Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Проверка на темп. на охладителна течност през климатроникаW140 300TD 98г


  • Please log in to reply
14 мнения по тази тема

#1 RRR

RRR

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 124 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София

Публикувано 17 май 2009 - 23:10

Едно приятелче има 140ка но 320 бензин от 96г., и ми показа как може да си провери темп. на охладителната течност/двигателя през климатроника. Обаче при него е стария вариант с двете врътки , а при мен и последния с целия дисплей. И сега аз не мога да проверя. Това са му го показали в БС. Онзи ден направи проверка и беше 92 градуса, така може да се направи справка гре долу мястото на стрелката на какви градуси отгоаря.
Моля ако някой го е правил нека сподели.
  • 0
W140 300 TD 98г.

#2 Mr Chen

Mr Chen

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 173 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Смолян

Публикувано 17 май 2009 - 23:26

Избираш шеста програма - това ти е температурата на охраждащата течност. :icon_welldone:
  • 0

CLS 350 4M Shooting Brake


#3 Emo

Emo

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 150 Мнения:
  • Град:Кюстендил
  • Автомобил:
    W202 250 Turbodiesel '99
    W201 2.0 Diesel '87

Публикувано 18 май 2009 - 10:34

Едно приятелче има 140ка но 320 бензин от 96г., и ми показа как може да си провери темп. на охладителната течност/двигателя през климатроника. Обаче при него е стария вариант с двете врътки , а при мен и последния с целия дисплей. И сега аз не мога да проверя. Това са му го показали в БС. Онзи ден направи проверка и беше 92 градуса, така може да се направи справка гре долу мястото на стрелката на какви градуси отгоаря.
Моля ако някой го е правил нека сподели.


виж тук
  • 0

#4 Angel Gekov

Angel Gekov

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 11 Мнения:
  • Автомобил:
    W140, S 320, 1995

Публикувано 19 май 2009 - 22:35

А как става този номер за 320 - моят е точно такъв (с двете врътки), а не съм знаел, че е възможно да се прави такава проверка. Ако можеш разкажи.
  • 0

#5 Emo

Emo

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 150 Мнения:
  • Град:Кюстендил
  • Автомобил:
    W202 250 Turbodiesel '99
    W201 2.0 Diesel '87

Публикувано 20 май 2009 - 11:46

А как става този номер за 320 - моят е точно такъв (с двете врътки), а не съм знаел, че е възможно да се прави такава проверка. Ако можеш разкажи.


В линка пише как.
  • 0

#6 RRR

RRR

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 124 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София

Публикувано 28 май 2009 - 09:42

Къде да се ровя по двигателя да погледна на колко градуса ми се включва перката или както се казва отваря. Кое е правилно не знам. Някой беше споменал че на термостата си пише, ама аз дори не знам къде е. Вчера я напънах в Бистрица по стръмното и с пуснат климатик не качи повече от 97-98г, на около милиметър и половин от 100.
И друг въпрос, всъшност нормално ли е ако мине стоте градуса, виждам че на таблото червения отсек е чак на 120, това какво ще рече, че до около 115 не е проблем ли. Егати системата
  • 0
W140 300 TD 98г.

#7 brpi

brpi

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1243 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Karlsruhe,Germany
  • Автомобил:
    W124 300D 603
    W124 230E 102

Публикувано 28 май 2009 - 10:26

За да няма шаш -отваря се книжката на колата и се вижда колко е нормалната температура о откъде нагоре е прегтяла .Ако няма книжка -има интернет.
Наи лесното е - при съмнения че колата прегрява - купува се един инфраред безконтактен термометър и може да се мери когато и където поиска човек.
  • 0
W 124 - 300D
W 124 - 230E

#8 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4598 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    ex S211 E320, 03
    C219 CLS500, 06

Публикувано 28 май 2009 - 13:31

Къде да се ровя по двигателя да погледна на колко градуса ми се включва перката или както се казва отваря. Кое е правилно не знам. Някой беше споменал че на термостата си пише, ама аз дори не знам къде е. Вчера я напънах в Бистрица по стръмното и с пуснат климатик не качи повече от 97-98г, на около милиметър и половин от 100.
И друг въпрос, всъшност нормално ли е ако мине стоте градуса, виждам че на таблото червения отсек е чак на 120, това какво ще рече, че до около 115 не е проблем ли. Егати системата


Малко OFF: 100-те градуса май са повече някаква психологическа граница. Охл. система е под налягане и течността завира на по-висока температура от 100 градуса. Щом са направили червеното чак на 120, съм склонен да им вярвам :).

