C 250 D,тресе мотора
Започната от Mien, 19 май 2009 - 20:14:46
10 мнения по тази тема
#1
Публикувано 19 май 2009 - 20:14
Здравейте колеги.Имам много странен проблем,на мерца от време на време тресе мотора.Появява се когато е загрят,но не е постоянно.На тихи обороти целия мотор мърда на страни все едно е махало на метроном,като почна да подавам газ,тресенето се засилва и над 1200-1300 оборота не се усеща толкова.В такова положение се усеща и придърпване при потегляне.Проблема не е постоянен,а се появява от нищото и пак така изчезва.Карал съм го така не е имало проблем на дълъг път.
Дайте ми някаква разумна идея за отстраняване,не е горивото,не са филтрите,не са тампоните на мотора(според дин майстор е от това),нзнам вече.Пуснаха му диагноза - всичко излезе окей.
Незнам вече какво да правя,пускам темата тук защото има и други модели с този мотор,а той е 605910.
Дайте ми някаква разумна идея за отстраняване,не е горивото,не са филтрите,не са тампоните на мотора(според дин майстор е от това),нзнам вече.Пуснаха му диагноза - всичко излезе окей.
Незнам вече какво да правя,пускам темата тук защото има и други модели с този мотор,а той е 605910.
#4
Публикувано 19 май 2009 - 20:36
Колега провери си дюзите може и от тях да е . Успех !
Да добре,ама ако е тях мисля че проблема ще е постоянен,а нее...
#6
Публикувано 19 май 2009 - 21:39
тампони
The Gods Made Heavy Metal
#7
Публикувано 20 май 2009 - 01:38
ваздух в маркучите за нафта колега провери дали в маркуча преди помпата тои е прозрачен ниама ваздух.Успех 100% е това .
#8
Публикувано 20 май 2009 - 18:52
ваздух в маркучите за нафта колега провери дали в маркуча преди помпата тои е прозрачен ниама ваздух.Успех 100% е това .
Е за това не се бях сетил,мерси колега.Значи тампоните ги изключвам като вариянт,защото сам го загрявал доста в жегите и не е имало грижи,а има моменти когато едва дигне 80 гр.-почва да тресе,поне така си мисля.Разпръсквачите не ми се ще да ги свалям преди да се разбере дали е от тях или евентоално ГНПто,ма тва последното най не ми се вярва-все пак е бош а не лукас.
При първа възможност ще проверя маркучите...
#9
Публикувано 21 май 2009 - 23:46
Здравейте колеги.Имам много странен проблем,на мерца от време на време тресе мотора.Появява се когато е загрят,но не е постоянно.На тихи обороти целия мотор мърда на страни все едно е махало на метроном,като почна да подавам газ,тресенето се засилва и над 1200-1300 оборота не се усеща толкова.В такова положение се усеща и придърпване при потегляне.Проблема не е постоянен,а се появява от нищото и пак така изчезва.Карал съм го така не е имало проблем на дълъг път.
Дайте ми някаква разумна идея за отстраняване,не е горивото,не са филтрите,не са тампоните на мотора(според дин майстор е от това),нзнам вече.Пуснаха му диагноза - всичко излезе окей.
Незнам вече какво да правя,пускам темата тук защото има и други модели с този мотор,а той е 605910.
Приятел не че искам да те стряскам но може и маховика да се е попрецакал. Той е демпферен и почва да прави такива номера като позагрее. Ако случая се окаже такъв, караш докато почне да клати непоносимо и тогава щеш нещеш сменяш. Нямам идея колко струва това животно обаче. Има па някой го заваряват и изолират демпфера ноооо това е крайно непрепоръчителна мярка защото в последствие целия въртящ момент на този корав мотор се изсипва без никакво омекотяване върху скоростната кутия, кардана диференциала и прочие. Дано да не е това де, айде кажи като разбереш какъв е проблема.
#10
Публикувано 22 май 2009 - 07:18
Приятел не че искам да те стряскам но може и маховика да се е попрецакал. Той е демпферен и почва да прави такива номера като позагрее. Ако случая се окаже такъв, караш докато почне да клати непоносимо и тогава щеш нещеш сменяш. Нямам идея колко струва това животно обаче. Има па някой го заваряват и изолират демпфера ноооо това е крайно непрепоръчителна мярка защото в последствие целия въртящ момент на този корав мотор се изсипва без никакво омекотяване върху скоростната кутия, кардана диференциала и прочие. Дано да не е това де, айде кажи като разбереш какъв е проблема.
Аз съм чувал от немец, шеф на МБ сервиз, че понякога маховиците дават фира. Само че спомена 250 ТД, а за твоя не знам.
#11
Публикувано 22 май 2009 - 18:29
От както съм пуснал темата,не го е правил този номер.Чакам удобен момент да проверя маркучите и да видя дали е от тях.Незнам какво да мисля вече,от всичко може да е и най вероятно ще се кара докато се "отели" каквото и да е ,па колкото и ще да струва,че ако тръгна да сменям наред каквото се сетя доста голям разход си е на вятъра,а и дали ще го улучиш.
п.с.Мотора ми вече е в движение и колата почти не се кара,само жената я патърка до работа,та проблема може да отлежи малко...
п.с.Мотора ми вече е в движение и колата почти не се кара,само жената я патърка до работа,та проблема може да отлежи малко...
2 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 2 гости, 0 анонимни