Jump to content

  •  

Photo
- - - - -

нивомат на 124ТЕкак да разбера кое не е наред


  • Please log in to reply
24 replies to this topic

#1 gaidarski

gaidarski

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 116 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Козлодуй
  • Автомобил:
    124 260 E

Posted 10 May 2009 - 22:08

Как да разбера кое не е наред? Сферите или регулатора? Сега съм откачил щангата за управлението на регулатора, защото, като я закача, се вдига догоре и много друса. Иначе, като го вартя на ръка колата се мести нагоре- надолу. Сега е на долното полженое , но пак подрусва. Ще ми се да го ремонтирам, но незнам от къде да започна, пък и по моя край в сервизите не ремонтират нивомати... Не знам и как се регулира и не намерих нищо за регулиране във форума, моля ако някой знае нещо нека пише и за цени на сфери и регулатор.
  • 0

#2 kombi124d

kombi124d

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 805 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Бяла техника на колела

Posted 10 May 2009 - 23:21

Не барай регулатора! :nono: Смени си сферите и сипи оригинално масло от дилъра и ще спре да ти друса ;)
Ако нещо не ти е ясно питай!
Успех :icon_coolgrin:
  • 0
Публикувано изображение
В тази криза няма пари за ракия,а жената купила хляб!

#3 gaidarski

gaidarski

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 116 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Козлодуй
  • Автомобил:
    124 260 E

Posted 11 May 2009 - 07:20

Какво масло да сложа? Имате ли представа от къде мога да поръчам сфери? Знаете ли колко са сферите 2 или 3 и колко горе - долу струва една/ За регулатора в Ауто + ми искаха 768лв. ама ми се видя много...

PS: имате ли представа от къде може да ми се пълни казанчето за нивомата, аз източвам масло, след нчколко дни пак пълно?!
  • 0

#4 shopaza

shopaza

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 22 Posts:
  • Автомобил:
    Мерцедес W124 300Д Комби и Пежо 404 1969-а година

Posted 14 May 2009 - 09:38

Значи аз като сменях мойте питах в Христо КОЛЕВ (който се намира в софия)в магазина и ми казаха 150 лева за бройка (а те са 2бр ) а маслото е по номер.На казанчето за течноста на сверите имаш един дълаг код казваш него в магазина.На мен на фЕБИ ми взеха 20-тина лева за 1 шишенце което е към литър и ми стигна даже ми остана.После отиваш в най близкия сервиз на ситроен и там могат да ги сменят.Просто там момчетата си знаят работата защото тръбичките на сверите отзаде съм абсолюютно сигорен че са ти запекли и при развиване много лесно се късат.Ако има нещо питай :icon_coolgrin:В прочем можеш и 2-ра рака да си вземеш по евтино ще ти излезне ама незнаеш какво слагаш.А на сверите дават 5-7 години живот зависи по какви пътища е карана колата
  • 0

#5 gaidarski

gaidarski

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 116 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Козлодуй
  • Автомобил:
    124 260 E

Posted 14 May 2009 - 10:49

Поръчах сфери и утре чакам да ги доставят, от Ауто + по 185лв/бр. и два литра масло ZH-M по 14лв. За съжаление обаче ние в Козлодуй нямаме сервиз на Ситроен и мисля утер да се пробвам сам да ги сменя. Четох какво са писали колегите и ще се пробвам. Дано да се окаже , че са сфери , а не регулатор.
Не разбрах само дали се обезвъздушава системата или я осташвяш да се самообезшъздуши.
  • 0

#6 Lorinser

Lorinser

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5,339 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    --Първият в БГ C124 CE500 M117-V8 Custom.
    --W126 260SE 1988

Posted 14 May 2009 - 21:46

сфери са, kombi124d, ти го каза катергорично.
сама се обезвъздушава системата
  • 0

#7 gaidarski

gaidarski

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 116 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Козлодуй
  • Автомобил:
    124 260 E

Posted 15 May 2009 - 21:23

Колеги, БЛАГОДАРЯ!!!
За съветите и за описанията във форума - смених сферите, маслото и сега колата е като ютия на пътя. Много се изкефих, сега няма друсане, и всичко е ОК!
  • 1

#8 iohoho

iohoho

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 587 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:СОФИЯ
  • Автомобил:
    S 211 E 320 CDI 2004г.

Posted 16 May 2009 - 09:56

Колеги, БЛАГОДАРЯ!!!
За съветите и за описанията във форума - смених сферите, маслото и сега колата е като ютия на пътя. Много се изкефих, сега няма друсане, и всичко е ОК!


