Бутони трудни за натисканекопчета за стъкла, щора, пактроник
Started by RRR, 22 May 2009 - 09:38:23
14 replies to this topic
#1
Posted 22 May 2009 - 09:38
Здравейте, копчетата за стъкла, щора, пактроник се натискат трудно, когато е студено и интересно щракат.
Сутрин като излизам и колата все още е студена, бутоните плякат все едно са поляти с кока кола и са залепнали. После като я напече слънцето и "размекне" колата и се натискат нормално.
Така беше и зимата, с много зор ги натисках, после парното като загрее купето и всичко си е ок.
Най вероятно предишния собственик ги е полял с нещо (сок, кола и т.н.) и сега това е мазаницата.
Всъшност каква ми е молбата. Искам да сваля дървената част да почистя каквото нужно, ако разбира се това е проблема. (дано не е друго) и като съм почнал искам да сваля и дървената част на централанта конзола където са врътките за духалките, там нали свети но едната крушка от време на време спира и с почукване тръгва.
Така че, моля който е разглобявал тези дръвца да сподели как точно става, и още утре да почвам леките ремонти.
БЛАГОДАРА ВИ ПРЕДВАРИТЕЛНО !
Сутрин като излизам и колата все още е студена, бутоните плякат все едно са поляти с кока кола и са залепнали. После като я напече слънцето и "размекне" колата и се натискат нормално.
Така беше и зимата, с много зор ги натисках, после парното като загрее купето и всичко си е ок.
Най вероятно предишния собственик ги е полял с нещо (сок, кола и т.н.) и сега това е мазаницата.
Всъшност каква ми е молбата. Искам да сваля дървената част да почистя каквото нужно, ако разбира се това е проблема. (дано не е друго) и като съм почнал искам да сваля и дървената част на централанта конзола където са врътките за духалките, там нали свети но едната крушка от време на време спира и с почукване тръгва.
Така че, моля който е разглобявал тези дръвца да сподели как точно става, и още утре да почвам леките ремонти.
БЛАГОДАРА ВИ ПРЕДВАРИТЕЛНО !
W140 300 TD 98г.
#2
Posted 22 May 2009 - 11:21
Това за духалките е елементарно
Отваряш долната жабка.. и горе в ляво точно в края на дъвенията има едно капаче, махаш го лекичко с тъничка отверка. Отдолъ ти се показва един болт с кръстата глава. Развиваш го и дървенията ще я видиш как излиза. След туй в 2та края има по още един такъв болв. Сваляш и тези 2та и ти излиза и конзолката за духалките. Дръпваш я напред и отгорната страна има 2 сивички фасонги.. развиваш лекичко и вадиш крушките. При мен го имаше тоя проблем.. ама потъпването стана все по силно и накрая крушките съвсем отказаха. В Ивая 3.20 лв бройката
Ако има нещо което не си разбрал свиркай
Отваряш долната жабка.. и горе в ляво точно в края на дъвенията има едно капаче, махаш го лекичко с тъничка отверка. Отдолъ ти се показва един болт с кръстата глава. Развиваш го и дървенията ще я видиш как излиза. След туй в 2та края има по още един такъв болв. Сваляш и тези 2та и ти излиза и конзолката за духалките. Дръпваш я напред и отгорната страна има 2 сивички фасонги.. развиваш лекичко и вадиш крушките. При мен го имаше тоя проблем.. ама потъпването стана все по силно и накрая крушките съвсем отказаха. В Ивая 3.20 лв бройката
Ако има нещо което не си разбрал свиркай
Scientists have finally discovered what's wrong with the female brain : On the left side, there is nothing right, and on the right side, there is nothing left...
#3
Posted 23 May 2009 - 21:21
мъчих се както каза, от долната жабка в ляво махнах капачката и развих болта. Обаче дървото седи все едно е залепено и не мога да го махна за развия и другите два болта. Има някакво апрежение и поддава само там където съм развил първия и единствен болт
W140 300 TD 98г.
#4
Posted 23 May 2009 - 22:27
Хм.. може би не е сваляно твоето...
От другата страна... (не от към този болт) е като щипка .. и тя трябва да излезе..
Пробвай да го надигнеш от страната която каза... и надигайки го .. го плъзни назад трябва да стане някак !!
(На нашата 140.. излиза много лесно )
От другата страна... (не от към този болт) е като щипка .. и тя трябва да излезе..
Пробвай да го надигнеш от страната която каза... и надигайки го .. го плъзни назад трябва да стане някак !!
(На нашата 140.. излиза много лесно )
Scientists have finally discovered what's wrong with the female brain : On the left side, there is nothing right, and on the right side, there is nothing left...
