нивомат на 124ТЕкак да разбера кое не е наред
		 Започната от gaidarski, 10 май 2009 - 22:08:09 
	
	
	
	
		24 мнения по тази тема
	
		
			
				
					
						
					
					#1
					
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Публикувано 10 май 2009 - 22:08
					Как да разбера кое не е наред? Сферите или регулатора? Сега съм откачил щангата за управлението на регулатора, защото, като я закача, се вдига догоре и много друса. Иначе, като го вартя на ръка колата се мести нагоре- надолу. Сега е на долното полженое , но пак подрусва. Ще ми се да го ремонтирам, но незнам от къде да започна, пък и по моя край в сервизите не ремонтират нивомати... Не знам и как се регулира и не намерих нищо за регулиране във форума, моля ако някой знае нещо нека пише и за цени на сфери и регулатор.
					
					
					
				
				
				
				
				
								
				
				
				
			
				
			
				
					
						
					
					#2
					
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Публикувано 10 май 2009 - 23:21
					Не барай регулатора! 
 Смени си сферите и сипи оригинално масло от дилъра и ще спре да ти друса 
 
Ако нещо не ти е ясно питай!
Успех
					
					
					
				
				
				
				
				
								
				
					Ако нещо не ти е ясно питай!
Успех

В тази криза няма пари за ракия,а жената купила хляб!
			
				
					
						
					
					#3
					
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Публикувано 11 май 2009 - 07:20
					Какво масло да сложа? Имате ли представа от къде мога да поръчам сфери? Знаете ли колко са сферите 2 или 3 и колко горе - долу струва една/ За регулатора в Ауто +  ми искаха 768лв. ама ми се видя много...
PS: имате ли представа от къде може да ми се пълни казанчето за нивомата, аз източвам масло, след нчколко дни пак пълно?!
					
				
				
				
				
				
								
				
				
				
			
				PS: имате ли представа от къде може да ми се пълни казанчето за нивомата, аз източвам масло, след нчколко дни пак пълно?!
			
				
					
						
					
					#4
					
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Публикувано 14 май 2009 - 09:38
					Значи аз като сменях мойте питах в Христо КОЛЕВ (който се намира в софия)в магазина и ми казаха 150 лева за бройка (а те са 2бр ) а маслото е по номер.На казанчето за течноста на сверите имаш един дълаг код казваш него в магазина.На мен на фЕБИ ми взеха 20-тина лева за 1 шишенце  което е към литър и ми стигна даже ми остана.После отиваш в най близкия сервиз на ситроен и там могат да ги сменят.Просто там момчетата си знаят работата защото тръбичките на сверите отзаде съм абсолюютно сигорен че са ти запекли и при развиване много лесно се късат.Ако има нещо питай  
В прочем можеш и 2-ра рака да си вземеш по евтино ще ти излезне ама незнаеш какво слагаш.А на сверите дават 5-7 години живот зависи по какви пътища е карана колата
					
					
					
				
				
				
				
				
								
				
				
				
			
				
			
				
					
						
					
					#5
					
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Публикувано 14 май 2009 - 10:49
					Поръчах сфери и утре чакам да ги доставят, от Ауто +   по 185лв/бр.  и два литра масло ZH-M по 14лв. За съжаление обаче ние в Козлодуй нямаме сервиз на Ситроен и мисля утер да се пробвам сам да ги сменя. Четох какво са писали колегите и ще се пробвам. Дано да се окаже , че са сфери , а не регулатор.
Не разбрах само дали се обезвъздушава системата или я осташвяш да се самообезшъздуши.
					
				
				
				
				
				
								
				
				
				
			
				Не разбрах само дали се обезвъздушава системата или я осташвяш да се самообезшъздуши.
			
				
					
						
					
					#6
					
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Публикувано 14 май 2009 - 21:46
					сфери са, kombi124d, ти го каза катергорично.
сама се обезвъздушава системата
					
				
				
				
				
				
								
				
					
				
				
				
			
				сама се обезвъздушава системата
			
				
					
						
					
					#7
					
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Публикувано 15 май 2009 - 21:23
					Колеги, БЛАГОДАРЯ!!!
За съветите и за описанията във форума - смених сферите, маслото и сега колата е като ютия на пътя. Много се изкефих, сега няма друсане, и всичко е ОК!
					
				
				
				
				
				
								
				
				
				
			
				За съветите и за описанията във форума - смених сферите, маслото и сега колата е като ютия на пътя. Много се изкефих, сега няма друсане, и всичко е ОК!
			
				
					
						
					
					#8
					
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Публикувано 16 май 2009 - 09:56
Колеги, БЛАГОДАРЯ!!!
За съветите и за описанията във форума - смених сферите, маслото и сега колата е като ютия на пътя. Много се изкефих, сега няма друсане, и всичко е ОК!
Браво, колега, и за разрешения проблем и най-вече за това, че сподели как е бил разрешен.
Пиша това по повод една тема с леко недоволство от факта, че много от съфорумците питат за даден проблем, отговаря им се и след това не споделят как е бил разрешен.
Тук, все пак сме и за това да споделяме ...
			
