Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

така ли еили само така ми се струва


  • Please log in to reply
15 мнения по тази тема

#1 Silver E200

Silver E200

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 461 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив

Публикувано 10 май 2009 - 20:57

значи колеги при по висока скорост имам предвид магистрално каране аз имам чувството че колата става по ниска така ли е или само така ми се струва
  • 0

#2 mradulov

mradulov

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 3721 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:Автомобили
  • Автомобил:
    S203 220CDI Автоматик 2005г.

Публикувано 10 май 2009 - 21:02

значи колеги при по висока скорост имам предвид магистрално каране аз имам чувството че колата става по ниска така ли е или само така ми се струва

Дай ВИН и ще разберем дали само ти се стрва. Ако има нивомат, може и да слиза.
  • 0
Mercedes-Benz - Unlike any other!

#3 Silver E200

Silver E200

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 461 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив

Публикувано 10 май 2009 - 21:17

Дай ВИН и ще разберем дали само ти се стрва. Ако има нивомат, може и да слиза.

колата не е комби а е седан мисля че нивомата е само при комбитата или се лъжа
  • 0

#4 mradulov

mradulov

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 3721 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:Автомобили
  • Автомобил:
    S203 220CDI Автоматик 2005г.

Публикувано 10 май 2009 - 21:35

колата не е комби а е седан мисля че нивомата е само при комбитата или се лъжа

Е, щом така мислиш, значи само ти се струва, че колата става по-ниска.
Може би я товариш повече?
  • 0
Mercedes-Benz - Unlike any other!

#5 Silver E200

Silver E200

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 461 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив

Публикувано 10 май 2009 - 21:49

Е, щом така мислиш, значи само ти се струва, че колата става по-ниска.
Може би я товариш повече?

аз имам едно предположение но незнам доколко е вярно значи при по висока скорост силите на въздуха или на вятъра се засилват много повече това може да се усети много лесно просто си изкарай ръката през прозореци при скорост от 140-150 км/ч и ще усетиш та по тази логика като се кара с по висока скорост тези сили действат и на купето на колата и така го притискат към земята което го прави по ниско
  • 0

#6 mradulov

mradulov

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 3721 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:Автомобили
  • Автомобил:
    S203 220CDI Автоматик 2005г.

Публикувано 10 май 2009 - 22:28

аз имам едно предположение но незнам доколко е вярно значи при по висока скорост силите на въздуха или на вятъра се засилват много повече това може да се усети много лесно просто си изкарай ръката през прозореци при скорост от 140-150 км/ч и ще усетиш та по тази логика като се кара с по висока скорост тези сили действат и на купето на колата и така го притискат към земята което го прави по ниско

Звучи логично! А аз се питах защо във Формула 1 толкова се грижат за онова нещо аеро-динамика.
Мисля, че е близко до ума, че при висока клиръса намалява, тъй като въздушните пооци натискат колата, но това едва ли е осезаемо за шофьора.
Ако искаш да обсъждаме твоето усещане, мисля, че е по-добре да го направим във някой форум за "религия и мистика"
Или имаш нивомат и колата ти си променя височината съобразно скоростта или си чешем езиците и трупаме излишни постове.
Аз ще оставя колегите да преценят дали да забършат...
  • 0
Mercedes-Benz - Unlike any other!

#7 Silver E200

Silver E200

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 461 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив

Публикувано 10 май 2009 - 22:35

Звучи логично! А аз се питах защо във Формула 1 толкова се грижат за онова нещо аеро-динамика.
Мисля, че е близко до ума, че при висока клиръса намалява, тъй като въздушните пооци натискат колата, но това едва ли е осезаемо за шофьора.
Ако искаш да обсъждаме твоето усещане, мисля, че е по-добре да го направим във някой форум за "религия и мистика"
Или имаш нивомат и колата ти си променя височината съобразно скоростта или си чешем езиците и трупаме излишни постове.
Аз ще оставя колегите да преценят дали да забършат...

чакай сега ще ти дам вин номера да видиш има ли нивомат или е от вятъра : ) че аз руски не разбирам то по вин не пише че имам подгряващи огледала но реално ги имам но както и да нека видим какво пише за вина
  • 0

#8 Silver E200

Silver E200

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 461 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив

Публикувано 10 май 2009 - 22:37

Звучи логично! А аз се питах защо във Формула 1 толкова се грижат за онова нещо аеро-динамика.
Мисля, че е близко до ума, че при висока клиръса намалява, тъй като въздушните пооци натискат колата, но това едва ли е осезаемо за шофьора.
Ако искаш да обсъждаме твоето усещане, мисля, че е по-добре да го направим във някой форум за "религия и мистика"
Или имаш нивомат и колата ти си променя височината съобразно скоростта или си чешем езиците и трупаме излишни постове.
Аз ще оставя колегите да преценят дали да забършат...

вина е WDB1240211B460364
  • 0

#9 Lusco

Lusco

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 583 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 2.5D комби автоматик

Публикувано 10 май 2009 - 22:41

Нивомат се монтира и на лимузините но по-рядко. :) Тука няма нивомат.