Ако на дълъг път ти подържа над 100 градуса е проблем - но на къси изрязвания, и то по баирите мисля че е ок.
  • 0

#9 RRR

RRR

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 124 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София

Публикувано 28 май 2009 - 16:26

Ами на дълъг път все ми държи малко над 80, горе долу около 83-84 като гледам стрелката. В града ми стига тези граници от около 98. Принципно знам че антифриза има по висока точка на кипене, от водата (100градуса) ама колко точно над 100 гр.не знам. И аз съм склонен да вчрвам на немците че щом 120 е с червено, значи само там е големия зор иначе и около 100 значи е добре. Нека хората със същите мотори да споделят, зиме лете, къде държи в градски узловия
  • 0
W140 300 TD 98г.

#10 mradulov

mradulov

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 3721 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:Автомобили
  • Автомобил:
    S203 220CDI Автоматик 2005г.

Публикувано 28 май 2009 - 16:31

Ами на дълъг път все ми държи малко над 80, горе долу около 83-84 като гледам стрелката. В града ми стига тези граници от около 98. Принципно знам че антифриза има по висока точка на кипене, от водата (100градуса) ама колко точно над 100 гр.не знам. И аз съм склонен да вчрвам на немците че щом 120 е с червено, значи само там е големия зор иначе и около 100 значи е добре. Нека хората със същите мотори да споделят, зиме лете, къде държи в градски узловия

Със сигурност никакви ядове няма да имаш и над 100 градуса, стига да не я караш дълго в червената зона на термометъра. В града, по време на жегите е нормално стрелкаат да се върти около 100-те градуса. Ако се напъва колата по магистралата с 200 км/ч също е нормално да вдигне малко градусите.
  • 0
Mercedes-Benz - Unlike any other!

#11 boby1444

boby1444

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 136 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W140 300SE-1992г.

Публикувано 28 май 2009 - 20:55

Такааа....при мен откакто се стопли времето с тая температура ми побелеха косите,миналата година сменявах радиатор,виско термостат,перки всякакви и пак сега държи 110-115градуса.Преди 3 дена вадих водна помпа-здрава е,вадих термостат греях го в едно канче на котлона-отваря,накрая ми писна и ходих та си купих в Балкан Стар едно виско за 432.60лв-за справка при чернилките е 120-130 и вчера я запалих,с климатик работи 40 минути и повече от 90гр. не дигна :0_yahoo:
  • 0
Death Metal Fan

#12 RRR

RRR

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 124 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София

Публикувано 28 май 2009 - 21:51

един приятел с 124ка, купи от чернилките виско, работи му 3 дни и си е.а маа...а. После хайде ново от БС и всичко се кротна.
  • 0
W140 300 TD 98г.

#13 he_found_you

he_found_you

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 97 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:Много, предимно свързани с автомобили, IT, дигитална фотография и манипулация (фотошап)
  • Автомобил:
    W140 S500L 1996г.
    W124 200E-16 1994г.

Публикувано 19 юни 2009 - 16:42

може ли вместо виско перка да се сложи такава която се върти с някакъв друг вид зацепване

преди 3-4г на 124ката се скапа виското, при смяната ми казаха 300 и нещо е перка с виско, около 150лв беше такава без виско (върти се с оборотите на двигателя, при около 3000-4000 почва да приплъзва за да не се откъсне)..... оттогава 124ката не е вдигала над 80градуса (ма няма 40градуса жега по термометъра на таблото и климатик на мах...... просто над 80 не е дигала....... само 1-2 пъти подмина с 1мм чертичката на 80 и тогава маааалко газ като подадеш - като се чуе оная ми ти мощна перка - оп и пада :)
Плюс това 124ката сега звучи почти като ес класата (4 цилиндров като 8 :) ) благодарение на мощното засмукване на тая перка при 2-3хил оборота... звука е просто МОЩЕН!

Има ли начин такъв тип перка да се шибне на еската?
  • 0

#14 boby1444

boby1444

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 136 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W140 300SE-1992г.

Публикувано 19 юни 2009 - 17:43

На 124-ка не е нужно да купуваш такава перка(даже не знам да има такова нещо),един познат беше зацепил виското към шаибата с болтове,чувал съм че така се къса оста на стоиката на виското при големи обороти ама тоя още си я кара.Някаде из форума имаше тема за слагане на ел.перка вместо виско на W140 ама изчезна.
  • 0
Death Metal Fan

#15 chichobobby

chichobobby

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 229 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia/Miami
  • Интереси:Politics, fine women, cigars and old single malt.
  • Автомобил:
    Audi A8
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 19 юни 2009 - 18:09

Ако четеш английски, ето как става за S-класа (W140)

http://pages.prodigy...one/MB_AAC.html
  • 0

Audi A8





1 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 1 гости, 0 анонимни