Jump to content

  •  

Photo
- - - - -

C 250 D,тресе мотора


  • Please log in to reply
10 replies to this topic

#1 Mien

Mien

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 647 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Свиленград
  • Автомобил:
    1.W202-250d-605 910-automat-1994г.
    2.HONDA Eve 50cc-3hp-1988г.

Posted 19 May 2009 - 20:14

Здравейте колеги.Имам много странен проблем,на мерца от време на време тресе мотора.Появява се когато е загрят,но не е постоянно.На тихи обороти целия мотор мърда на страни все едно е махало на метроном,като почна да подавам газ,тресенето се засилва и над 1200-1300 оборота не се усеща толкова.В такова положение се усеща и придърпване при потегляне.Проблема не е постоянен,а се появява от нищото и пак така изчезва.Карал съм го така не е имало проблем на дълъг път.
Дайте ми някаква разумна идея за отстраняване,не е горивото,не са филтрите,не са тампоните на мотора(според дин майстор е от това),нзнам вече.Пуснаха му диагноза - всичко излезе окей.

Незнам вече какво да правя,пускам темата тук защото има и други модели с този мотор,а той е 605910.
  • 0

#2 J0R0_1978

J0R0_1978

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 165 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Ботевград
  • Автомобил:
    Мерцедес W124 300D-1988г.

Posted 19 May 2009 - 20:24

Миленка, провери си тампоните на двигателя.Може да е от тях. :icon_coolgrin:
Може да не е видимо скъсан,а доста амортизиран.
  • 0
Публикувано изображение

Публикувано изображение

#3 Майсторо

Майсторо

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 212 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Благоевград
  • Автомобил:
    W212 E 250 CDI 2011 ELEGANCE Е 290 TURBO DIESEL 1999 CLASIC
    NISSAN MIKRA 1.3 NCVT avtomatic
Garage View Garage

Posted 19 May 2009 - 20:32

Колега провери си дюзите може и от тях да е . Успех !
  • 0
НПубликувано изображение НИКОГА НЕ КАЗВАЙ НИКОГА

#4 Mien

Mien

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 647 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Свиленград
  • Автомобил:
    1.W202-250d-605 910-automat-1994г.
    2.HONDA Eve 50cc-3hp-1988г.

Posted 19 May 2009 - 20:36

Колега провери си дюзите може и от тях да е . Успех !



Да добре,ама ако е тях мисля че проблема ще е постоянен,а нее...
  • 0

#5 Майсторо

Майсторо

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 212 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Благоевград
  • Автомобил:
    W212 E 250 CDI 2011 ELEGANCE Е 290 TURBO DIESEL 1999 CLASIC
    NISSAN MIKRA 1.3 NCVT avtomatic
Garage View Garage

Posted 19 May 2009 - 21:00

Зависи . Може да се влияе от температурата някой разпръсквач .
  • 0
НПубликувано изображение НИКОГА НЕ КАЗВАЙ НИКОГА

#6 mercedestoni

mercedestoni

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 258 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    W124-300D, 1992 г.
    WDB1241301B737008

Posted 19 May 2009 - 21:39

тампони :bigemo_harabe_net-110:
  • 0

The Gods Made Heavy Metal

#7 eleganse1

eleganse1

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 12 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:сливница
  • Автомобил:
    c250тд елеганс 1998г

Posted 20 May 2009 - 01:38

ваздух в маркучите за нафта колега провери дали в маркуча преди помпата тои е прозрачен ниама ваздух.Успех 100% е това .
  • 0

#8 Mien

Mien

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 647 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Свиленград
  • Автомобил:
    1.W202-250d-605 910-automat-1994г.
    2.HONDA Eve 50cc-3hp-1988г.

Posted 20 May 2009 - 18:52

ваздух в маркучите за нафта колега провери дали в маркуча преди помпата тои е прозрачен ниама ваздух.Успех 100% е това .