				
					
						
					
					#9
					
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Публикувано 16 май 2009 - 20:22
					Само да допълня че може да се наложи да долееш още малко масло - като я натовариш и после разтовариш провери нивото. Успех!  
					
					
					
				
				
				
				
				
								
				
				
				
			
				
			
				
					
						
					
					#10
					
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Публикувано 16 май 2009 - 21:19
					Взел съм си едно шише масло и си го карам с мен, да не би да ми потрябва в неподходящ момент, в смисъл да доливам докато се обезвъздуши или пък ако протече от някъде   
					
					
					
				
				
				
				
				
								
				
				
				
			
				
			
				
					
						
					
					#11
					
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Публикувано 21 юни 2009 - 13:54
					Здравейте, може ли да ми кажете от къде и какво масло да си купя за сферите( Е200 комби) и става ли от Ситроен това зеленото?. Сферите са сменени но нивото на маслото е много ниско. Трябва ли да го сменя цялото или само да долея?  Нещо по специално при смяната?  И колко масло събира ?
					
					
					
				
				
				
				
				
								
				
				
				
			
				
			
				
					
						
					
					#12
					
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Публикувано 22 юни 2009 - 10:27
Оригинално ZH-M от дилъра и никакви френски боклуци! След като ще доливаш 1л. ще ти стигне.Здравейте, може ли да ми кажете от къде и какво масло да си купя за сферите( Е200 комби) и става ли от Ситроен това зеленото?. Сферите са сменени но нивото на маслото е много ниско. Трябва ли да го сменя цялото или само да долея? Нещо по специално при смяната? И колко масло събира ?

В тази криза няма пари за ракия,а жената купила хляб!
			
				
					
						
					
					#13
					
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Публикувано 05 ноември 2014 - 18:36
Здравейте!Аз имам проблем и незнам от какво е и той е следният-Наливам масло и както би трябвало не се само обезваздушава и от болта на помпата на двигателч като искатам въздуха докато не потече масло и затягам се вдига но след 1 е отново на земята и трчбва постоянно да правя това обезвазушаване за да се вдигне,но мен ме самнява да са сверите защото когато се вдигне вози като лодка без друсане и тропане а когато е на земята не е много комфорт :Д.Мен ме самнява да не е от помпата на двигателя да опуска налягането и да не може да го вастанови за да искара въздуха.И друго-Когато стои няколко дни в гаража без да се кара казанчето за маслото се пълни до капачката и прелива.Ако някой знае от какво може да е да сподели! 
  
  ![]()
			
				
					
						
					
					#14
					
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Публикувано 05 ноември 2014 - 18:39
Здравейте!Аз имам проблем и незнам от какво е и той е следният-Наливам масло и както би трябвало не се само обезваздушава и от болта на помпата на двигателя като искарам въздуха докато не потече масло и затягам се вдига но след 1ден отново на земята и трчбва постоянно да правя това обезвазушаване за да се вдигне,но мен ме самнява да са сверите защото когато се вдигне вози като лодка без друсане и тропане а когато е на земята не е много комфорт :Д.Мен ме самнява да не е от помпата на двигателя да опуска налягането и да не може да го вастанови за да искара въздуха.И друго-Когато стои няколко дни в гаража без да се кара казанчето за маслото се пълни до капачката и прелива.Ако някой знае от какво може да е да сподели!
![]()
![]()
отнася се за мерцедес 124-250 combi от 89-та година.
			
				
					
						
					
					#15
					
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Публикувано 05 ноември 2014 - 19:04
Здравейте!Аз имам проблем и незнам от какво е и той е следният-Наливам масло и както би трябвало не се само обезваздушава и от болта на помпата на двигателя като искарам въздуха докато не потече масло и затягам се вдига но след 1ден отново на земята и трчбва постоянно да правя това обезвазушаване за да се вдигне,но мен ме самнява да са сверите защото когато се вдигне вози като лодка без друсане и тропане а когато е на земята не е много комфорт :Д.Мен ме самнява да не е от помпата на двигателя да опуска налягането и да не може да го вастанови за да искара въздуха.И друго-Когато стои няколко дни в гаража без да се кара казанчето за маслото се пълни до капачката и прелива.Ако някой знае от какво може да е да сподели!
![]()
![]()
отнася се за мерцедес 124-250 combi от 89-та година.
Мисля че проблема е в кантарчето-регулатора не държи нивото и за това ляга ,като запалиш помпата бута и задницата се дига .
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни



				
				
			
			
			
				
			
			
				
				
				
				
				
				
				
				
				
				
				
				
				
				
				
				
				
				