#5
Posted 01 June 2009 - 18:12
на твое място бих им сипал по 100 грама спирт етилов 95%... след 5 минути избърсваш и няма как да не е разтворил цялата гадост
опасно е обаче да не разтвори боята на копчето, така че трябва да се тества първо!!! (снощи един лаптоп буквално му изтрих сивата боя с тоя способ ма стана много готин накрая един такъв изтъркан ма лъскав)
опасно е обаче да не разтвори боята на копчето, така че трябва да се тества първо!!! (снощи един лаптоп буквално му изтрих сивата боя с тоя способ ма стана много готин накрая един такъв изтъркан ма лъскав)
#6
Posted 02 June 2009 - 15:19
Имаш предвид да сипя директно върху копчетата ли. Притесняваме да не стане късо, знам ли нещо друго да повреди. Така директно отгоре спирта малко ме е страх.
W140 300 TD 98г.
#7
Posted 02 June 2009 - 15:26
Колега... може и да си писал някъде ама.. съм изпуснал
Коя година ти е колата ?
Ако е преди 95... си с махагона , който е разделен на 2 части и се сваля по един начин
Ако си след 95.. е едно цяло и се сваля много тегаво...
Коя година ти е колата ?
Ако е преди 95... си с махагона , който е разделен на 2 части и се сваля по един начин
Ако си след 95.. е едно цяло и се сваля много тегаво...
Scientists have finally discovered what's wrong with the female brain : On the left side, there is nothing right, and on the right side, there is nothing left...
#8
Posted 02 June 2009 - 15:39
абе, колега, как ще поливаш като олио за салата??
Виж - първо буташ дървенията - много внимателно, защото лака, с който е покрита, се пука много лесно, и после не се възстановява . вярвай ми.
От една немарливост може да си отвориш беля, дето ще ти боде очите, докато не смениш дървенията, а тя, пущината, е болезнено скъпа - неприлично дори.
Та, стигнахме до свалената дървения.
Оттам насетне сваляш всеки клавиш, който ще къпеш
като ти е в ръката, може да видиш как се разглобява - това, което е видимата част на клавиша, и което натискаш нагоре-надолу, за да прави нещо този клавиш, е защипано върху корпуса средната си част. Като ти е в ръката, и пощракаш малко, ще видиш кое спрямо кое се движи.
Взимаш една плоска отвертка, увиваш целия клавиш в един парцал, и внимателно го разполовяваш - подвижната част спрямо корпуса.
Парцала служи за това, ако евентуално се разхвърчи съдържанието, да не литне из цялата стая, а да остане в ръката ти.
Отваряш, виждаш кое къде , разглобяваш - едни пинсети никак няма са ти излишни.
Взимаш спирт и клечка за ухо (за ляво ухо, задължително)
Всичко в корпуса почистваш идеално , с обилно напоена клечка
Внимаваш за светодиодите от подсветката, да не ги откъснеш, че после е много терсине .
Клавиша, или онова, което натискаш - другата част, демек, я грабваш в банята и я измиваш с една четка , с топла вода и сапун.
Отвътре, отвънка...
После - съхнене
после - монтаж.
Като видиш зор с фиксирането на сачмите, използвай старата врътка - малко грес се използва като лепило, и нещата си отиват по местата
добре е да посмажеш с технически вазелин или в краен случай - с кво да е - онова, в което е пружинката, и сачмичката, и местата на на лагеруване..
после монтираш
продължаваш със следващия, и така - докрай.
после си запалваш една цигара, сипваш си една бира, и пишеш един доволен пост във форума
успех!
Виж - първо буташ дървенията - много внимателно, защото лака, с който е покрита, се пука много лесно, и после не се възстановява . вярвай ми.
От една немарливост може да си отвориш беля, дето ще ти боде очите, докато не смениш дървенията, а тя, пущината, е болезнено скъпа - неприлично дори.
Та, стигнахме до свалената дървения.
Оттам насетне сваляш всеки клавиш, който ще къпеш
като ти е в ръката, може да видиш как се разглобява - това, което е видимата част на клавиша, и което натискаш нагоре-надолу, за да прави нещо този клавиш, е защипано върху корпуса средната си част. Като ти е в ръката, и пощракаш малко, ще видиш кое спрямо кое се движи.
Взимаш една плоска отвертка, увиваш целия клавиш в един парцал, и внимателно го разполовяваш - подвижната част спрямо корпуса.
Парцала служи за това, ако евентуално се разхвърчи съдържанието, да не литне из цялата стая, а да остане в ръката ти.
Отваряш, виждаш кое къде , разглобяваш - едни пинсети никак няма са ти излишни.
Взимаш спирт и клечка за ухо (за ляво ухо, задължително)
Всичко в корпуса почистваш идеално , с обилно напоена клечка
Внимаваш за светодиодите от подсветката, да не ги откъснеш, че после е много терсине .
Клавиша, или онова, което натискаш - другата част, демек, я грабваш в банята и я измиваш с една четка , с топла вода и сапун.
Отвътре, отвънка...
После - съхнене
после - монтаж.
Като видиш зор с фиксирането на сачмите, използвай старата врътка - малко грес се използва като лепило, и нещата си отиват по местата
добре е да посмажеш с технически вазелин или в краен случай - с кво да е - онова, в което е пружинката, и сачмичката, и местата на на лагеруване..
