Проблем с w 202 бензин+газГасне като изключа от скорост с включен климатик
Започната от stefito, 15 май 2009 - 20:55:59
12 мнения по тази тема
#1
Публикувано 15 май 2009 - 20:55
Здравейте колеги! От няколко седмици имам този проблем, но чак сега се престрашавам да пиша, тъй като зная от прочетените теми тук във форума, че не харесвате на нашите мечета да се слага газ. Тъй като всеки ден пътувам с него иминавам минимум 150 километра, ми се наложи да и сложа газ. Не газов инжекцион, а обикновенна газова. В началото колата си беше екстра. Не харчи много (11 на 100 - смесен разход). Правеше ми някакви грешки ламбда сондата, но това беше защото ми се бе отхлабила едната скоба на тръбите от долу. Като сложих буфер с усилвател, ми се наложи да разкачам акумулатора, и след това като го закачих, колата започна да разботи малко по нестабилно. Имам в предвид, като пусна от скорост на изключено оборотите започнаха да падат твърде много на бензин (до 400-500, а на газ от 10 пъти 1-2 пъти гасне, а ако не изгасне на газ мотора притреперва или падат оборотите съответно до 100-500. И всичко това се случва, на включен климатик. Ако климатика не е включен, оборотите падат най много до 400-500 на газ и до 500-600 на бензин. Моля не коментирайте излишно решението, което съм взел да сложа газ. Моля за мнения. Да кажете кои неща от колата на първо време да проверя. Аз мисля че може да е натрупала някакви грешки и за това да прави такива мизерии. Другото което е си мисля при свързването на усилвателя и разкачането на акумулатора да е станало нещо. Не знам аз за това се обръщам към вас за помощ. Ако можете да помогнете с някой съвет. Благодаря ви!!!
#2
Публикувано 15 май 2009 - 21:25
ниски са ти ниските обороти маи ...
Мерцедес Бенц
#3
Публикувано 16 май 2009 - 02:53
Колега и аз сам на газ и според мен на много ниски обороти работи двигатела.
Ако всичко ти е наред смисал въздушен филтър ,свещи и т.н. трябва да отидеш на диагностика , както на бензин така и на ГАЗ ,
особено за газта - там ще ти я настроят оптимално сместа.
Ако всичко ти е наред смисал въздушен филтър ,свещи и т.н. трябва да отидеш на диагностика , както на бензин така и на ГАЗ ,
особено за газта - там ще ти я настроят оптимално сместа.
#4
Публикувано 17 май 2009 - 10:18
Колега и аз сам на газ и според мен на много ниски обороти работи двигатела.
Ако всичко ти е наред смисал въздушен филтър ,свещи и т.н. трябва да отидеш на диагностика , както на бензин така и на ГАЗ ,
особено за газта - там ще ти я настроят оптимално сместа.
Ходих на газаджия 3 пъти. Нищо не може да направи. Даже го помолих 1 път да пусне повече за да ми върви колата, а следващия път я намали за да харчи по малко ама нямаше ефект. Вчера ходих за последно да ми намали разхода. Сега пак се опитва да гасне ама не ми е гаснала, явно прави нещо финно на маката врътка на изпарителя. Дайте ми съвет за добър газаджия в София. Свещите и филтъра са ми ок. Благодаря.
#5
Публикувано 17 май 2009 - 14:34
(((Здравейте колеги! От няколко седмици имам този проблем, но чак сега се престрашавам да пиша, тъй като зная от прочетените теми тук във форума, че не харесвате на нашите мечета да се слага газ. Тъй като всеки ден пътувам с него иминавам минимум 150 километра, ми се наложи да и сложа газ. Не газов инжекцион, а обикновенна газова)))
Мисля не е лошо да провериш как зарежда динамото,че мн.ток май си взел да харчиш,а когато има нещо с тока на газ има безброй проблеми
Мисля не е лошо да провериш как зарежда динамото,че мн.ток май си взел да харчиш,а когато има нещо с тока на газ има безброй проблеми
#6
Публикувано 17 май 2009 - 15:44
Ето ти линк http://www.bgmaps.co...mp;initsearch=0 намриа се точно на кадето е червеното кръгче
Аз ходя там и сам доволен засега ,диагностиката мисля че струваше около 20лв.
