Отказаха ми скоростите
Започната от 300d, 14 май 2009 - 13:41:44
16 мнения по тази тема
#1
Публикувано 14 май 2009 - 13:41
Здравеите на всички.Днес стана каквото стана...Става въпрос за М-с 124 300д автматик 92г чиста 124ка.Днес както си карах спрях да напазарувам в магазина,излизам паля давам на директна/D/и тръгвам НО 1ва ок 2ра и тя и от там нататака неще да превключва нагоре. Като стигне 3000 оборота и трябва да превключи нищо се едно върви поенерция това докато стигне 5000 оборота и там резко зацепва но на 2 ра.В момента продължавам да търся из форума подобен проблем но за сега нищо.Очаквам мнения предложения и всичко което може да ми помогне като предварително БЛАГОДАРЯ!!!Ако е наи лошото както аз си мисля,предложения как и каде да отстраниме проблема.АЗ съм от София Помагаите!!!!! че ми иде да се
#2
Публикувано 14 май 2009 - 14:36
аз не разбирам от автоматични кутии, единственото което се сещам е да го откараш до GEMINI чувал съм, че в София те са може би най-добрите за автоматични кутии...
I expect nothing. I fear no one. I am free.
#3
Публикувано 14 май 2009 - 15:07
бутончето за кик-а под педала на спирачката погледна ли го?
фаровете регулират ли се още на височина?
фаровете регулират ли се още на височина?
брабус написа: "абе само аз ли спуквам тьрсачката?"
#4
Публикувано 14 май 2009 - 16:04
За бутончето какво да го гледам обясни ми по подробно а фаровете не знам сега ще пробвамбутончето за кик-а под педала на спирачката погледна ли го?
фаровете регулират ли се още на височина?
#5
Публикувано 14 май 2009 - 17:07
нещо не си го обяснил ясно
след 3000 об. не превключва на 3 та
или превключва но като на свободна
щото това върви като по инерция какво значи
а от там и проблемите са различни
след 3000 об. не превключва на 3 та
или превключва но като на свободна
щото това върви като по инерция какво значи
а от там и проблемите са различни
#6
Публикувано 14 май 2009 - 17:15
Значи според мен не превключва на 3та и като подавам газ оборотите се вдигат но колата не набира.Като достигне 5000об според мен включва пак на 2ранещо не си го обяснил ясно
след 3000 об. не превключва на 3 та
или превключва но като на свободна
щото това върви като по инерция какво значи
а от там и проблемите са различни
#7
Публикувано 14 май 2009 - 18:07
както го описваш май няма да се разминеш
без разглобяване. Вътре има едни лентови
спирачки и т.н.
ако не си разглобявал по добре ходи в сервиз
без разглобяване. Вътре има едни лентови
спирачки и т.н.
ако не си разглобявал по добре ходи в сервиз
#8
Публикувано 15 май 2009 - 00:52
Ok за сервиза.Видях че си от Ст.загора мерси за помоща но нека тези които имат някакъв опит с сервизи и и.т.н от София да помагат.Познати приятели без значение някои на които може да се разчита и се е доказал като спец на автоматика
#9
Публикувано 15 май 2009 - 07:14
Сервизи за подобен проблем в София бол. Кой ще си избереш твоя воля.
Джемини се славят освен с качествена работа и с висок хонорар, на мен ми препоръча един виден наш колега един сервиз в Кр.поляна- човека цял живот правел автоматици на Мерцедес... , но нямам личен опит да споделя.
Нека някой, който е ползвал услугите им да сподели, пък избирай.
Джемини се славят освен с качествена работа и с висок хонорар, на мен ми препоръча един виден наш колега един сервиз в Кр.поляна- човека цял живот правел автоматици на Мерцедес... , но нямам личен опит да споделя.
Нека някой, който е ползвал услугите им да сподели, пък избирай.
#10
Публикувано 15 май 2009 - 10:57
За Джемини разпитах един познат и противно на твоето мнение не е много доволен неговата кола е още в движение след ремонта там но се нещо не е както трябва според него.А за сервизите другите де даваите някакви кординати тел. защото се е видяло че трябва да се въсползвам от услугите на някои от тях.
#11
Публикувано 15 май 2009 - 15:06
Коко от Дървеница. Не съм чул негативно мнение за работата му. Във всички случаи проблема е за разглобяване на кутията и най-вероятно е в мозъка й. Маслото и филтъра й сменяни ли са?
#12
Публикувано 15 май 2009 - 16:00
От сутринта точно това правих/филтър и масло+гарнитура/за да съм напълно сигурен.За този Коко срещнах на доста места неговото име но нямам кординати ако може да ми дадеш някакви.На теб лично правил ли е нещо доволен ли си просто питам.А да и за парите скъпчия ли е защото то е ясно че ще се дават но да не ми обяви некви косм. суми като в Джемини,а даже не са видяли колата/НО ЩЕ Я НАПРАВЯТ/.Да кажа сега след смяната на маслото не че беше старо на 15.000 20.000км но викам даи за секи случаи да го сменя да не би филтъра да се е прецакал речено сторено И след което ефект 0%същото.За сега това чакам кординатиКоко от Дървеница. Не съм чул негативно мнение за работата му. Във всички случаи проблема е за разглобяване на кутията и най-вероятно е в мозъка й. Маслото и филтъра й сменяни ли са?
#13
Публикувано 16 май 2009 - 10:20
Имаш ЛС
#14
Публикувано 21 май 2009 - 16:42
Благодаря на всички които се включиха с желание да помогнат. ОПРАВИХА ГИ благодарение на отзивчивоста на колегата Lusco на които специално му благодаря.Сеага по същество човека при които ме изпрати е много свестен и много ги разбира тези автоматици,след като му се обадих и му обясних какво е положението без да е видял колата ми каза какво точно се е счупило/абе направо БОГ-лично мнение/.Разбрахме се и във вторник към обяд му я закарах влезе човека свали картера ,мозака там още некакви джунджурии и се оказа прав точно каквото каза това беше счупено показа ми част от някакво пластмасово зъбно колело което е основния ВИНОВНИК.Разглоби и мозака и там имаше някакво клапанче което също е пласмасово и се е счупило.Оставих му колата и тои ми каза да доида в сряда по обяд да си я взема неможех да повярвам на ушите си като знам какви работи чух и какви цени.Речено сторено отивм аз в сряда по обяд колата ме чака,изненадата беше като доиде време за плащане значи отремонтирана кутия нов картер/моя бил много деформиран/нов филтър с гарнитура и масло познаите колко ами 350лв Всичко.Направих няколко снимки ще се опитам да ги кача
ето това са сменените работи:
ето това е основния виновник
и сега вече сме на ход:
А забравих да кажа маистора каза че кутията била много лигава защото возеше пояти без да се усеща как превключва а не трябвало да е така.Трябвало да се усеща лекичко не да удря но да се усеща според него леко груба и така я е настроил.Сега колата е по различна но върви според мен по добре само да и свикна Забравих още нещо да спомена всички маниполации по скоростите момчето ги направи без да сваля скоростите.СПЕЦИАЛНИ БЛАГОДАРНОСТИ НА LUSCO както и на всички останали.Да попитам нещо понеже не съм член на клуб Мерцедес но ако го нямаше този форум още щях да се лутам какво точно да правя и в този ред на мисли искам да преведа по сметката на клуба/ако ми я дадете де/едни символични 20лв
ето това са сменените работи:
ето това е основния виновник
и сега вече сме на ход:
А забравих да кажа маистора каза че кутията била много лигава защото возеше пояти без да се усеща как превключва а не трябвало да е така.Трябвало да се усеща лекичко не да удря но да се усеща според него леко груба и така я е настроил.Сега колата е по различна но върви според мен по добре само да и свикна Забравих още нещо да спомена всички маниполации по скоростите момчето ги направи без да сваля скоростите.СПЕЦИАЛНИ БЛАГОДАРНОСТИ НА LUSCO както и на всички останали.Да попитам нещо понеже не съм член на клуб Мерцедес но ако го нямаше този форум още щях да се лутам какво точно да правя и в този ред на мисли искам да преведа по сметката на клуба/ако ми я дадете де/едни символични 20лв
#15
Публикувано 15 юни 2009 - 08:18
Я остави тая сметка-ела на срещата в сряда и ще си ги дадеш лично! А колкото до членството-това е оправим пропуск!
2 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 2 гости, 0 анонимни