Браво, колега, и за разрешения проблем и най-вече за това, че сподели как е бил разрешен.
Пиша това по повод една тема с леко недоволство от факта, че много от съфорумците питат за даден проблем, отговаря им се и след това не споделят как е бил разрешен.
Тук, все пак сме и за това да споделяме ... :flagMB new:
  • 0

#9 Lusco

Lusco

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 583 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 2.5D комби автоматик

Posted 16 May 2009 - 20:22

Само да допълня че може да се наложи да долееш още малко масло - като я натовариш и после разтовариш провери нивото. Успех! :)
  • 0

#10 gaidarski

gaidarski

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 116 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Козлодуй
  • Автомобил:
    124 260 E

Posted 16 May 2009 - 21:19

Взел съм си едно шише масло и си го карам с мен, да не би да ми потрябва в неподходящ момент, в смисъл да доливам докато се обезвъздуши или пък ако протече от някъде :icon_coolgrin:
  • 0

#11 Mimo-200E

Mimo-200E

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 16 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София

Posted 21 June 2009 - 13:54

Здравейте, може ли да ми кажете от къде и какво масло да си купя за сферите( Е200 комби) и става ли от Ситроен това зеленото?. Сферите са сменени но нивото на маслото е много ниско. Трябва ли да го сменя цялото или само да долея? Нещо по специално при смяната? И колко масло събира ?
  • 0

#12 kombi124d

kombi124d

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 805 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Бяла техника на колела

Posted 22 June 2009 - 10:27

Здравейте, може ли да ми кажете от къде и какво масло да си купя за сферите( Е200 комби) и става ли от Ситроен това зеленото?. Сферите са сменени но нивото на маслото е много ниско. Трябва ли да го сменя цялото или само да долея? Нещо по специално при смяната? И колко масло събира ?

Оригинално ZH-M от дилъра и никакви френски боклуци! След като ще доливаш 1л. ще ти стигне.
  • 0
Публикувано изображение
В тази криза няма пари за ракия,а жената купила хляб!

#13 MAGESTIC

MAGESTIC

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 11 Posts:
  • Град:vraca
  • Автомобил:
    mercedes 124 combi

Posted 05 November 2014 - 18:36

Здравейте!Аз имам проблем и незнам от какво е и той е следният-Наливам масло и както би трябвало не се само обезваздушава и от болта на помпата на двигателч като искатам въздуха докато не потече масло и затягам се вдига но след 1 е отново на земята и трчбва постоянно да правя това обезвазушаване за да се вдигне,но мен ме самнява да са сверите защото когато се вдигне вози като лодка без друсане и тропане а когато е на земята не е много комфорт :Д.Мен ме самнява да не е от помпата на двигателя да опуска налягането и да не може да го вастанови за да искара въздуха.И друго-Когато стои няколко дни в гаража без да се кара казанчето за маслото се пълни до капачката и прелива.Ако някой знае от какво може да е да сподели! :unsure  :unsure  :unsure


  • 0

#14 MAGESTIC

MAGESTIC

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 11 Posts:
  • Град:vraca
  • Автомобил:
    mercedes 124 combi

Posted 05 November 2014 - 18:39

Здравейте!Аз имам проблем и незнам от какво е и той е следният-Наливам масло и както би трябвало не се само обезваздушава и от болта на помпата на двигателя като искарам въздуха докато не потече масло и затягам се вдига но след 1ден отново на земята и трчбва постоянно да правя това обезвазушаване за да се вдигне,но мен ме самнява да са сверите защото когато се вдигне вози като лодка без друсане и тропане а когато е на земята не е много комфорт :Д.Мен ме самнява да не е от помпата на двигателя да опуска налягането и да не може да го вастанови за да искара въздуха.И друго-Когато стои няколко дни в гаража без да се кара казанчето за маслото се пълни до капачката и прелива.Ако някой знае от какво може да е да сподели! :unsure  :unsure  :unsure отнася се за мерцедес 124-250 combi от 89-та година.


  • 0

#15 kirlqn

kirlqn

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 24 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Козлодуй
  • Автомобил:
    W210 1998 250 TD OM605
    S210 T-MODEL

Posted 05 November 2014 - 19:04

 

Здравейте!Аз имам проблем и незнам от какво е и той е следният-Наливам масло и както би трябвало не се само обезваздушава и от болта на помпата на двигателя като искарам въздуха докато не потече масло и затягам се вдига но след 1ден отново на земята и трчбва постоянно да правя това обезвазушаване за да се вдигне,но мен ме самнява да са сверите защото когато се вдигне вози като лодка без друсане и тропане а когато е на земята не е много комфорт :Д.Мен ме самнява да не е от помпата на двигателя да опуска налягането и да не може да го вастанови за да искара въздуха.И друго-Когато стои няколко дни в гаража без да се кара казанчето за маслото се пълни до капачката и прелива.Ако някой знае от какво може да е да сподели! :unsure  :unsure  :unsure отнася се за мерцедес 124-250 combi от 89-та година.

 

Мисля че проблема е в кантарчето-регулатора  не държи нивото и за това ляга ,като запалиш помпата бута и задницата се дига .


  • 0




1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users