
така ли еили само така ми се струва
Започната от Silver E200, 10 май 2009 - 20:57:12
15 мнения по тази тема
#1
Публикувано 10 май 2009 - 20:57
значи колеги при по висока скорост имам предвид магистрално каране аз имам чувството че колата става по ниска така ли е или само така ми се струва
#2
Публикувано 10 май 2009 - 21:02
Дай ВИН и ще разберем дали само ти се стрва. Ако има нивомат, може и да слиза.значи колеги при по висока скорост имам предвид магистрално каране аз имам чувството че колата става по ниска така ли е или само така ми се струва
Mercedes-Benz - Unlike any other!
#3
Публикувано 10 май 2009 - 21:17
колата не е комби а е седан мисля че нивомата е само при комбитата или се лъжаДай ВИН и ще разберем дали само ти се стрва. Ако има нивомат, може и да слиза.
#4
Публикувано 10 май 2009 - 21:35
Е, щом така мислиш, значи само ти се струва, че колата става по-ниска.колата не е комби а е седан мисля че нивомата е само при комбитата или се лъжа
Може би я товариш повече?
Mercedes-Benz - Unlike any other!
#5
Публикувано 10 май 2009 - 21:49
аз имам едно предположение но незнам доколко е вярно значи при по висока скорост силите на въздуха или на вятъра се засилват много повече това може да се усети много лесно просто си изкарай ръката през прозореци при скорост от 140-150 км/ч и ще усетиш та по тази логика като се кара с по висока скорост тези сили действат и на купето на колата и така го притискат към земята което го прави по нискоЕ, щом така мислиш, значи само ти се струва, че колата става по-ниска.
Може би я товариш повече?
#6
Публикувано 10 май 2009 - 22:28
Звучи логично! А аз се питах защо във Формула 1 толкова се грижат за онова нещо аеро-динамика.аз имам едно предположение но незнам доколко е вярно значи при по висока скорост силите на въздуха или на вятъра се засилват много повече това може да се усети много лесно просто си изкарай ръката през прозореци при скорост от 140-150 км/ч и ще усетиш та по тази логика като се кара с по висока скорост тези сили действат и на купето на колата и така го притискат към земята което го прави по ниско
Мисля, че е близко до ума, че при висока клиръса намалява, тъй като въздушните пооци натискат колата, но това едва ли е осезаемо за шофьора.
Ако искаш да обсъждаме твоето усещане, мисля, че е по-добре да го направим във някой форум за "религия и мистика"
Или имаш нивомат и колата ти си променя височината съобразно скоростта или си чешем езиците и трупаме излишни постове.
Аз ще оставя колегите да преценят дали да забършат...
Mercedes-Benz - Unlike any other!
#7
Публикувано 10 май 2009 - 22:35
чакай сега ще ти дам вин номера да видиш има ли нивомат или е от вятъра : ) че аз руски не разбирам то по вин не пише че имам подгряващи огледала но реално ги имам но както и да нека видим какво пише за винаЗвучи логично! А аз се питах защо във Формула 1 толкова се грижат за онова нещо аеро-динамика.
Мисля, че е близко до ума, че при висока клиръса намалява, тъй като въздушните пооци натискат колата, но това едва ли е осезаемо за шофьора.
Ако искаш да обсъждаме твоето усещане, мисля, че е по-добре да го направим във някой форум за "религия и мистика"
Или имаш нивомат и колата ти си променя височината съобразно скоростта или си чешем езиците и трупаме излишни постове.
Аз ще оставя колегите да преценят дали да забършат...
#8
Публикувано 10 май 2009 - 22:37
вина е WDB1240211B460364Звучи логично! А аз се питах защо във Формула 1 толкова се грижат за онова нещо аеро-динамика.
Мисля, че е близко до ума, че при висока клиръса намалява, тъй като въздушните пооци натискат колата, но това едва ли е осезаемо за шофьора.
Ако искаш да обсъждаме твоето усещане, мисля, че е по-добре да го направим във някой форум за "религия и мистика"
Или имаш нивомат и колата ти си променя височината съобразно скоростта или си чешем езиците и трупаме излишни постове.
Аз ще оставя колегите да преценят дали да забършат...
#9
Публикувано 10 май 2009 - 22:41
Нивомат се монтира и на лимузините но по-рядко.
Тука няма нивомат.
