Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Проблем с инсталацията на двигателяЗа мерцедес C250 Elegance


  • Please log in to reply
5 мнения по тази тема

#1 MiRaCuLiX

MiRaCuLiX

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 11 Мнения:
  • Автомобил:
    C250 elegance - 1995

Публикувано 22 май 2009 - 17:10

Инсталацията на двигателя е прегоряла и напукана ,вярно ли е примерно че като мине 10-15 години всички получават този проблем?!?Искат ми 450 лева за да сменят цялата инсталация на двигателя!
  • 0

#2 petro

petro

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 48 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:пловдив
  • Автомобил:
    мерцедес с250-продаден
    W203-200 kompressor

Публикувано 22 май 2009 - 18:16

В Пловдив тази процедура е 250лв.
  • 0

#3 MiRaCuLiX

MiRaCuLiX

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 11 Мнения:
  • Автомобил:
    C250 elegance - 1995

Публикувано 22 май 2009 - 22:11

250лв струва самата инсталация или само поставянето ?
  • 0

#4 petro

petro

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 48 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:пловдив
  • Автомобил:
    мерцедес с250-продаден
    W203-200 kompressor

Публикувано 23 май 2009 - 07:46

На същия двигател ми подмениха кабелите в коша(на свещи,датчиц и др.),
че се ронеха като вафли и имах проблем с имобилайзера.За труд и кабели-250лв.
  • 0

#5 iinko

iinko

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 9 Мнения:

Публикувано 29 май 2010 - 12:27

Колеги проблема с изгорели и ронещи инсталаций е от доста време и ремонта по тях е една от грижите по добрия Мерцедес. Аз се радвам ,че колегата е споделил как е протекъл ремонта по неговата инсталация ,но не съм съгласен с него. Една инсталация в добър сервиз или от кадърен майстор се пражи според мен така. След като се демонтира инсталацията както е описано от колегата тя се разопакова. Купуват се кабели ,които не са силиконови , но температурно издръжливи и се подменя жсеки кабел от пинче до пинче във всяка букса. Съответно буксата се разглобява и кабела се запоява на мястото на стария в пинчето. Това не се отнася до пинчетата ,които са в буксата на компютъра(комутатора) и пинчетата в буксите на дюзите. Там се слагат нови защото след ваденето им някои се нараняват и не е желателно повторното им използване. Кабелите до буксата на клапата също се сменят до пинчетата като за целта буксата се отваря по следния начин - внимателно на един шмиргел се изпилява задната и част след което се вадят пинчетата и се запояват новите кабели. При вече така сглобената букса в задния се залива сас сив Поксипол и се увива с изолирбанд. Буксата за датчик температура се прави по същия начин ,а всички други са лесни за ръчно отваряне. Хубаво е вече готовия сноп да се увие първо с тиксо (изолирбанд) и след това с истинския изолирбанд ,който е на платняна основа и е термо устойчив. При монтажа на инсталацията е хубаво тя да бъде допалнително прижързана със свински опашки където може с цел при вибраций да няма протъркани кабели след време. Специално внимание е хубажо да се обърне на кабелите на бобините, както самата тяхна инсталация така и тяхната инсталация до компютъра (комутатора) Точно там е най-честия проблем за изгаряне на тъй ценния комутатор. Колеги, моя съвет е да не предприемате ремонт с термошлаухки, мазане със силикони, ръзане и запояване на кабели или частично подменяне на исталацията. Защото в моята практика половината инсталаций които съм ремонтирал са били точно такива. Не обиждам колегите които ги правят по този начин , но мисля ,че сам обяснил според мен накратко правилния подход кам тази работа. Аз съм от Пловдив и съвсем безплатно бих огледал проблемни инсталации и дал обяснения на всеки заинтересован за състоянието на инсталацията му. Ако собственика е решил да си прави инсталацията също безплатно мога да му дам напътствия на място как да му протече ремонта. Също бих посочил 2-3 места където ги правят. Аз също ги правя по горе описания метод и цената е 150лв. Ако някой има интерес може да ми званне 0885250942.
  • 0

#6 iinko

iinko

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 9 Мнения:

Публикувано 26 юни 2010 - 09:14

Казано е - колите са Мерцедес и всички останали. Вие като собственици на тази велика марка направо разбихте всякаква представа за качество с изказвания като следното- Изолираме с термошлаух иначе кабелите са си ДОБРЕ. Или пък изолираме с изолирбанд. Или пък кабелите в буксите са добре за това изолираме до тях и колата вече работи по добре. Да работи по добре защото сте си свършили работата добре и има резултат, но качеството в този резултат го няма и след време ще съжалявате. Явно просто не сте видели истинска нова инсталация преди да пишете. За Мерцедеса не трябва само да се елиминира проблема кратковременно, а трябва да се направи качествено както подхожда на този автомобил и да сте горди че всичко е наред. Много време съм правил само нови инсталации на Мерцедеси и тези неща които чета тук направо ме отчаяха как след като съм обяснил истината за инсталациите вие си знаете вашето от незнание. В тази връзка цената която бях обявил за ремонт от 150 символични лева, вече е 300 символични лева. Все пак качеството се измерва с цената. Поне за някои от вас. И моля да не се подигравате защото аз съм обяснил по нагоре и съм дал съвет как трябва да се ремонтира инсталация, дори и да не е при мен. Опитвам се да помогна на някои от вас , а срещам подигравки свързани с цената която бях предложил и качеството на инсталацията което прелагам. Мисля ,че съм от малкото които знаят какво и как правят. Желая безаварийно шофиране на всички.
  • -2




1 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 1 гости, 0 анонимни