Тип CAR
Модель 200 E
Номер шасси 1240211B460364
Номер двигателя 102963 10 102011
Номер трансмиссии 717412 01 799406
Дата изготовления (год/мес/день) 910227
Оптика HELLA
Стеклоочиститель BOSCH 910207
Кабина 05558
Цвет интерьера 061
Цвет 1 122
Коды комплектации 240 OUTSIDE TEMPERATURE INDICATION
341 ADDITONAL TURN SIGNAL LIGHTS
428 LENKRAD-SCHALTTASTEN
570 FOLDING ARMREST, FRONT
593 ALL-ROUND WD-GREEN GLASS,HEATED REAR WINDOW-ESG
640 LIGHT ALLOY WHEELS, 15-HOLE
731 WOOD TRIM, BURRED WALNUT ROOT
877 READING LAMP IN THE REAR LEFT AND RIGHT
  • 0

#10 Lorinser

Lorinser

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5339 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    --Първият в БГ C124 CE500 M117-V8 Custom.
    --W126 260SE 1988

Публикувано 10 май 2009 - 23:35

ДОРИ и да има нивомат, не си мислете че нивомата при 124, си променя височината, спрямо скоростта.

такаче-явно внушение
  • 0

#11 a_atanasov

a_atanasov

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1713 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:114445

Публикувано 12 май 2009 - 06:01

Аз пък да споделя какво съм виждал по една от многото телевизии - онова нещо "аеро-динамиката" при формулите е толкова важна и така натиска колата към земята, че направо я залепя. И даваха пример, че ако една такава формула влезе да кара в тунел, при еди-си-каква скорост спокойно може да кара по тавана на тунела без да падне, държейки се само на аеро-динамиката.
В тази връзка какъв е проблема същата тази аеро-динамика да натиска и нашите коли към земята. Мисля, че колегата е прав и не му се струва така.
  • 0

#12 mi6ko_pi

mi6ko_pi

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 1 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора

Публикувано 17 юни 2009 - 22:57

Здрвеите . Казвам се Мишо . Нов съм тук . Купих си 124 купе 2.3 / 136 к.с. Преди 2 дена ми сменяха всичко по предницата и докато оглеждах колата отдоло ми направи впечатление че до задните амортисьори стоят някакви затапени маркучи . От сервиза ми казаха че е бил с регулеруеми амортисьори отзад но са ги махнали и са сложели обикновенни ( незнам защо ) . Другото интересно е че нямам регулатор . Минавам над 7000 оборота ?!?!? На баща ми 190 -та 1983 и е 2.0 / 122 к.с. и при подаване на газ на свободна вдига до 3000 оборота и неможе повече . На много мерцедеси също е така .

Прикачени файлове

  • Прикачен файл  DSC04286.JPG   375,07K   12 Брой сваляния

  • 0

#13 Lorinser

Lorinser

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5339 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    --Първият в БГ C124 CE500 M117-V8 Custom.
    --W126 260SE 1988

Публикувано 17 юни 2009 - 23:16

В тази връзка какъв е проблема същата тази аеро-динамика да натиска и нашите коли към земята. Мисля, че колегата е прав и не му се струва така.


аеродинамиката е едно, а това че колегата си мисли че има електроника за управление на клиренса-друго.
при 124--няма
  • 0

#14 Lorinser

Lorinser

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5339 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    --Първият в БГ C124 CE500 M117-V8 Custom.
    --W126 260SE 1988

Публикувано 17 юни 2009 - 23:18

Здрвеите . Казвам се Мишо . Нов съм тук . Купих си 124 купе 2.3 / 136 к.с. Преди 2 дена ми сменяха всичко по предницата и докато оглеждах колата отдоло ми направи впечатление че до задните амортисьори стоят някакви затапени маркучи . От сервиза ми казаха че е бил с регулеруеми амортисьори отзад но са ги махнали и са сложели обикновенни ( незнам защо ) . Другото интересно е че нямам регулатор . Минавам над 7000 оборота ?!?!? На баща ми 190 -та 1983 и е 2.0 / 122 к.с. и при подаване на газ на свободна вдига до 3000 оборота и неможе повече . На много мерцедеси също е така .


и твоята и на бащати 190тката не е в ред.
при М102 няма ограничител на 3000об/мин. без значение. че форсираш на празен ход. Ограничителят ти е на 6200об/мин

махнали са ти амортисьорите, понеже един нов оригинален е 800лв от БС
  • 0

#15 mradulov

mradulov

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 3721 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:Автомобили
  • Автомобил:
    S203 220CDI Автоматик 2005г.

Публикувано 18 юни 2009 - 08:54

аеродинамиката е едно, а това че колегата си мисли че има електроника за управление на клиренса-друго.
при 124--няма

Не споря че 124 има електроника за клирънса, че и без това съм задлъжнял :rolleyes:
Такава функция има на Рейндж Ровъра с въздушното окачване.
Да те питам за радиото обаче съм вувал, че ако си е оригинален Бекер, си мени силата на звука в зависимост от скоростта, ти чувал ли си да има такова нещо?

Иначе да усетиш разлика във височината на колата при магистрално каране требе да си свръх чувствителен, аз не усещам никакво снижаване, дори и с 200.
Давам си сметка че въздуха я натиска, ама да усетиш 5 мм снижаване си е постижение.
  • 0
Mercedes-Benz - Unlike any other!




1 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 1 гости, 0 анонимни