Проверка на темп. на охладителна течност през климатроникаW140 300TD 98г
Started by RRR, 17 May 2009 - 23:10:43
14 replies to this topic
#1
Posted 17 May 2009 - 23:10
Едно приятелче има 140ка но 320 бензин от 96г., и ми показа как може да си провери темп. на охладителната течност/двигателя през климатроника. Обаче при него е стария вариант с двете врътки , а при мен и последния с целия дисплей. И сега аз не мога да проверя. Това са му го показали в БС. Онзи ден направи проверка и беше 92 градуса, така може да се направи справка гре долу мястото на стрелката на какви градуси отгоаря.
Моля ако някой го е правил нека сподели.
Моля ако някой го е правил нека сподели.
W140 300 TD 98г.
#2
Posted 17 May 2009 - 23:26
Избираш шеста програма - това ти е температурата на охраждащата течност.
CLS 350 4M Shooting Brake
#3
Posted 18 May 2009 - 10:34
Едно приятелче има 140ка но 320 бензин от 96г., и ми показа как може да си провери темп. на охладителната течност/двигателя през климатроника. Обаче при него е стария вариант с двете врътки , а при мен и последния с целия дисплей. И сега аз не мога да проверя. Това са му го показали в БС. Онзи ден направи проверка и беше 92 градуса, така може да се направи справка гре долу мястото на стрелката на какви градуси отгоаря.
Моля ако някой го е правил нека сподели.
виж тук
#4
Posted 19 May 2009 - 22:35
А как става този номер за 320 - моят е точно такъв (с двете врътки), а не съм знаел, че е възможно да се прави такава проверка. Ако можеш разкажи.
#5
Posted 20 May 2009 - 11:46
А как става този номер за 320 - моят е точно такъв (с двете врътки), а не съм знаел, че е възможно да се прави такава проверка. Ако можеш разкажи.
В линка пише как.
#6
Posted 28 May 2009 - 09:42
Къде да се ровя по двигателя да погледна на колко градуса ми се включва перката или както се казва отваря. Кое е правилно не знам. Някой беше споменал че на термостата си пише, ама аз дори не знам къде е. Вчера я напънах в Бистрица по стръмното и с пуснат климатик не качи повече от 97-98г, на около милиметър и половин от 100.
И друг въпрос, всъшност нормално ли е ако мине стоте градуса, виждам че на таблото червения отсек е чак на 120, това какво ще рече, че до около 115 не е проблем ли. Егати системата
И друг въпрос, всъшност нормално ли е ако мине стоте градуса, виждам че на таблото червения отсек е чак на 120, това какво ще рече, че до около 115 не е проблем ли. Егати системата
W140 300 TD 98г.
#7
Posted 28 May 2009 - 10:26
За да няма шаш -отваря се книжката на колата и се вижда колко е нормалната температура о откъде нагоре е прегтяла .Ако няма книжка -има интернет.
Наи лесното е - при съмнения че колата прегрява - купува се един инфраред безконтактен термометър и може да се мери когато и където поиска човек.
Наи лесното е - при съмнения че колата прегрява - купува се един инфраред безконтактен термометър и може да се мери когато и където поиска човек.
W 124 - 300D
W 124 - 230E
W 124 - 230E
#8
Posted 28 May 2009 - 13:31
Къде да се ровя по двигателя да погледна на колко градуса ми се включва перката или както се казва отваря. Кое е правилно не знам. Някой беше споменал че на термостата си пише, ама аз дори не знам къде е. Вчера я напънах в Бистрица по стръмното и с пуснат климатик не качи повече от 97-98г, на около милиметър и половин от 100.
И друг въпрос, всъшност нормално ли е ако мине стоте градуса, виждам че на таблото червения отсек е чак на 120, това какво ще рече, че до около 115 не е проблем ли. Егати системата
Малко OFF: 100-те градуса май са повече някаква психологическа граница. Охл. система е под налягане и течността завира на по-висока температура от 100 градуса. Щом са направили червеното чак на 120, съм склонен да им вярвам .
Ако на дълъг път ти подържа над 100 градуса е проблем - но на къси изрязвания, и то по баирите мисля че е ок.
#9
Posted 28 May 2009 - 16:26
Ами на дълъг път все ми държи малко над 80, горе долу около 83-84 като гледам стрелката. В града ми стига тези граници от около 98. Принципно знам че антифриза има по висока точка на кипене, от водата (100градуса) ама колко точно над 100 гр.не знам. И аз съм склонен да вчрвам на немците че щом 120 е с червено, значи само там е големия зор иначе и около 100 значи е добре. Нека хората със същите мотори да споделят, зиме лете, къде държи в градски узловия
W140 300 TD 98г.
#10
Posted 28 May 2009 - 16:31
Със сигурност никакви ядове няма да имаш и над 100 градуса, стига да не я караш дълго в червената зона на термометъра. В града, по време на жегите е нормално стрелкаат да се върти около 100-те градуса. Ако се напъва колата по магистралата с 200 км/ч също е нормално да вдигне малко градусите.Ами на дълъг път все ми държи малко над 80, горе долу около 83-84 като гледам стрелката. В града ми стига тези граници от около 98. Принципно знам че антифриза има по висока точка на кипене, от водата (100градуса) ама колко точно над 100 гр.не знам. И аз съм склонен да вчрвам на немците че щом 120 е с червено, значи само там е големия зор иначе и около 100 значи е добре. Нека хората със същите мотори да споделят, зиме лете, къде държи в градски узловия
Mercedes-Benz - Unlike any other!
#11
Posted 28 May 2009 - 20:55
Такааа....при мен откакто се стопли времето с тая температура ми побелеха косите,миналата година сменявах радиатор,виско термостат,перки всякакви и пак сега държи 110-115градуса.Преди 3 дена вадих водна помпа-здрава е,вадих термостат греях го в едно канче на котлона-отваря,накрая ми писна и ходих та си купих в Балкан Стар едно виско за 432.60лв-за справка при чернилките е 120-130 и вчера я запалих,с климатик работи 40 минути и повече от 90гр. не дигна
Death Metal Fan
#12
Posted 28 May 2009 - 21:51
един приятел с 124ка, купи от чернилките виско, работи му 3 дни и си е.а маа...а. После хайде ново от БС и всичко се кротна.
W140 300 TD 98г.
#13
Posted 19 June 2009 - 16:42
може ли вместо виско перка да се сложи такава която се върти с някакъв друг вид зацепване
преди 3-4г на 124ката се скапа виското, при смяната ми казаха 300 и нещо е перка с виско, около 150лв беше такава без виско (върти се с оборотите на двигателя, при около 3000-4000 почва да приплъзва за да не се откъсне)..... оттогава 124ката не е вдигала над 80градуса (ма няма 40градуса жега по термометъра на таблото и климатик на мах...... просто над 80 не е дигала....... само 1-2 пъти подмина с 1мм чертичката на 80 и тогава маааалко газ като подадеш - като се чуе оная ми ти мощна перка - оп и пада
Плюс това 124ката сега звучи почти като ес класата (4 цилиндров като 8 ) благодарение на мощното засмукване на тая перка при 2-3хил оборота... звука е просто МОЩЕН!
Има ли начин такъв тип перка да се шибне на еската?
преди 3-4г на 124ката се скапа виското, при смяната ми казаха 300 и нещо е перка с виско, около 150лв беше такава без виско (върти се с оборотите на двигателя, при около 3000-4000 почва да приплъзва за да не се откъсне)..... оттогава 124ката не е вдигала над 80градуса (ма няма 40градуса жега по термометъра на таблото и климатик на мах...... просто над 80 не е дигала....... само 1-2 пъти подмина с 1мм чертичката на 80 и тогава маааалко газ като подадеш - като се чуе оная ми ти мощна перка - оп и пада
Плюс това 124ката сега звучи почти като ес класата (4 цилиндров като 8 ) благодарение на мощното засмукване на тая перка при 2-3хил оборота... звука е просто МОЩЕН!
Има ли начин такъв тип перка да се шибне на еската?
#14
Posted 19 June 2009 - 17:43
На 124-ка не е нужно да купуваш такава перка(даже не знам да има такова нещо),един познат беше зацепил виското към шаибата с болтове,чувал съм че така се къса оста на стоиката на виското при големи обороти ама тоя още си я кара.Някаде из форума имаше тема за слагане на ел.перка вместо виско на W140 ама изчезна.
Death Metal Fan
#15
Posted 19 June 2009 - 18:09
Audi A8
3 user(s) are reading this topic
0 members, 3 guests, 0 anonymous users