и колкото и да я товариш задницата няма да подне
и не ти е необходима копче
Mercedes-Benz - Unlike any other!
#7
Публикувано 25 май 2009 - 20:40
Призанй, че си тунинговал , не хвърляй в смут колегите!неведоми са пътищата Господни...
моята има self-leveling system, но и врътка за регулиране при променлив товар...
ха де??????????
Mercedes-Benz - Unlike any other!
#8
Публикувано 25 май 2009 - 20:40
това което виждаш е първоначалната настройка на ксенона
имат го всички заводски ксенони но после като я
натовариш от зад и ще ти се вдигнат фаровете
имат го всички заводски ксенони но после като я
натовариш от зад и ще ти се вдигнат фаровете
#9
Публикувано 25 май 2009 - 20:42
Ще слезнат фаровете си искал да кажеш, предполагам.това което виждаш е първоначалната настройка на ксенона
имат го всички заводски ксенони но после като я
натовариш от зад и ще ти се вдигнат фаровете
Товарил съм я и си държат едно ниво...
Mercedes-Benz - Unlike any other!
#10
Публикувано 25 май 2009 - 21:09
Регулирането отвътре си е много добра функцийка, която може да ти помогне и за други кирийки, примерно да си използваш дългите за къси, при изгоряли една или две такива крушки .
#11
Публикувано 25 май 2009 - 22:55
Съмнително колежке. Имайки предвид идеята на рефлекторите при комбинирана лампа за къси и дълги светлини. Да не говорим, че при мякои автомобили дългите светлини са просто допълнителни фарове със съвсем отделни лампи.Регулирането отвътре си е много добра функцийка, която може да ти помогне и за други кирийки, примерно да си използваш дългите за къси, при изгоряли една или две такива крушки .
Все пак и аз съм на мнение че ръчния реглаж на фаровете е голяма и незаменима шукарийка, въпреки че на ксенонните не дават да се базикаш...
Mercedes-Benz - Unlike any other!
#12
Публикувано 26 май 2009 - 20:08
Съмнително колежке. Имайки предвид идеята на рефлекторите при комбинирана лампа за къси и дълги светлини. Да не говорим, че при мякои автомобили дългите светлини са просто допълнителни фарове със съвсем отделни лампи.
Все пак и аз съм на мнение че ръчния реглаж на фаровете е голяма и незаменима шукарийка, въпреки че на ксенонните не дават да се базикаш...
Ксенона на късите примерно си го правя и на "дълги", ако пожелая, не те разбирам, къде е съмнението ?
пп. и при крушка с две светлини не може да стане ли ? Какво значение има дали си с един цокъл или два ?
#13
Публикувано 26 май 2009 - 20:14
на късите лъча е ограничен отгоре за да не заслепява
и епо-широк ,а на дългите е по концентриран за да
свети по-надалеч
и епо-широк ,а на дългите е по концентриран за да
свети по-надалеч
#14
Публикувано 01 юни 2009 - 23:31
2004 модел е с адаптивни светлини, особено пък 320ките 100% е с адаптивните ксенонови светлини и той сам се регулира и завива според пътните условия
Мъжете правят пари, не парите правят мъже.
#15
Публикувано 01 юни 2009 - 23:35
И въпреки всичко пак се регулират....
... отиди някъде да ти ги регулират на стенд и не се занимавай да се правиш на майстор пред стена, няма да ги направиш
... отиди някъде да ти ги регулират на стенд и не се занимавай да се правиш на майстор пред стена, няма да ги направиш
2 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 2 гости, 0 анонимни