Аз ходя там и сам доволен засега ,диагностиката мисля че струваше около 20лв.
#7
Публикувано 18 май 2009 - 14:39
направия на газ на по-високи обороти
защото вкл. климатик товари двигателя
и на бензин това се компенсира от електрониката ама на
газ нямаш такава компенсация
защото вкл. климатик товари двигателя
и на бензин това се компенсира от електрониката ама на
газ нямаш такава компенсация
#8
Публикувано 19 май 2009 - 11:22
Здравей колега!
Преди да изкажа мнение бих искал да разбера автомобила ти заводски климатик ли има или е слаган допълнително.Питам те защото навремето брат ми караше един автомобил на който беше слаган допълнително климатик и 10 газаджии така и никога не успяха да я нагласят колата на газ.
Второ...виждал съм случай при един газаджия....дойде един автомобил със същия проблем като твоя.Гаснеше единствено и сам оако включи климатика или се включи перката да охлаждане на радиатора.
След дълго мислене майстора откри че изпарителя не е сложен на правилното място и в момента в който перката се завърти а в горния случай се завърта задължително-струята която обдухва двигателя назад влиза през един от малките отвори на изпарителя на АГУ и мембраната залепваше и спираше притока на газ.Опитай да сложиш пред изпарителя/незная къде точно се намира в твоя автомобил/ някакъв картон и включи килматика.Виж дали има промяна.А за стандартните неща свещи кабели,газанализатор,проверка да не се е измъкнал някой вакум няма да говоря.
Успех
Преди да изкажа мнение бих искал да разбера автомобила ти заводски климатик ли има или е слаган допълнително.Питам те защото навремето брат ми караше един автомобил на който беше слаган допълнително климатик и 10 газаджии така и никога не успяха да я нагласят колата на газ.
Второ...виждал съм случай при един газаджия....дойде един автомобил със същия проблем като твоя.Гаснеше единствено и сам оако включи климатика или се включи перката да охлаждане на радиатора.
След дълго мислене майстора откри че изпарителя не е сложен на правилното място и в момента в който перката се завърти а в горния случай се завърта задължително-струята която обдухва двигателя назад влиза през един от малките отвори на изпарителя на АГУ и мембраната залепваше и спираше притока на газ.Опитай да сложиш пред изпарителя/незная къде точно се намира в твоя автомобил/ някакъв картон и включи килматика.Виж дали има промяна.А за стандартните неща свещи кабели,газанализатор,проверка да не се е измъкнал някой вакум няма да говоря.
Успех
#9
Публикувано 10 юни 2009 - 20:58
Здравей колега!
Преди да изкажа мнение бих искал да разбера автомобила ти заводски климатик ли има или е слаган допълнително.Питам те защото навремето брат ми караше един автомобил на който беше слаган допълнително климатик и 10 газаджии така и никога не успяха да я нагласят колата на газ.
Второ...виждал съм случай при един газаджия....дойде един автомобил със същия проблем като твоя.Гаснеше единствено и сам оако включи климатика или се включи перката да охлаждане на радиатора.
След дълго мислене майстора откри че изпарителя не е сложен на правилното място и в момента в който перката се завърти а в горния случай се завърта задължително-струята която обдухва двигателя назад влиза през един от малките отвори на изпарителя на АГУ и мембраната залепваше и спираше притока на газ.Опитай да сложиш пред изпарителя/незная къде точно се намира в твоя автомобил/ някакъв картон и включи килматика.Виж дали има промяна.А за стандартните неща свещи кабели,газанализатор,проверка да не се е измъкнал някой вакум няма да говоря.
Успех
С оригинален климатик си е. Мен ме съмнява, че това започа да го прави след като си сложих усилвателя с буфер в багажника. Възможно ли е това да дърпа повече ток и за това да се получава? Ще ги махна за да видя дали не е от това проблема...
Благодаря ви колеги за мненията. Бях командировка и нямах време да пиша. Тези дни ако имам време ще я откарам на диагностика да я видят.
#10
Публикувано 07 юли 2009 - 23:10
KOLEGI, MNOGO SE IZVINYAVAM ZA LATINICATA!!!!!!!!!!