Е за това не се бях сетил,мерси колега.Значи тампоните ги изключвам като вариянт,защото сам го загрявал доста в жегите и не е имало грижи,а има моменти когато едва дигне 80 гр.-почва да тресе,поне така си мисля.Разпръсквачите не ми се ще да ги свалям преди да се разбере дали е от тях или евентоално ГНПто,ма тва последното най не ми се вярва-все пак е бош а не лукас.
При първа възможност ще проверя маркучите...
:icon_coolgrin:
  • 0

#9 vaakata

vaakata

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 543 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Русе
  • Автомобил:
    C250TD , 1996 година(продаден),
    Е350 (W211) - facelift 2006.

Posted 21 May 2009 - 23:46

Здравейте колеги.Имам много странен проблем,на мерца от време на време тресе мотора.Появява се когато е загрят,но не е постоянно.На тихи обороти целия мотор мърда на страни все едно е махало на метроном,като почна да подавам газ,тресенето се засилва и над 1200-1300 оборота не се усеща толкова.В такова положение се усеща и придърпване при потегляне.Проблема не е постоянен,а се появява от нищото и пак така изчезва.Карал съм го така не е имало проблем на дълъг път.
Дайте ми някаква разумна идея за отстраняване,не е горивото,не са филтрите,не са тампоните на мотора(според дин майстор е от това),нзнам вече.Пуснаха му диагноза - всичко излезе окей.

Незнам вече какво да правя,пускам темата тук защото има и други модели с този мотор,а той е 605910.


Приятел не че искам да те стряскам но може и маховика да се е попрецакал. Той е демпферен и почва да прави такива номера като позагрее. Ако случая се окаже такъв, караш докато почне да клати непоносимо и тогава щеш нещеш сменяш. Нямам идея колко струва това животно обаче. Има па някой го заваряват и изолират демпфера ноооо това е крайно непрепоръчителна мярка защото в последствие целия въртящ момент на този корав мотор се изсипва без никакво омекотяване върху скоростната кутия, кардана диференциала и прочие. Дано да не е това де, айде кажи като разбереш какъв е проблема.
  • 0

#10 Emo

Emo

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 150 Posts:
  • Град:Кюстендил
  • Автомобил:
    W202 250 Turbodiesel '99
    W201 2.0 Diesel '87

Posted 22 May 2009 - 07:18

Приятел не че искам да те стряскам но може и маховика да се е попрецакал. Той е демпферен и почва да прави такива номера като позагрее. Ако случая се окаже такъв, караш докато почне да клати непоносимо и тогава щеш нещеш сменяш. Нямам идея колко струва това животно обаче. Има па някой го заваряват и изолират демпфера ноооо това е крайно непрепоръчителна мярка защото в последствие целия въртящ момент на този корав мотор се изсипва без никакво омекотяване върху скоростната кутия, кардана диференциала и прочие. Дано да не е това де, айде кажи като разбереш какъв е проблема.


Аз съм чувал от немец, шеф на МБ сервиз, че понякога маховиците дават фира. Само че спомена 250 ТД, а за твоя не знам.
  • 0

#11 Mien

Mien

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 647 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Свиленград
  • Автомобил:
    1.W202-250d-605 910-automat-1994г.
    2.HONDA Eve 50cc-3hp-1988г.

Posted 22 May 2009 - 18:29

От както съм пуснал темата,не го е правил този номер.Чакам удобен момент да проверя маркучите и да видя дали е от тях.Незнам какво да мисля вече,от всичко може да е и най вероятно ще се кара докато се "отели" каквото и да е ,па колкото и ще да струва,че ако тръгна да сменям наред каквото се сетя доста голям разход си е на вятъра,а и дали ще го улучиш.
:icon_coolgrin:

п.с.Мотора ми вече е в движение и колата почти не се кара,само жената я патърка до работа,та проблема може да отлежи малко...
  • 0




1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users