после монтираш
продължаваш със следващия, и така - докрай.
после си запалваш една цигара, сипваш си една бира, и пишеш един доволен пост във форума
успех!
#9
Posted 02 June 2009 - 21:11
Ама все забравям да пиша каква е колата - 300тд 98. с целия дървен панел, или там каквото е. Много разглобяване и разправия. Ако остане време някой ден ще го мъча, и без друго не знам как се сваля дървенията. Мерси на всички за отговорите
W140 300 TD 98г.
#10
Posted 03 June 2009 - 07:48
Ама все забравям да пиша каква е колата - 300тд 98
мда, тази информация е добре да си я попълниш в профила - за колата
а също и затова - къде си териториално - за да не те прещаме на спец в Кюстендил, а пък ти да си в Силистра ..
#11
Posted 07 June 2009 - 00:14
да ъпдейтна темата
аз имам подобен проблем с копчетата на компютъра (знаех си че ми звучи познато като си пишех старото мнение)
ако работиш с етилов спирт не виждам какво късо може да стане... първо се прави на изгасен автомобил а там ток няма (или поне не би трябвало да има - аз като изключа от контакт и извъртя ключа джамовете не слизат) и второ алкохола особено 95% надали има достатъчно вода за да провежда ток (а и да има се изпарява за 30секунди)
ливвай смело да не ти пука.... ако съсипеш нещо - поне ще имаш причина да сваляш дървеняка.... за едни клеасали копчета да се сваля махагона (който се пука ужасно лесно под пепелника бтв особени при сваляне от хора които не са го правили - при мен е сцепен баш така)........ незнам за мене е малко прекалено....... аз лично тоя махагон ще го свалям само ако ще е нещо огромно.... дано не ми се налага следващите 3-4г!
спирта, клечка за уши и тва е... (мое и една игличка или клечка за зъби за по-финните отвори)..... спирта е летлив и се изпарява бързо, шанс за грешка не виждам.... аз лично още утре ще си оправя копчетата на борд компютъра така (тъкмо съм си купил 1литър 95% етилов спирт за целта)
аз имам подобен проблем с копчетата на компютъра (знаех си че ми звучи познато като си пишех старото мнение)
ако работиш с етилов спирт не виждам какво късо може да стане... първо се прави на изгасен автомобил а там ток няма (или поне не би трябвало да има - аз като изключа от контакт и извъртя ключа джамовете не слизат) и второ алкохола особено 95% надали има достатъчно вода за да провежда ток (а и да има се изпарява за 30секунди)
ливвай смело да не ти пука.... ако съсипеш нещо - поне ще имаш причина да сваляш дървеняка.... за едни клеасали копчета да се сваля махагона (който се пука ужасно лесно под пепелника бтв особени при сваляне от хора които не са го правили - при мен е сцепен баш така)........ незнам за мене е малко прекалено....... аз лично тоя махагон ще го свалям само ако ще е нещо огромно.... дано не ми се налага следващите 3-4г!
спирта, клечка за уши и тва е... (мое и една игличка или клечка за зъби за по-финните отвори)..... спирта е летлив и се изпарява бързо, шанс за грешка не виждам.... аз лично още утре ще си оправя копчетата на борд компютъра така (тъкмо съм си купил 1литър 95% етилов спирт за целта)
#12
Posted 08 June 2009 - 08:02
ливвай смело да не ти пука....
една клавиатура струва 12-15 лева,
и принципа и на работа няма нищо общо с тези клавиши...
#13
Posted 09 June 2009 - 23:46
вени не си ме разбрал колега
под компютъра имах впредвид трип компютъра на 140ката... след като съм готов да си правя експеримент с единствената екстра която не съм видял при над 10 коли (С 500 Л) които съм оглеждал, значи съм сигурен че проблем няма да има от 95% етилов алкохол
под компютъра имах впредвид трип компютъра на 140ката... след като съм готов да си правя експеримент с единствената екстра която не съм видял при над 10 коли (С 500 Л) които съм оглеждал, значи съм сигурен че проблем няма да има от 95% етилов алкохол
#14
Posted 09 June 2009 - 23:59
[quote name='he_found_you' date='7th June 2009 - 01:14' post='170138']
да ъпдейтна темата
ако работиш с етилов спирт не виждам какво късо може да стане... първо се прави на изгасен автомобил а там ток няма (или поне не би трябвало да има - аз като изключа от контакт и извъртя ключа джамовете не слизат
Ако е отворена вратата ,слизат.
да ъпдейтна темата
ако работиш с етилов спирт не виждам какво късо може да стане... първо се прави на изгасен автомобил а там ток няма (или поне не би трябвало да има - аз като изключа от контакт и извъртя ключа джамовете не слизат
Ако е отворена вратата ,слизат.
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#15
Posted 10 June 2009 - 07:15
всеки има право да прави каквото иска с колата си
2 user(s) are reading this topic
0 members, 2 guests, 0 anonymous users