Тип CAR
Модель 200 E
Номер шасси 1240211B460364
Номер двигателя 102963 10 102011
Номер трансмиссии 717412 01 799406
Дата изготовления (год/мес/день) 910227
Оптика HELLA
Стеклоочиститель BOSCH 910207
Кабина 05558
Цвет интерьера 061
Цвет 1 122
Коды комплектации 240 OUTSIDE TEMPERATURE INDICATION
341 ADDITONAL TURN SIGNAL LIGHTS
428 LENKRAD-SCHALTTASTEN
570 FOLDING ARMREST, FRONT
593 ALL-ROUND WD-GREEN GLASS,HEATED REAR WINDOW-ESG
640 LIGHT ALLOY WHEELS, 15-HOLE
731 WOOD TRIM, BURRED WALNUT ROOT
877 READING LAMP IN THE REAR LEFT AND RIGHT

Тип CAR
Модель 200 E
Номер шасси 1240211B460364
Номер двигателя 102963 10 102011
Номер трансмиссии 717412 01 799406
Дата изготовления (год/мес/день) 910227
Оптика HELLA
Стеклоочиститель BOSCH 910207
Кабина 05558
Цвет интерьера 061
Цвет 1 122
Коды комплектации 240 OUTSIDE TEMPERATURE INDICATION
341 ADDITONAL TURN SIGNAL LIGHTS
428 LENKRAD-SCHALTTASTEN
570 FOLDING ARMREST, FRONT
593 ALL-ROUND WD-GREEN GLASS,HEATED REAR WINDOW-ESG
640 LIGHT ALLOY WHEELS, 15-HOLE
731 WOOD TRIM, BURRED WALNUT ROOT
877 READING LAMP IN THE REAR LEFT AND RIGHT
#10
Публикувано 10 май 2009 - 23:35
ДОРИ и да има нивомат, не си мислете че нивомата при 124, си променя височината, спрямо скоростта.
такаче-явно внушение
такаче-явно внушение
#11
Публикувано 12 май 2009 - 06:01
Аз пък да споделя какво съм виждал по една от многото телевизии - онова нещо "аеро-динамиката" при формулите е толкова важна и така натиска колата към земята, че направо я залепя. И даваха пример, че ако една такава формула влезе да кара в тунел, при еди-си-каква скорост спокойно може да кара по тавана на тунела без да падне, държейки се само на аеро-динамиката.
В тази връзка какъв е проблема същата тази аеро-динамика да натиска и нашите коли към земята. Мисля, че колегата е прав и не му се струва така.
В тази връзка какъв е проблема същата тази аеро-динамика да натиска и нашите коли към земята. Мисля, че колегата е прав и не му се струва така.
#12
Публикувано 17 юни 2009 - 22:57
Здрвеите . Казвам се Мишо . Нов съм тук . Купих си 124 купе 2.3 / 136 к.с. Преди 2 дена ми сменяха всичко по предницата и докато оглеждах колата отдоло ми направи впечатление че до задните амортисьори стоят някакви затапени маркучи . От сервиза ми казаха че е бил с регулеруеми амортисьори отзад но са ги махнали и са сложели обикновенни ( незнам защо ) . Другото интересно е че нямам регулатор . Минавам над 7000 оборота ?!?!? На баща ми 190 -та 1983 и е 2.0 / 122 к.с. и при подаване на газ на свободна вдига до 3000 оборота и неможе повече . На много мерцедеси също е така .
Прикачени файлове
#13
Публикувано 17 юни 2009 - 23:16
В тази връзка какъв е проблема същата тази аеро-динамика да натиска и нашите коли към земята. Мисля, че колегата е прав и не му се струва така.
аеродинамиката е едно, а това че колегата си мисли че има електроника за управление на клиренса-друго.
при 124--няма
#14
Публикувано 17 юни 2009 - 23:18
Здрвеите . Казвам се Мишо . Нов съм тук . Купих си 124 купе 2.3 / 136 к.с. Преди 2 дена ми сменяха всичко по предницата и докато оглеждах колата отдоло ми направи впечатление че до задните амортисьори стоят някакви затапени маркучи . От сервиза ми казаха че е бил с регулеруеми амортисьори отзад но са ги махнали и са сложели обикновенни ( незнам защо ) . Другото интересно е че нямам регулатор . Минавам над 7000 оборота ?!?!? На баща ми 190 -та 1983 и е 2.0 / 122 к.с. и при подаване на газ на свободна вдига до 3000 оборота и неможе повече . На много мерцедеси също е така .
и твоята и на бащати 190тката не е в ред.
при М102 няма ограничител на 3000об/мин. без значение. че форсираш на празен ход. Ограничителят ти е на 6200об/мин
махнали са ти амортисьорите, понеже един нов оригинален е 800лв от БС
#15
Публикувано 18 юни 2009 - 08:54
Не споря че 124 има електроника за клирънса, че и без това съм задлъжнялаеродинамиката е едно, а това че колегата си мисли че има електроника за управление на клиренса-друго.
при 124--няма

Такава функция има на Рейндж Ровъра с въздушното окачване.
Да те питам за радиото обаче съм вувал, че ако си е оригинален Бекер, си мени силата на звука в зависимост от скоростта, ти чувал ли си да има такова нещо?
Иначе да усетиш разлика във височината на колата при магистрално каране требе да си свръх чувствителен, аз не усещам никакво снижаване, дори и с 200.
Давам си сметка че въздуха я натиска, ама да усетиш 5 мм снижаване си е постижение.
Mercedes-Benz - Unlike any other!
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни