![:dontknow:](http://static.mbclub.bg/forums/public/style_emoticons/default/dontknow.gif)
![Photo](https://static.mbclub.bg/forums/uploads/profile/photo-thumb-6100.jpg?_r=0)
Малко пуши
Started by DEOdriver, 10 May 2009 - 23:38:28
10 replies to this topic
#1
Posted 10 May 2009 - 23:38
Имам следния проблем,като изцедя мечо на 2-ра отзад се вижда един черен пушек.Не е гъст и черен като стар голф двойка,но се вижда.После като включих на трета и пушека изчезва.Не го прави всеки път като го изцедя на 2-ра,само понякога.Съмнявам се да не е от горивния филтър или катализатора нещо да се е запушил,незнам
.Кажете мнение,колата е С220 дизел.
![:dontknow:](http://static.mbclub.bg/forums/public/style_emoticons/default/dontknow.gif)
#2
Posted 11 May 2009 - 08:21
Колега,не се шашкай,на всеки дизел на повечко километри му се случва да изпуши някой път.Смени въздушния филтър ако не си го сменял скоро,и карай смело.Ако колата се кара само в градско,и в повечето случаи студена,трупа нагар,особенно двигателите с предкамерно впръскване като твоя.Сипи някаква добавка,аз лично сипвам газ за лампи,1 л. на 20 л. гориво.Отиди и на една диагностика,за всеки случай.
#3
Posted 11 May 2009 - 10:30
Въздушния филтър е сменен преди 3хил. км.Специално поръчах MANN.Вярно е ,че дота често се случва да карам я студена и няма време да загрее.Това с газта го знам
,но последно съм и сипвал миналата година,пак ще трябва.Мерси много
![:slap:](http://static.mbclub.bg/forums/public/style_emoticons/default/slap.gif)
![:icon_welldone:](http://static.mbclub.bg/forums/public/style_emoticons/default/icon_welldone.gif)
#4
Posted 13 June 2009 - 19:05
колеги аз имам същия проблем ама при 190-тка бензин като се форсира има странен черен пушек
![:(](http://static.mbclub.bg/forums/public/style_emoticons/default/sad.gif)
#6
Posted 16 June 2009 - 10:02
Мисля че е абсолютно нормално за дизелите това.
Скоро приятел си взе новия ML дизел.
Като го нажулиш аграрно ( което не е хубаво ) и от неговия кюнец излиза черничко
Нали дизел горим не мляко
Скоро приятел си взе новия ML дизел.
Като го нажулиш аграрно ( което не е хубаво ) и от неговия кюнец излиза черничко
![:)](http://static.mbclub.bg/forums/public/style_emoticons/default/smile.gif)
![:)](http://static.mbclub.bg/forums/public/style_emoticons/default/smile.gif)
#7
Posted 02 November 2009 - 19:25
Еми и аз го имам същия проблем с пушенето и забелязах (нощно време на фаровете на задните коли) , че по нагорнище от 1500 до 2000 оборота пуши . Ходих на диагностика казаха ми че компресията си ми е добре , няма значение какво масло му сипвам винаги пуши по един и същ начин. Единствено на диагностиката ми казаха ,че дебитомера за въздуха ми е за смяна . Въпроса ми е : може ли заради него да пуши така или да турся проблема някаде другаде , не ми се струва нормално да пуши така , а немога да го гледам в такова състояние хайванчето.
Колата е Ц200 ЦДИ w202
Колата е Ц200 ЦДИ w202
#8
Posted 29 March 2010 - 08:53
Здравейте колеги, нов съм във форума и с интерес чета решенията на дадени проблеми. Относно изпушването на черен дим от колата във високи обороти, това се дължи от богатата горивна смес и високите обороти. Това е нормално, колега карай и не се притеснявай. Щом запуши сиво при изфорсирване тогава става проблема
.
![:kill_myself:](http://static.mbclub.bg/forums/public/style_emoticons/default/kill_myself.gif)
#9
Posted 29 March 2010 - 09:48
Колега, около 1800 оборота ти се включва турбината и си пропушва обикновено ако го "изцеждаш" двигателя.Еми и аз го имам същия проблем с пушенето и забелязах (нощно време на фаровете на задните коли) , че по нагорнище от 1500 до 2000 оборота пуши . Ходих на диагностика казаха ми че компресията си ми е добре , няма значение какво масло му сипвам винаги пуши по един и същ начин. Единствено на диагностиката ми казаха ,че дебитомера за въздуха ми е за смяна . Въпроса ми е : може ли заради него да пуши така или да турся проблема някаде другаде , не ми се струва нормално да пуши така , а немога да го гледам в такова състояние хайванчето.
Колата е Ц200 ЦДИ w202
Това с дебитомера за въздуха си е задължително да го смениш - не ти ли е наред, означава че колата ти няма правилното количество въздух, а от това и разхода и вървежа се променя. Не е страшна цената му - върти ми се в главата около 160лв, но не съм напълно сигурен, все пак съм го сменял преди повече от година моя дебитомер.
Успех!
#10
Posted 05 July 2010 - 10:24
Това не е никакъв "проблем". Проблем е когато пушекът отзад е сивкав(т.е. гори масло). Всеки дизел няма нов, стар виждал съм Мерцедеси(и не само)от 2007-2008 година като ги поанстъпят - и те пропушват. Когато понатовариш двигатела или му подаваш повечко газ прошушва черничко, защото количеството на нафтата е много голямо и не може да я изгори цялата.
#11
Posted 05 July 2010 - 10:25
Това не е никакъв "проблем". Проблем е когато пушекът отзад е сивкав(т.е. гори масло). Всеки дизел няма нов, стар виждал съм Мерцедеси(и не само)от 2007-2008 година като ги поанстъпят - и те пропушват. Когато понатовариш двигателя или му подаваш повечко газ прошушва черничко, защото количеството на нафтата е много голямо и не може да я изгори цялата.
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users