Sushto kato "stefito" zimata si razka4ih akumulatora za da go zaredya, i sled tova zapochnaha problemite mi s oborotite. Kolata e W 202 1.8 1993 godina - s nai-prostiya komp. i s gazov injekcion. Nyakolko puti gasna, trudno se pale6e na benzin - ko6mar; samo za protokola - do nego moment NIKAKVI PROBLEMI: nito na benzin, nito na gaz!!! Sveshti i filtur redovno smenyani - bez promyana. Pochistih si droselovata klapa, i sled tova pone ne mi gasne, no niskite oboroti ne sa kakto predi - 800-900 bez klimatik i 1000-1100 s vkluchen takuv. V momenta sustoyanieto e slednoto: i sus i bez klimatik -750??? A kogato hubavo zagree, ima momenti kogato oborotite padat pod 500 i se promenyat ot 100 do 500 za sekundi i ako ne dam gaz imam use6taneto 4e 6te ugasne dvigatelya... Ot vsichkite servizi det hodih, nyakoi podhvurli, 4e kompa ne6to si zabravil nastroikite s tova razka4ane?!?!?
ZA BOGA, BRATYA, POMAGAITE!!!
Не си извинен, но все пак ще напиша на нашеница какво си написал по-горе на маймуница:
Също като "стефито" зимата си разкачих акумоатора за да го заредя, и след това започнаха проблемите ми с оборотите. Колата е W202 1.8 93г. - с най-простия компютър и с газов инжекцион. Няколко пъти гасна, другно се палеше на бензин - кошмар! Само за протокола - до него момент НИКАКВИ ПРОБЛЕМИ, нито на бензин нито на газ! Свещи и филтър редовно сменяни - без промяна. Почистих си дроселовата клапа и след това поне не ми гасне, но ниските обороти не са като преди - 800-900 без климатик и 1000-1100 с включен такъв. В момента състоянието е следното: и със и без климатик 750rpm, А когато хубаво загрее, има моменти когато оборотите падат под 500 и се променят от 100 до 500 за секунди и ако не дам газ имам усещането , че ще угасне двигателя. От всичките сервизи дет ходих , някой подхвърли, че компа нещо си забравил настройките с това разкачане ???
- Фаца!
Sushto kato "stefito" zimata si razka4ih akumulatora za da go zaredya, i sled tova zapochnaha problemite mi s oborotite. Kolata e W 202 1.8 1993 godina - s nai-prostiya komp. i s gazov injekcion. Nyakolko puti gasna, trudno se pale6e na benzin - ko6mar; samo za protokola - do nego moment NIKAKVI PROBLEMI: nito na benzin, nito na gaz!!! Sveshti i filtur redovno smenyani - bez promyana. Pochistih si droselovata klapa, i sled tova pone ne mi gasne, no niskite oboroti ne sa kakto predi - 800-900 bez klimatik i 1000-1100 s vkluchen takuv. V momenta sustoyanieto e slednoto: i sus i bez klimatik -750??? A kogato hubavo zagree, ima momenti kogato oborotite padat pod 500 i se promenyat ot 100 do 500 za sekundi i ako ne dam gaz imam use6taneto 4e 6te ugasne dvigatelya... Ot vsichkite servizi det hodih, nyakoi podhvurli, 4e kompa ne6to si zabravil nastroikite s tova razka4ane?!?!?
ZA BOGA, BRATYA, POMAGAITE!!!
Не си извинен, но все пак ще напиша на нашеница какво си написал по-горе на маймуница:
Също като "стефито" зимата си разкачих акумоатора за да го заредя, и след това започнаха проблемите ми с оборотите. Колата е W202 1.8 93г. - с най-простия компютър и с газов инжекцион. Няколко пъти гасна, другно се палеше на бензин - кошмар! Само за протокола - до него момент НИКАКВИ ПРОБЛЕМИ, нито на бензин нито на газ! Свещи и филтър редовно сменяни - без промяна. Почистих си дроселовата клапа и след това поне не ми гасне, но ниските обороти не са като преди - 800-900 без климатик и 1000-1100 с включен такъв. В момента състоянието е следното: и със и без климатик 750rpm, А когато хубаво загрее, има моменти когато оборотите падат под 500 и се променят от 100 до 500 за секунди и ако не дам газ имам усещането , че ще угасне двигателя. От всичките сервизи дет ходих , някой подхвърли, че компа нещо си забравил настройките с това разкачане ???
- Фаца!
Този пост е редактиран от Faca: 07 юли 2009 - 23:53
Кирилицата бе хора!!
#11
Публикувано 09 юли 2009 - 00:37
Колега, "faca", благодаря за съдействието!
Ще систематизирам и подредя в хронологичен ред събитията, за всички заинтересовани!
Когато зимата проблема с тез обороти се появи и си почистих дроселовата клапа и "обучих" според "чистачите" компа с новите "параметри" на клапата, за седмица само на бензин си беше 6. Това, повтарям беше през зимата, при ниски температури и без климатик... Та "чистачите" ме посъветваха да си покарам седмица на бензин, докато се "завърши обучението" на компа. Така и направих. И идва един хубав ден, в който трябваше да мина на газ - минава си автоматично като се позгрее, и ... нещо звук и обороти пак не ми харесват. Но поне са относително стабилни, не падат под 750 и не гасне.
Отивам при газовиците на момента - те споменаха за цитирам "мудна" ламбда сонда... Всичко с Lovato-to е О.К. Карай си и си свиркай...
До сега не ми се НАЛАГАШЕ да се ровя в тез дебри, защото шофирам предимно между градове, а там по-висока скорост, по-добро охлажданене...... Ако някои вземе да пита какво съм чакал досега!
Днес сутринта, пробвах го тоя номер със задържане на контакт за 3 минути и после палене. След като си загря както трябва, обърна на газ. Та джиткам си аз из Варна с работещ климатик и когато хубаво си загря отново ми заиграха ниските обороти !!! И така няколко пъти, а веднъж дори изгасна ДВГ-то. Минах си на бензин и поне спря да гасне, обаче с оборотите - пак не са това което бяха (eex, какви времена).
Веднага на диагностика в БОШ сервиза във Варна (просто разумен, признат в града не алчен професионалист ми го препоръча), и там ме светнаха, че ми е заминала ламбда сондата... Човека обясни и показа, че амплитудата на изходните сигнали от нея (т. е. обратната връзка която осъществява всъщност) трябва да са големи, а те в действително бяха не малки, а направо нюню. Другото, което научих за колата си е, че моята система за управление на двигателя (нещо трибуквено, до 1995г според БОШ било прилагно) не подлежи на "обучение", а си има зададени параметри и си действа по тях, т.е. няма адаптация и автоматична оптимизация и ............, не че било лошо!
Спеца ми ПОКАЗА технологичния живот на ламбда сондата по каталог - 160 000 км. (универсална, щото е по евтина - към 180лв, на Бош, и пак по техен каталог може спокойно да замени ТОЧНО моята).
Неговия съвет: вземаш задължително ламбда сонда Бош, не друга (но не сега щото нямаме ), слагат ти я някъде (може и при нас), чистят се образувалите се до този момент грешки (където и да е), и на безин - при газаджиите, те да синхронизират отново двата компа и си готов!!!
Но аз като се сетя какво съм писал в първия ред и половина "Когато зимата проблема с тез обороти се появи и си почистих дроселовата клапа и "обучих" според "чистачите" компа с новите "параметри" на клапата, за седмица само на бензин си беше 6.", май утре ще отида отново за да го подпитам и за температурния датчик! А после, колеги, ще споделя.
Призовавам господата модератори, ако съм бил прекалено подробен с информация относно имена, марки, места и други търговски производни, да предприемат съответните разумни действия. Направил съм го единствено и само с цел конкретизация: например - влиза Пешо тук да търси кво му стаа с колата, и случайно е от Варна (в случая), и вземе ми повярва. Оти му требе да си губи времето и да си тормози на характера?
Ще систематизирам и подредя в хронологичен ред събитията, за всички заинтересовани!
