Jump to content

  •  

Photo
- - - - -

E 320 CDI 2003 model 2004Рефулиране на фарове


  • Please log in to reply
16 replies to this topic

#1 Roshko

Roshko

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 4 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    E 320 CDI 09-2003, model 2004

Posted 25 May 2009 - 14:39

Здравейте, бих желал да Ви попитам има ли начин и ако - да, какъв е той
за вертикално* регулиране на фаровете. Като симетрия са добре, но
са много ниски и не се вижда нищо.
Предварително благодаря!

* - поправих хоризонтално с вертикално поради механична грешка в първоначалния пост
  • 0

#2 damian-E250

damian-E250

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 923 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Троян
  • Автомобил:
    W124 E-250TD/94'
    W123 200D/79'
    Sprinter 308D Maxi/98'
    Lada Niva 1.6/94'
    kawasaki klx 250/
Garage View Garage

Posted 25 May 2009 - 15:25

Вечер пред някоя стена нямали да може да се регулират ?
Нека по точно някой колега да каже как става.
:flagMB new:



Защото мойте така си ги настройвам...
  • 0
Публикувано изображение

#3 zuhen

zuhen

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 334 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    W211 280 CDI, 2007,
    OM642, 7G-Tronic

Posted 25 May 2009 - 15:29

А фаровете какви са?
Ксенони или крушки?
  • 0

#4 Roshko

Roshko

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 4 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    E 320 CDI 09-2003, model 2004

Posted 25 May 2009 - 15:44

А фаровете какви са?
Ксенони или крушки?

Да, ксенонови са. По-старите мерцедеси и други автомобили имат врътка за сваляне на фаровете при натоварване /клякане на задницата/.
При някои автомобили има превключвател при самите фарове. Някои се регулират софтуерно. Просто се чудя тук как е решено.
Иначе, действията за самото регулиране, на доста места в интернет са прекрасно формулирани.
Опитах се да пусна един хубав линк, но странно защо се променя. Питайте чичко гугъл: "регулиране фарове мерцедес"
и вижте какво ще Ви отговори.
  • 0

#5 niknd

niknd

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1,699 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора
  • Интереси:Интернет Мерцедес и всичко останало
  • Автомобил:
    S400 CDI / 2001г.

Posted 25 May 2009 - 19:10

като отвориш капака точно над фара има една
черна гумена тапа срязана на кръст
бъркаш с по дълга кръстата отверка и въртиш
едната е за вертикал другата за хоризонтал
копче нямаш защото колата се самотивилира
и колкото и да я товариш задницата няма да подне
и не ти е необходима копче
  • 0

#6 mradulov

mradulov

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 3,721 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:Автомобили
  • Автомобил:
    S203 220CDI Автоматик 2005г.

Posted 25 May 2009 - 20:34

като отвориш капака точно над фара има една
черна гумена тапа срязана на кръст
бъркаш с по дълга кръстата отверка и въртиш
едната е за вертикал другата за хоризонтал
копче нямаш защото колата се самотивилира
и колкото и да я товариш задницата няма да подне
и не ти е необходима копче

Е, мояте кола не се самонивелира, но за сметка на това фаровете се самонастройват(самонивелират), и аз съм с ксенон(заводски) и нямам врътка. Като паля колата даже се вижда как се саморегулират.
  • 0
Mercedes-Benz - Unlike any other!

#7 mradulov

mradulov

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 3,721 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:Автомобили
  • Автомобил:
    S203 220CDI Автоматик 2005г.

Posted 25 May 2009 - 20:40

неведоми са пътищата Господни...

моята има self-leveling system, но и врътка за регулиране при променлив товар...

ха де??????????

Призанй, че си тунинговал :tongue: , не хвърляй в смут колегите!
  • 0
Mercedes-Benz - Unlike any other!

#8 niknd

niknd

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1,699 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора
  • Интереси:Интернет Мерцедес и всичко останало
  • Автомобил:
    S400 CDI / 2001г.

Posted 25 May 2009 - 20:40

това което виждаш е първоначалната настройка на ксенона
имат го всички заводски ксенони но после като я
натовариш от зад и ще ти се вдигнат фаровете
  • 0

#9 mradulov

mradulov

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 3,721 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:Автомобили
  • Автомобил:
    S203 220CDI Автоматик 2005г.

Posted 25 May 2009 - 20:42

това което виждаш е първоначалната настройка на ксенона
имат го всички заводски ксенони но после като я
натовариш от зад и ще ти се вдигнат фаровете

Ще слезнат фаровете си искал да кажеш, предполагам.
Товарил съм я и си държат едно ниво...
  • 0
Mercedes-Benz - Unlike any other!

#10 LEDENATA

LEDENATA

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 65 Posts:
  • Автомобил:
    W140 S500 1994

Posted 25 May 2009 - 21:09

Регулирането отвътре си е много добра функцийка, която може да ти помогне и за други кирийки, примерно да си използваш дългите за къси, при изгоряли една или две такива крушки . :spam:
  • 0

#11 mradulov

mradulov

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 3,721 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:Автомобили
  • Автомобил:
    S203 220CDI Автоматик 2005г.

Posted 25 May 2009 - 22:55

Регулирането отвътре си е много добра функцийка, която може да ти помогне и за други кирийки, примерно да си използваш дългите за къси, при изгоряли една или две такива крушки . :spam:

Съмнително колежке. Имайки предвид идеята на рефлекторите при комбинирана лампа за къси и дълги светлини. Да не говорим, че при мякои автомобили дългите светлини са просто допълнителни фарове със съвсем отделни лампи.
Все пак и аз съм на мнение че ръчния реглаж на фаровете е голяма и незаменима шукарийка, въпреки че на ксенонните не дават да се базикаш...
  • 0
Mercedes-Benz - Unlike any other!

#12 LEDENATA

LEDENATA

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 65 Posts:
  • Автомобил:
    W140 S500 1994

Posted 26 May 2009 - 20:08

Съмнително колежке. Имайки предвид идеята на рефлекторите при комбинирана лампа за къси и дълги светлини. Да не говорим, че при мякои автомобили дългите светлини са просто допълнителни фарове със съвсем отделни лампи.
Все пак и аз съм на мнение че ръчния реглаж на фаровете е голяма и незаменима шукарийка, въпреки че на ксенонните не дават да се базикаш...


Ксенона на късите примерно си го правя и на "дълги", ако пожелая, не те разбирам, къде е съмнението ?
пп. и при крушка с две светлини не може да стане ли ? Какво значение има дали си с един цокъл или два ?
  • 0

#13 niknd

niknd

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1,699 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора
  • Интереси:Интернет Мерцедес и всичко останало
  • Автомобил:
    S400 CDI / 2001г.

Posted 26 May 2009 - 20:14

на късите лъча е ограничен отгоре за да не заслепява
и епо-широк ,а на дългите е по концентриран за да
свети по-надалеч
  • 0

#14 mrluigi

mrluigi

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 165 Posts:

Posted 01 June 2009 - 23:31

2004 модел е с адаптивни светлини, особено пък 320ките 100% е с адаптивните ксенонови светлини и той сам се регулира и завива според пътните условия
  • 0
Мъжете правят пари, не парите правят мъже.

#15 grosmaster

grosmaster

    Фен на Клуба

  • Потребители на форума
  • 5,223 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    BMW

Posted 01 June 2009 - 23:35

И въпреки всичко пак се регулират....
... отиди някъде да ти ги регулират на стенд и не се занимавай да се правиш на майстор пред стена, няма да ги направиш ;)
  • 0

logo-600-1002.png





1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users