Когато зимата проблема с тез обороти се появи и си почистих дроселовата клапа и "обучих" според "чистачите" компа с новите "параметри" на клапата, за седмица само на бензин си беше 6. Това, повтарям беше през зимата, при ниски температури и без климатик... Та "чистачите" ме посъветваха да си покарам седмица на бензин, докато се "завърши обучението" на компа. Така и направих. И идва един хубав ден, в който трябваше да мина на газ - минава си автоматично като се позгрее, и ... нещо звук и обороти пак не ми харесват. Но поне са относително стабилни, не падат под 750 и не гасне.
Отивам при газовиците на момента - те споменаха за цитирам "мудна" ламбда сонда... Всичко с Lovato-to е О.К. Карай си и си свиркай...
До сега не ми се НАЛАГАШЕ да се ровя в тез дебри, защото шофирам предимно между градове, а там по-висока скорост, по-добро охлажданене...... Ако някои вземе да пита какво съм чакал досега!
Днес сутринта, пробвах го тоя номер със задържане на контакт за 3 минути и после палене. След като си загря както трябва, обърна на газ. Та джиткам си аз из Варна с работещ климатик и когато хубаво си загря отново ми заиграха ниските обороти !!! И така няколко пъти, а веднъж дори изгасна ДВГ-то. Минах си на бензин и поне спря да гасне, обаче с оборотите - пак не са това което бяха (eex, какви времена).
Веднага на диагностика в БОШ сервиза във Варна (просто разумен, признат в града не алчен професионалист ми го препоръча), и там ме светнаха, че ми е заминала ламбда сондата... Човека обясни и показа, че амплитудата на изходните сигнали от нея (т. е. обратната връзка която осъществява всъщност) трябва да са големи, а те в действително бяха не малки, а направо нюню. Другото, което научих за колата си е, че моята система за управление на двигателя (нещо трибуквено, до 1995г според БОШ било прилагно) не подлежи на "обучение", а си има зададени параметри и си действа по тях, т.е. няма адаптация и автоматична оптимизация и ............, не че било лошо!
Спеца ми ПОКАЗА технологичния живот на ламбда сондата по каталог - 160 000 км. (универсална, щото е по евтина - към 180лв, на Бош, и пак по техен каталог може спокойно да замени ТОЧНО моята).
Неговия съвет: вземаш задължително ламбда сонда Бош, не друга (но не сега щото нямаме ), слагат ти я някъде (може и при нас), чистят се образувалите се до този момент грешки (където и да е), и на безин - при газаджиите, те да синхронизират отново двата компа и си готов!!!
Но аз като се сетя какво съм писал в първия ред и половина "Когато зимата проблема с тез обороти се появи и си почистих дроселовата клапа и "обучих" според "чистачите" компа с новите "параметри" на клапата, за седмица само на бензин си беше 6.", май утре ще отида отново за да го подпитам и за температурния датчик! А после, колеги, ще споделя.
Призовавам господата модератори, ако съм бил прекалено подробен с информация относно имена, марки, места и други търговски производни, да предприемат съответните разумни действия. Направил съм го единствено и само с цел конкретизация: например - влиза Пешо тук да търси кво му стаа с колата, и случайно е от Варна (в случая), и вземе ми повярва. Оти му требе да си губи времето и да си тормози на характера?
#13
Публикувано 11 юли 2010 - 21:58
Пуснат климатроник се компенсира от електрониката, която няма нищо общо от това с какъв вид гориво здвижваш двигателя.направия на газ на по-високи обороти
защото вкл. климатик товари двигателя
и на бензин това се компенсира от електрониката ама на
газ нямаш такава компенсация
Направил си грешка, че си сложил обикновена газова на инжекцион, ако инжекционите можеха да работят нормално с обикновенна газова нямаше умовете да измислят газова за инжекцион. Гзаовата за инжекцион се командва от компютър и на практика колата върви и харчи почти като на бензин. И без това инвестираш сега за да пестиш после, не разбирам в такива случаи свиденето на още 4-500 лв. Щом минаваш по 150 км. на ден инжекционна газова ще избиеш за 2.5 месеца.
Аз бях против газовите въпбще, но мой приятел си сложи на Ес класа и катя ми я даде да я пробвам на газ, си сложих на следващия ден, но за инжекцион.
ПС: щом Доктора кара на газ, значи е добре :-)
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни